Уж си търся Пасат Б4, но започва сериозно да ми се мъти главата. Гледам въпросните Волва до 2000г модела, като ми прави впечатление колко много се предлагат до и около 3000лв. Като се замисля обаче за модела знам само че се вгражда и 5-цилиндров дизел от Ауди.
Как е този модел Волво като двигатели(основно се интересувам от 2-литровия бензин 10v и 20v и евентуално дизела) как е газифицирането на тези бензинови двигатели, имат ли типични болести, възможен ли е разход от 10л/100км извънградско на газ? Окачването здраво ли е и поносими ли са цените на частите по него? Всяка информация за модела би ми била полезна.
Благодаря предварително!
Volvo 850 (S70/V70)
Re: Volvo 850 (S70/V70)
Аз карам такъв S70 точно с този мотор от Ауди. Това е петото подред Волво в нашата фамилия.Ами с 2 думи колата е много здрава,комфортна и широка.Ако е и комби В70 още по-добре,яко ширене е и според мен може би тези години само а6 е по-широко ,а може и да не е.
Обслужването ми стъпи както следва:
ремъци,ролки - 470лв без работата,отделно сменях демпферна шайба 250 лв. от представителство на Ауди си я купих(това им е болежка),също и 120 лв за 5 подгревни свещи.Приготви си 1000лв като цяло след покупката,ако е дизел,за бензин трябва да е по-евтино. За други неща не се сещам,за момента към 20к км нямам проблеми,само обслужване и яко газ. Ще сменям сега шарнири и биалетки ,като си ги поръчах от Германия, 210лв общо за 2 носача и 2 биалетки. Шарнира ти е с носача. Единствено при покупка гледай как е отвътре,защото възрастта си казва думата и при мен бежовия салон е почти черен и има паразитни шумове.
Бензиновите ,дето те интересуваш са 2.0 126к.с ,2.5 10в 144к.с и 2.5 20в 170к.с. Те са също 5 цилиндрови (то няма други всъщност) и ги има също и с фабрична газова уредба,така че ако е ок направена,няма да имаш грижи.Частите не са скъпи,все пак не сме 2004-5г. Повечето модели са с подгрев на седалките,някои и от зад имат,също така темпомат и разни други глезотийки. Ако си от София,може да направим един тест драйв на мойта,да я понагънем ;) При 850 даже има начин да се видят реалните км на автомобила ;)
Разгледай и форума на Волво,там също ще те насочат и има много писано.
Обслужването ми стъпи както следва:
ремъци,ролки - 470лв без работата,отделно сменях демпферна шайба 250 лв. от представителство на Ауди си я купих(това им е болежка),също и 120 лв за 5 подгревни свещи.Приготви си 1000лв като цяло след покупката,ако е дизел,за бензин трябва да е по-евтино. За други неща не се сещам,за момента към 20к км нямам проблеми,само обслужване и яко газ. Ще сменям сега шарнири и биалетки ,като си ги поръчах от Германия, 210лв общо за 2 носача и 2 биалетки. Шарнира ти е с носача. Единствено при покупка гледай как е отвътре,защото възрастта си казва думата и при мен бежовия салон е почти черен и има паразитни шумове.
Бензиновите ,дето те интересуваш са 2.0 126к.с ,2.5 10в 144к.с и 2.5 20в 170к.с. Те са също 5 цилиндрови (то няма други всъщност) и ги има също и с фабрична газова уредба,така че ако е ок направена,няма да имаш грижи.Частите не са скъпи,все пак не сме 2004-5г. Повечето модели са с подгрев на седалките,някои и от зад имат,също така темпомат и разни други глезотийки. Ако си от София,може да направим един тест драйв на мойта,да я понагънем ;) При 850 даже има начин да се видят реалните км на автомобила ;)
Разгледай и форума на Волво,там също ще те насочат и има много писано.
- samo_pechka
- Мнения: 8950
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Volvo 850 (S70/V70)
Малко офф .До коя година са с мотори на ВАГ ( спец. за 2.5 ТДИ-то) ? С роторно ГНП са или ..?
Re: Volvo 850 (S70/V70)
До 2002 мисля ,че го вграждат,след това си слагат техния D5 Common rail .
A помпата е Bosch VP 37.
A помпата е Bosch VP 37.
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: Volvo 850 (S70/V70)
Карах служебно V70 с 2,5 дизеловия мотор от Ауди. Здрава кола, идиотоустойчива бих казал. Когато я оставих беше на около 460хил. Отделно съм бил в Швеция и съм виждал и на повече километри таксита там, само че с техния си мотор.
