Здравейте, колеги, има ли някой впечатления от 2.7Т, 230 или 250 коня, в купето на А6, 2000-2003г. Как се представя моторът като динамика, еластичност, ускорение, мощност? Тегав ли е за поддръжка, като оставим настрана двете турбини? Обслужването как е?
Наистина ли е толкова брутален като вървеж?
Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо
- Black-diamant
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 2.0 115hp
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо
Black-diamant написа:Наистина ли е толкова брутален като вървеж?
Да, гледал съм неведнъж какво може тази кола.

По другите въпроси не знам нищо, извинявам се.

- vinixxx
- Мнения: 1820
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо
имаше скоро такава тема,разхода бил сериозен до колкото разбрах
- Милослав
- Мнения: 3648
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо
Вземи осмак.
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо
vinixxx написа:имаше скоро такава тема,разхода бил сериозен до колкото разбрах
Един познат караше такова.. Каза че гори около 15-16 при нормално каране

- Black-diamant
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 2.0 115hp
Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо
Милослав написа:Вземи осмак.
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
Мога да взема 4.2 куатро 300 коня в купето на А6, но на много места четох че гори повече от 2.7Т и е ужасно спънат кон заради автомата и куатрото. Колега, би ли споделил повече впечатления, в случай, че притежаваш 4.2?
Плюсовете за които се сещам при 4.2 са че например по-лесно може да се настрои на газ, по-опростен е, защото няма някои досадни датчици, няма турбо и т.н.
При нормално каране можем ли да говорим за 16-18 градско и 10-12 извънградско за 4.2 300 коня куатро? Аз по принцип държа повече на ръчни скорости, но досега не съм виждал 4.2 с ръчни.
Най-важното, което те моля да споделиш е за динамиката - има ли сила мотора и в какви обороти се развърта. Според теб повече ли върви от 2.7Т?
- audi_s2_
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 19:28
- Автомобил: Golf MK2
- Двигател: 1.8 GTI 8V
- Местоположение: Асеновград
Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо
Ръчни скорости на 4.2 се слагат само в S6 и S8 

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо
2.7Т в Авант и Куатро с кадърно направена газ гори около 20лв/100км(около 16-18) в СтЗ. Извън града разхода му е брутално малък.Без проблеми се изтирва дори на алтернативните горива.И не усеща никви джанти..мой авер го търкаля с 19ки в момента...няма никакви зачудвания :) Ако не гледаш пътя и направиш старт може да те омота главата. Иначе няма нищо евтино :D Ако ти свети ABS/ESP да знаеш,че е голяма хемалогията по откриването на проблема и на тоз мотор слагат специфичен такъв и търсенето е малко кушия. Иначе другото си е стандартно...гарнитурите са му слабо място(на капака на клапаните) и другото е 1:1 с 1.8Т. Аз бих взел 2.7Т пред 4.2.Имаш тяга от 1500 оборота още и то доста сериозна.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо
Хихи, адаш, ко речи за тягата в ниски обороти? Колко 4.2 кара напоследък, че предпочиташ 2.7Т?mupk0 написа:... Аз бих взел 2.7Т пред 4.2.Имаш тяга от 1500 оборота още и то доста сериозна.




Вече не притежава и вече съжалява.Black-diamant написа:Милослав написа:Вземи осмак.
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
Мога да взема 4.2 куатро 300 коня в купето на А6, но на много места четох че гори повече от 2.7Т и е ужасно спънат кон заради автомата и куатрото. Колега, би ли споделил повече впечатления, в случай, че притежаваш 4.2?
...

Сега по темата - карай повечко коли и вземи тази, която те кефи! Не слушай какво ти говорят хората, а събирай лични впечатления и то не само от 1-2 коли, защото на тази възраст няма две еднакви!
В Ауди форума има писано доста за 2.7Т. 4.2 е сравнително безпроблемен мотор, който харчи малко повече от 2.7Т според това, което съм чел. 2.7Т не съм имал и не мога да кажа, но някак не се чувствам прекаран, че имам 4.2.

