Здравейте на всички vw любители.
Абсолютно нов съм във форума и ще ви помоля за съвети относно това какво polo да си взема. За сега съм се спрял на модела от 2000-2001 г. Всякаква информация относно този модел ще ми бъде много полезна, тъй като до сега съм карал Trabant и не съм много наясно с 4-тактовите двг-ли. Започвам темата така пък по-нататък каквото ми дойде на ум ще питам?
Предварително благодаря на всички честни и добронамерени хора които ще ми помогнат със съветите си да намеря най добрият за мен автомобил сред този океан от стари коли, който ни е залял.
Моля за съвети при покупка на polo
Re: Моля за съвети при покупка на polo
Хубаво е да опишеш що за ДВГ си нанумил - бензин или дизел, къде ще се използва основно (градско/извънградско)и т.н.
А пазара е страшен. Каквото и да вземеш - да е запазено, а не намазано. И най-важното: НЕ БЪРЗАЙ!!!
Успех!
А пазара е страшен. Каквото и да вземеш - да е запазено, а не намазано. И най-важното: НЕ БЪРЗАЙ!!!
Успех!
- Mr. S. King
- Мнения: 127
- Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:27
- Автомобил: Passat
- Двигател: TDI 1995-1999
Re: Моля за съвети при покупка на polo
Трябва и да споделищ какви са ти финансите и какво купе искаш- хечбек/седан/комби. Държиш ли на междинката от 2000-2002 или може по-старо 1998-2000 или пък по-новото след 2002 с четирите кръгли фара? Ако е бензин ще има ли газ? Колко хиляди км. ти е срения годишен пробег(или колко се очаква да бъде в следващите 3-4 години)?
Дай още информация, за да сме по-полезни.
Дай още информация, за да сме по-полезни.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 24 мар 2013 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моля за съвети при покупка на polo
Относно финансите, някъде около 3500 до към 4000 лв., седан, междинката 2000-2002 най ми допада като екстериор и интериор, затова съм избрал нея. Относно ДВГ бензин или дизел се колебая, бих избрал може би дизел, за да не ми се налага да карам на газ, но пък разбрах, че точно на тези дизеловите ДВГ-ли, били 3 цилиндрови и като се наложи ремонт били проблемни. Тук е момента да питам и какви са им данъците на тия коли на ДВГ-те със 75, 100, и 125 hp. знам че във всяка община е различно но горе долу да се ориентирам. За момента не навъртам много километри (около 10 - 15000 на година) понеже работата ми е близо и карам повече извънградско. Няма да бързам и дано имам късмета да попадна именно на запазено, че за мене автомобила е най добрия приятел на човека и много държа на него и не искам през 5 години да го сменям а да попадна на нещо добро което после да си поддържам и то да си ми е вярно
Едно малко отклонение ще направя за да ме разберете че наистина си уважавам автомобила - Трабанта за който бях писал баща ми го е земал 86-та година нов, 27 години го караме, всички се научихме на него да шофираме и вижте как изглежда днес http://mladenov85.snimka.bg/automobiles/moeto-trabi.761012

- Mr. S. King
- Мнения: 127
- Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:27
- Автомобил: Passat
- Двигател: TDI 1995-1999
Re: Моля за съвети при покупка на polo
Колега двигателите не са твърде лоши(както дизел, така и бензин). Всеки мотор на кола от нисък клас си има поне един-два недостатъка. За данъците имам инфо за София, Хасково и попитах един приятел за Смолян.
София- 75к.с.- 56,25лв.; 100к.с.- 75лв.; 125к.с.- 190,30лв(важат за коли м/у 5 и 14 години без катализатор);
Хасково- 75к.с.- 82,75лв.; 100к.с.- 110,30лв.; 125к.с.- 206,80лв.;
Смолян- 75к.с.- 82,75лв.; 100к.с.- 110,30лв.; 125к.с.- 275,75лв.