Специално тази, която карах след това фирмата я обяви за продан, и даже бях решил да си я взимам за мен. Отказах се обаче заради обслужването (1000лв.), 4бр.амортисьори за смяна, заедно с дискове, носачи, тампони, накладки и труд (още около 1200лв.).
С две думи - ако колата не е много изморена е прилична за подръжка и каране.
Не сравнявай обслужването и подръжката с това на Б4 обаче, може би е двойно по скъпо. За някои неща даже многократно по-скъпо.
Специално тази, която карах след това фирмата я обяви за продан, и даже бях решил да си я взимам за мен. Отказах се обаче заради обслужването (1000лв.), 4бр.амортисьори за смяна, заедно с дискове, носачи, тампони, накладки и труд (още около 1200лв.).
С две думи - ако колата не е много изморена е прилична за подръжка и каране.
Не сравнявай обслужването и подръжката с това на Б4 обаче, може би е двойно по скъпо. За някои неща даже многократно по-скъпо.
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: Вто 02 апр 2013 8:13
- Автомобил: Mercedes 200E W124
- Двигател: 2.0 16V M111.940
Re: Volvo 850 (S70/V70)
Благодаря ви!
На мен това Волво много ми харесва като модел, също и 900-серията, просто ръбатата им форма много ми допада. Не бързам с покупката, ще огледам за такива Волва и ако преценя, че е по моя джоб, определено то ще е колата. За дизел съм наясно, че поддръжката е солена, но съм останал с впечатлението, че е много идиотоустойчив - местният джамбазин караше такова 2.5 дизел доста дълго време, изкарваше му душата, после го продаде на по-голям рацер от него и до днес тази кола не се спира.
mudancho, благодаря за предложението, но съм на около 400км от София.
Точно във Волво форум четох, че носачите се рециклират успешно и при разбит шарнир не е задължително да се скача на нов носач. От дизела основно ме спира това, че не знам дали редовно е сменяно маслото с подходящо и дали е карана с хубава нафта, защото смяна на турбина и дюзи ми е колкото цената на колата, въпреки че те не са проблемни при този модел, поне останах с впечатлението за това от прочетеното.

На мен това Волво много ми харесва като модел, също и 900-серията, просто ръбатата им форма много ми допада. Не бързам с покупката, ще огледам за такива Волва и ако преценя, че е по моя джоб, определено то ще е колата. За дизел съм наясно, че поддръжката е солена, но съм останал с впечатлението, че е много идиотоустойчив - местният джамбазин караше такова 2.5 дизел доста дълго време, изкарваше му душата, после го продаде на по-голям рацер от него и до днес тази кола не се спира.
mudancho, благодаря за предложението, но съм на около 400км от София.
Точно във Волво форум четох, че носачите се рециклират успешно и при разбит шарнир не е задължително да се скача на нов носач. От дизела основно ме спира това, че не знам дали редовно е сменяно маслото с подходящо и дали е карана с хубава нафта, защото смяна на турбина и дюзи ми е колкото цената на колата, въпреки че те не са проблемни при този модел, поне останах с впечатлението за това от прочетеното.
- samo_pechka
- Мнения: 8950
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Volvo 850 (S70/V70)
Имам познат в немско с такъв автомобил,комби 2000 година V70 , неколкократно съм се возил , тогаз ми направи впечатления багажника му- огромен
, голям шлеп с много място и комфорт, продаде го на едни поляци и си купи пак такъв само, че Д5 . Заради екозоните в Германия се принуди , инак и досега щеше да го търкаля..

-
- Мнения: 108
- Регистриран на: Вто 02 апр 2013 8:13
- Автомобил: Mercedes 200E W124
- Двигател: 2.0 16V M111.940
Re: Volvo 850 (S70/V70)
Не ми е толкова за багажника, колкото за солидността и безопасността. Чувствам се по-сигурен като съм обграден от повече метал.
Гледали ли сте този клип?
Наскоро се нароиха много мухи без глави с шофьорски книжки в общината, в която живея.
Гледали ли сте този клип?
Наскоро се нароиха много мухи без глави с шофьорски книжки в общината, в която живея.
Re: Volvo 850 (S70/V70)
Малко нагласен е клипа с по-слаби коли,иначе безспорно 850ката е най - здравото Волво (според мен де).Инче за безопасност имаш 6 въздушни стандартни възглавници(по новите имат и възглавница в тавана и са 8бр)и допълнителни греди във вратите.Имах ПТП,само че с В40,и ако бях в някоя кола без възглавници,сега едва ли щях да пиша.Гледам караш Е34,Волвото ще ти е една идея по-голямо. Има и разни турбо мотори,ако те интересува,те се по-лакоми,но доста приятни. В момента сме в процес на търсене с един приятел на подходяща такава с Т5 двигател,но в Бг са много кът.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 71 госта