Ако ще говорим за вървеж, мога да сравня моята с Е46 330xi автомат - взема ми старта с половин-една кола, после сме заедно, над 150 му казвам чао в огледалото си. Бенвето е в много добро състояние, което не може да се каже за моя кош, малко по-леко е, по-слабо и с по-модерен автомат.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20225
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо
Преди 2 седмици ходихме с Audi S6 C5 до Банско. С доста изпреварвания и динамично шофиране даде около 17/100 газ. Много комфортно и луксозно е вътре - кожени спортни кресла, алкантар на тавана, махагоновите елементи бяха боядисани с черен пиано лак...
Единственият недостатък според мен е автоматика, който си е от старата генерация и се позамисля малко, преди да се изстреля колата.
Според мен V8 е за предпочитане пред турбото, което изисква специфична поддръжка.
Единственият недостатък според мен е автоматика, който си е от старата генерация и се позамисля малко, преди да се изстреля колата.
Според мен V8 е за предпочитане пред турбото, което изисква специфична поддръжка.
- Black-diamant
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 2.0 115hp
Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо
Много благодаря за полезните мнения. За да ви помогна с насочването, ще ви кажа какъв е стилът ми на шофиране.
Макар че не понасям, дизел, той в голяма степен се припокрива с карането на такъв. Обичам да карам предимно в ниски обороти / 1300-3000/, като търся плътна, масивна и голяма тяга. Искам моторът да се наема веднага, без да се замисля и най-вече без досадния турбо-лаг. Да не го плашат баирите, климатика и товара с петима души. Да има злобен бензинов звук във високите обороти. Не търся максимална скорост, а максимално доускорение в диапазона например от 60 до 90, от 90-130, от 130-160. Над 160 рядко вдигам. Разбира се че когато искам максимално ускорение ще го вкарам в големи обороти, но аз говоря за нормалното ежедневно каране.
Опасявам се, че при нормално каране 4.2 ще бъде по-тромав от 2.7Т, защото въртящият му момент идва чак на 3500 оборота, докато при 2.7Т е на доста по-ниски обороти, пък има и две турбини.
Относно БМВ е46 330и 231 коня - искате да кажете че е по-бързо от А6 2.7т и 4.2 ли?
Макар че не понасям, дизел, той в голяма степен се припокрива с карането на такъв. Обичам да карам предимно в ниски обороти / 1300-3000/, като търся плътна, масивна и голяма тяга. Искам моторът да се наема веднага, без да се замисля и най-вече без досадния турбо-лаг. Да не го плашат баирите, климатика и товара с петима души. Да има злобен бензинов звук във високите обороти. Не търся максимална скорост, а максимално доускорение в диапазона например от 60 до 90, от 90-130, от 130-160. Над 160 рядко вдигам. Разбира се че когато искам максимално ускорение ще го вкарам в големи обороти, но аз говоря за нормалното ежедневно каране.
Опасявам се, че при нормално каране 4.2 ще бъде по-тромав от 2.7Т, защото въртящият му момент идва чак на 3500 оборота, докато при 2.7Т е на доста по-ниски обороти, пък има и две турбини.
Относно БМВ е46 330и 231 коня - искате да кажете че е по-бързо от А6 2.7т и 4.2 ли?
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо
Ти явно не четеш какво пишат другите, нито си направи труда да погледнеш графиките. Аз се предавам, вземи си напомпано 1.8Т - продават един Голф във форума 340кс - с него ще отнасяш всички 2.7Т и 4.2.
П.С. Ако за теб 300нм на 1000об/мин, 350 при 2000 и 410 при 3000об/мин са малко ... Не знам какво да кажа. Всяка кола с турбина създава усещането, че върви много - повече от подобна по характеристики атмосферка - само прецени кое те кефи повече ... а това става с каране, а не с четене по форумите ... а ти даже не четеш.
Ако съм искал да кажа, че 330хи е по-бързо, щях да го кажа. Написал съм точно, каквото мисля и знам - кое точно не разбра? Че над 150км/ч той все едно връща газта, а реално е стъпал на пода?
П.С. Ако за теб 300нм на 1000об/мин, 350 при 2000 и 410 при 3000об/мин са малко ... Не знам какво да кажа. Всяка кола с турбина създава усещането, че върви много - повече от подобна по характеристики атмосферка - само прецени кое те кефи повече ... а това става с каране, а не с четене по форумите ... а ти даже не четеш.
Ако съм искал да кажа, че 330хи е по-бързо, щях да го кажа. Написал съм точно, каквото мисля и знам - кое точно не разбра? Че над 150км/ч той все едно връща газта, а реално е стъпал на пода?
Последна промяна от myrshavija на Чет 15 авг 2013 10:47, променено общо 2 пъти.
- Black-diamant
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 2.0 115hp
Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо
Хайде не драматизирай....какво се предаваш... Графиките не ги разбирам, а и търся лични впечатления и коментари на колеги, имащи или каращи такива автомобили. Понякога между хартия и усещане в самата кола има доста разлика.
1.8Т не искам, защото не всичко опира до фактическо ускорение. 2.7Т и 4.2 се държат много по-класно и масивно от малолитражния миксер 1.8Т, пък бил той и 500 коня. И освен това не прочете ли заглавието на темата? Не търся Голф, а Ауди.
Сори че съм се осмелил да не те разбера. Прости ми този грях. Четенето и писането по форумите е предпоставка за карането и пробването на дадена кола. Ако колегите потвърдят че наистина е това което търся отивам и пробвам. Не е сложно за разбиране.
1.8Т не искам, защото не всичко опира до фактическо ускорение. 2.7Т и 4.2 се държат много по-класно и масивно от малолитражния миксер 1.8Т, пък бил той и 500 коня. И освен това не прочете ли заглавието на темата? Не търся Голф, а Ауди.
Сори че съм се осмелил да не те разбера. Прости ми този грях. Четенето и писането по форумите е предпоставка за карането и пробването на дадена кола. Ако колегите потвърдят че наистина е това което търся отивам и пробвам. Не е сложно за разбиране.
Последна промяна от Black-diamant на Чет 15 авг 2013 10:53, променено общо 2 пъти.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20225
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо
Black-diamant написа:Обичам да карам предимно в ниски обороти / 1300-3000/, като търся плътна, масивна и голяма тяга.
Тяга, това са Nm. Както е показал Миро при графиките въртящият момент при V8 е с 70-100 Nm по-голям в различните диапазони. Максималният въртящ момент при 2.7Т е 310 Nm при 1800 оборота. При V8 тези Nm ги имаш още при 1200 оборота и от там се покачват чак до 410 Nm при 3000 оборота... Така че тягата в ниските със сигурност е по-голяма при V8.
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо
2.7T ако ще седи сток, повечето погъделичкани 1.8Т ще го оставят да им гледа стоповете. Поддръжката му е по 2... по принцип 2.7Т представлява два двигателя 1.8Т (с по един цилиндър по малко) сглобени във V образна форма.
4.2 е по-безпроблемният и разумен вариант.
А за стила ти на каране и 1.8Т ще ти свърши работа...
4.2 е по-безпроблемният и разумен вариант.
А за стила ти на каране и 1.8Т ще ти свърши работа...
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 50 госта