Ако колата е до 101к.с. и над 14г. данъка е доста по-нисък от на кола на 13г. и със 110к.с под капака. Друг важен елемент е и, че вече никой не прави коли за да ги караме по 30г. без големи ремонти и с евтина поддръжка. И да случиш на добър и запазен екземпляр няма да го караш 5-6 години без да хвърлиш една добра сума пари за ремонти и редовна поддръжка. Искам да кажа, че дори и по двигател и трансмисия нищо да не пипнеш, то обслужването и ремонтите по окачването, както и евентуалните проблеми с електрониката пак ще ти се отразят финансово. Кола модел след 1999-2000г. с лесна и евтина поддръжка и здрави части няма- всичко е фирмена политика за прибиране на пари за части. За около 4,000лв. може да се намери и хубав бензинов Голф 4 без монтирано ГИ(но да не е 1,6sr.). Може и да скочиш я на Сеат, я на Шкода Фабия примерно за тези пари. Питай ако имаш и други въпроси и колебания.
София- 75к.с.- 56,25лв.; 100к.с.- 75лв.; 125к.с.- 190,30лв(важат за коли м/у 5 и 14 години без катализатор);
Хасково- 75к.с.- 82,75лв.; 100к.с.- 110,30лв.; 125к.с.- 206,80лв.;
Смолян- 75к.с.- 82,75лв.; 100к.с.- 110,30лв.; 125к.с.- 275,75лв.
Ако колата е до 101к.с. и над 14г. данъка е доста по-нисък от на кола на 13г. и със 110к.с под капака. Друг важен елемент е и, че вече никой не прави коли за да ги караме по 30г. без големи ремонти и с евтина поддръжка. И да случиш на добър и запазен екземпляр няма да го караш 5-6 години без да хвърлиш една добра сума пари за ремонти и редовна поддръжка. Искам да кажа, че дори и по двигател и трансмисия нищо да не пипнеш, то обслужването и ремонтите по окачването, както и евентуалните проблеми с електрониката пак ще ти се отразят финансово. Кола модел след 1999-2000г. с лесна и евтина поддръжка и здрави части няма- всичко е фирмена политика за прибиране на пари за части. За около 4,000лв. може да се намери и хубав бензинов Голф 4 без монтирано ГИ(но да не е 1,6sr.). Може и да скочиш я на Сеат, я на Шкода Фабия примерно за тези пари. Питай ако имаш и други въпроси и колебания.
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 11:51
- Автомобил: MK4 PD
- Двигател: 1.9 TDI 131
- Местоположение: Кеймбридж
Re: Моля за съвети при покупка на polo
Най-добре кола в движение да се вземе според мен. Парите ги даваш наведнъж, макар и да вървят по-скъпи.Сипваш гориво и си караш.Поло след 2000 са със здрави двигатели. Моя данък за 75 коня е 18лв за 2013, догодина по-евтино. :D
- samo_pechka
- Мнения: 8951
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Моля за съвети при покупка на polo
Мога да ти препоръчам Поло с ТДИ мотор 1.9 , 90 коня , с роторно ГНП . Доказан агрегат с голям ресурс , поносима поддръжка и яка скоростна кутия (това последното не е шега , почети малко за скор.кутии на Поло и сие ). Да е с клима- оригинал , а не присадени талянски . Откъм динамика не отстъпваш на доста коли от средния клас . Огледай и Сеат Ibiza след 2000 г. - пак 90 коньовите с роторно ГНП ( има и 110 , но нали знаеш - данъка е повече там). Всички останали мооторизации са с ... малки или големи компромиси (разбирай : проблеми). По-добре малко повече пари или преди фейса, но да е такъв , инак другите с течение на времето или ще ти умалеят , или "сметката" ще мине доста над евентуалния избор ТДИ с 90 коня и роторно ГНП. Отделно при последващо продаване, е търсена моторизация . Успех в намирането на добра кола 

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта