Speedy86 написа:а и още нещо какви са най важните неща с които трябва да внимавам като ходя на оглед за кола?
Най-важните неща са няколко:
1. Ръждата
2. При най-малкия мотор внимавай при рЕзко подаване на газ да не припуши сигурен знак, че са почти гумички, сегменти е по-малко вероятно.
3.Двете ролки на джи ем би /GMB/, добър производител за вторично вграждане по спомени бяха към 150 лева, ремък Мицубоши има разновидности с 28 и 32 зъба на един и същ мотор 88 коня и единия беше 30-на лева, а другия към 50.Има и трета "ролка", която се сменя по усмотрение на майсторягата и всъщност е едно зъбно колелце, само неговата цена е солена някъде към и над 100-на лева.Това са цени без никакви отстъпки и все пак преди 2 години и половина сега нямам идея как е.
4.Маслото е изключително важен консуматив за всеки японски мотор и при мене не е подлежало на компромис, Z5-ка го карах с Мотул 5в40, ве шестака който беше в последната ми Мазда (тази серия се води BA ) му наливах Мотул 20в60, но там не съм съжалявал за нито една похарчена стотинка.
4.Задните спирачни апарати като при почти всички японци от този клас Сивик,Корола, Съни/Алмера имат склонност да задържат, намират се трудно втора ръка, а нови са неземни цени-там също внимавай.
5.Ако мислиш да слагаш газ само и единствено газов инжекцион, който каквото и да ти разправя.Истинските свещи за тая кола са ен же ка и на второ място Денсо.
Някъде нагоре четох, че дебитомера давал фира, може и да е вярно но при мен и на трите мотора нямах никакви грижи, чувал съм че дори колата да се кара с обикновено АГУ и да "кихне" дебитомера се запазва но често се пука една пластмасова резонантна кутия, която трудно може да се намери читава втора ръка, обикновено и тя е пукната, а нова предполагам е на супер цена.Свалял съм на приятел който пръсна такава след като не ме чу и си сложи обикновено АГУ, колко псувни изяде тази кутия докато я сваля.
И въпреки всичко е на късмет
