Здравейте колеги. Търся си нова кола и от известно време се оглеждам за да реша каква точно марка искам и модел с оглед на подръжка, цени и т.н. Една от колите на които съм се спрял е Пасат Б5 или 5.5. Годината която искам да е колата е 2000-2003. Цена около 6000-7000 лв максимум. Интересува ме за тези пари може ли да се веме читам вариант и с какъв двигател да е ? Кой е най издръжлив и въобще всякакви съвети биха били от полза.
ПП: ако случайно някой пита другие коли са Ауди А4, БМВ 3та серия и засега са тези.
Съвет за покупка на Пасат Б5/5.5
- Mr. S. King
- Мнения: 127
- Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:27
- Автомобил: Passat
- Двигател: TDI 1995-1999
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5/5.5
Според мен като цяло си се насочил добре. Пасат е по-голям от 3-ка и А4. След 2000г. се водят Б5,5, а от 1997 до 2000г. са Б5. За 6-7 бона не можеш да намериш читав дизелов Б5,5, но Б5-ца ще изпадне със сигурност. Като двигател при Б5 препоръчвам 1,9 ТДИ 90/110к.с., като ако колата е комби май е по-добре да е 110к.с., въпреки турбото с променлива геометрия и по-скъпия демпферен маховик. Като цяло ПД моторите са по-капризни и имат зор с лошата нафта, което води до скъп ремонт. Предното окачване на Б5 ти е от 300 до 500лв. за по-качествените марки. При 5,5 е по-скъпо. Като цяло ако намериш 5,5 за 7,000 бона, което да не е съсипано от каране и да е що-годе добър екземпляр, ти трябват поне още 2,000-3,000лв. за обслужване, регистрация, данък, винетка, ГО и Каско и евентуалните непредвидени ремонти(дори и да са дребни интервенции- тук 50лв., там 100, после още 50 и така като нищо удряш 10 бона разходи за 9-11 годишен автомобил). Моя съвет- вземаш една Б5-ца, обслужваш я, купуваш едни хубави гуми за зимата и си я ползваш със здраве, без да надхвърлиш сериозно бюджета си. Аз вече 25,000км. си карам Б5-цата и още не съм правил предното окачване и турбото(със 110к.с. съм), но пък съединителя си заминава. Успех и ако има друго питай.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5/5.5
Що пишеш само глупости? За 7000лв може да се вземе прекрасен Пасат след 2001г Двигателя или 1.8Т или 1.9TDI Поддръжката не е скъпа и са доста здрави
- Mr. S. King
- Мнения: 127
- Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:27
- Автомобил: Passat
- Двигател: TDI 1995-1999
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5/5.5
Мм, да наистина прекрасен ще да е. И какво ще прави като си даде парите за самата покупка на колата? Ще иде да си купи италианец на 300,000км., който може и да е бил удрян. На всичко отгоре, купува колата, регистрира я, плаща ГО и Каско и после какво ще я прави- ще я кара без да я обслужи? Без хубави зимни гуми? Без да има свободни пари ако нещо се счупи? С две думи му предлагаш да си купи паметник за 7,000лв.- айде няма нужда човек да се заробва за единия Пасат 5,5.
П.П: От превода на никнейма ти и другите ти коментари по различни теми човек бързо си прави извода кой говори глупости, колега IRRITATING(Дразнител). Айде със здраве и другия път се обоснови("За 6-7 хиляди ще си купи супер кола."- звучи необосновано и профанско).
П.П: От превода на никнейма ти и другите ти коментари по различни теми човек бързо си прави извода кой говори глупости, колега IRRITATING(Дразнител). Айде със здраве и другия път се обоснови("За 6-7 хиляди ще си купи супер кола."- звучи необосновано и профанско).
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5/5.5
Ето колега, колата на снимки е читава и мисля, че може и да ти направят коментар по цената -> http://www.mobile.bg/11377194739354618
Всичко зависи от конкретния автомобил. Мой колега си купи преди години Голф и не пипна нищо по него 1 година, беше си обслужен още от Германия! Но имаше проблем с ръждата! Та всичко е доста относително, ако не ги даваш за купе, парите ще ходят по ремонт на двигател. Рядко се намира хубава кола, която само да караш и да струва 1 пачка пари
Конкретния екзепляр не го продавам аз, просто го срещнах в Мобиле!
Много добра возия имат комбито! И с този двигател направо е приятен за каране! А относно подръжката, зависи какви доходи имаш, ако заплатата ти е минималната и Голф 3-ка ще ти е скъпа за подръжка!
Всичко зависи от конкретния автомобил. Мой колега си купи преди години Голф и не пипна нищо по него 1 година, беше си обслужен още от Германия! Но имаше проблем с ръждата! Та всичко е доста относително, ако не ги даваш за купе, парите ще ходят по ремонт на двигател. Рядко се намира хубава кола, която само да караш и да струва 1 пачка пари

Много добра возия имат комбито! И с този двигател направо е приятен за каране! А относно подръжката, зависи какви доходи имаш, ако заплатата ти е минималната и Голф 3-ка ще ти е скъпа за подръжка!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5/5.5
Този от обявата наистина изглежда добре на снимки. 

-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5/5.5
Mr. S. King написа:Мм, да наистина прекрасен ще да е. И какво ще прави като си даде парите за самата покупка на колата? Ще иде да си купи италианец на 300,000км., който може и да е бил удрян. На всичко отгоре, купува колата, регистрира я, плаща ГО и Каско и после какво ще я прави- ще я кара без да я обслужи? Без хубави зимни гуми? Без да има свободни пари ако нещо се счупи? С две думи му предлагаш да си купи паметник за 7,000лв.- айде няма нужда човек да се заробва за единия Пасат 5,5.
П.П: От превода на никнейма ти и другите ти коментари по различни теми човек бързо си прави извода кой говори глупости, колега IRRITATING(Дразнител). Айде със здраве и другия път се обоснови("За 6-7 хиляди ще си купи супер кола."- звучи необосновано и профанско).
В Германия са по 3000евро като сложа 1000лв за транспорт и стават 7000лв Ти ни обясни защо на Б5 окачването е по евтино от на Б 5.5 и после прави превод на никовете
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5/5.5
а да попитам този двигател 1.9 ТДИ има ли тяга ? Не ме разбирайте погрешно не съм състезател но все пак не искам на магистралата да се мъчи след 120-130
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5/5.5
Хаха, и питаш! 1.9 TDI PD, дори 101 к.с., си има достатъчно тяга. А 131 к.с. лети! За него и 150-160 не са никакъв проблем.
- Mr. S. King
- Мнения: 127
- Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:27
- Автомобил: Passat
- Двигател: TDI 1995-1999
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5/5.5
Доста от бройките в Германия са над 3000 евро. И така и не отговори на въпроса какво ще прави колегата след като даде 7,000 за колата и докарването, след като това му е тавана на бюджета? За окачването изхождам от две мой преположения:
1. Както при Шаран/Алхамбра до 2000г. окачването е по-евтино от това на моделите след 2001г, така е и при Пасат(при Г4 също е по-евтино от на Г5 и т.н.).
2. При всички коли колкото е по-нова, толкова са по-скъпи частите.
П.П: Обявата наистина изглежда добре, но все пак трябва много да се внимава. Като цяло в Хасково, Димитровград и Харманли има много коли, които хващат око, но не всички са изгодна покупка.
1. Както при Шаран/Алхамбра до 2000г. окачването е по-евтино от това на моделите след 2001г, така е и при Пасат(при Г4 също е по-евтино от на Г5 и т.н.).
2. При всички коли колкото е по-нова, толкова са по-скъпи частите.
П.П: Обявата наистина изглежда добре, но все пак трябва много да се внимава. Като цяло в Хасково, Димитровград и Харманли има много коли, които хващат око, но не всички са изгодна покупка.
- samo_pechka
- Мнения: 8978
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5/5.5
Б5 и Б5.5 са с еднакво окачване за разлика от Г4 и Г5
Те купетата им дефакто са едно към едно с малко интериорни и екстериорни разлики .

- Black-diamant
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 2.0 115hp
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5/5.5
Колегите са ти казали по-важните неща, аз ще добавя само в никакъв случай да не купуваш нещо под 130-150 коня. Купето си е тежко и само ще се мъчи, а и ще харчи повече.
- samo_pechka
- Мнения: 8978
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5/5.5
BLM написа:а да попитам този двигател 1.9 ТДИ има ли тяга ? Не ме разбирайте погрешно не съм състезател но все пак не искам на магистралата да се мъчи след 120-130
Има



Re: Съвет за покупка на Пасат Б5/5.5
От мнението на единия колега разбрах, че ме пита мен какво ще правя после като дам 7000 за кола.
Принципно не мисля да я взема за 7000 точно. А и да я взема за толкова ест че ще предвидя разходи по регистрация каско и прочие. А иначе силно се надявам, че няма да купя кола, която да трябва да правя още с купуването.
Да питам каква е поддръжката там ? Толкова ли е по скъпа ? и още един въпрос. До колкото сега разбрах от нета 1.9 ТДИ 110 коня е на Б5 , а 1.9 ТДИ 131 коня е на Б5.5 ? така ли е или аз не съм разбрал ?
В началото мислех да си купя бензин, че по евтина поддръжка ( поне така казват) обаче ако ще е на бензин искам да сложа газово, че да излиза по евтино. А не искам газова бутилка да ми прече в багажника, нито пък искам да го сложа на мястото на резервната гума, защото за мен това е най-голямата простотия. И затова се насочих към дизела като цяло.
И още един въпрос. Единият колега каза, че комбитата имали добра возия? А лимузината по-лоша ли има ?
Принципно не мисля да я взема за 7000 точно. А и да я взема за толкова ест че ще предвидя разходи по регистрация каско и прочие. А иначе силно се надявам, че няма да купя кола, която да трябва да правя още с купуването.
samo_pechka написа:BLM написа:а да попитам този двигател 1.9 ТДИ има ли тяга ? Не ме разбирайте погрешно не съм състезател но все пак не искам на магистралата да се мъчи след 120-130
Имадори и 110 коньовия АФН на Б5 , добре си дърпа
аз съм с два такива подобни автомобила и по габарити и по маса. Мога да те уверя , че тези коне се справят доволно добре , е вече ПД 131 коня са си друга бира , но пък и поддръжката там
Да питам каква е поддръжката там ? Толкова ли е по скъпа ? и още един въпрос. До колкото сега разбрах от нета 1.9 ТДИ 110 коня е на Б5 , а 1.9 ТДИ 131 коня е на Б5.5 ? така ли е или аз не съм разбрал ?
В началото мислех да си купя бензин, че по евтина поддръжка ( поне така казват) обаче ако ще е на бензин искам да сложа газово, че да излиза по евтино. А не искам газова бутилка да ми прече в багажника, нито пък искам да го сложа на мястото на резервната гума, защото за мен това е най-голямата простотия. И затова се насочих към дизела като цяло.
И още един въпрос. Единият колега каза, че комбитата имали добра возия? А лимузината по-лоша ли има ?
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5/5.5
В началото на темата прочетох някои неща, с които не съм съгласен и затова ще драсна няколко реда и дано да съм от полза на колегата, който се двоуми между двата модела на Пасат. Моята кола (от снимката) я купих през м. Февруари тази година. Платих в брой 5 800. Взех я регистрирана, с платена екотакса, годишен преглед и първа вноска по застраховка "ГО". Беше на 2 седмици от нов внос. Прехвърлянето на собствеността беше за сметка на продавача. Евтино звучи, но пък е малко бедна от към екстри (няма борд компютър, има само климатик, задните стъкла на вратите са механични. За сметка на това обаче всичко работи перфектно. Салона е запазен и дори си мислех, че е претапицирвана, но се оказа, че не е. Направих обслужване за 700 лв (платих 500, защото ползвах отстъпки на частите). В обслужването влязоха ремъци, масла, филтри, водна помпа, семеринга колянов вал и труд. Карам я вече половин година (около 5 000 км) и да чукна на дърво разходите по нея са само за първоначалното обслужване. Окачването за сега не се е обадило. Трябва да сменя термостат, който ми казаха, че струва под 20 лв. Колата е комфортна, вози добре, с голям багажник, икономична и здрава. Мощността е 101 к.с и смятам, че са ми достатъчни, с оглед и на това, че данъкът е 27 лв. Така, че колега не бързай и избери най-доброто, което можеш. Смятам, че с парите, които си нагласил спокойно може да си вземеш читав екземпляр от серията Б5.5. Не съм карал седан от този модел и не мога да ти кажа дали има разлика във возията. Предполагам, че ако има, то ще е с оглед на масата на колата. Моята съм я теглил на товарен кантар (празна, с празен резервоар и без хора в купето) - 1433 кг.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Steels и 49 госта