Napster23 написа:изчел съм доста неща из форумите за тези автомобили
Чел си, но явно не достатъчно. Иначе нямаше да я пуснеш темата.
BTW с кой акъл реши да питаш във VW форум за автомобили, нямащи нищо общо с VW?
Изрини всичко в ауди, мерцедес и БМВ форумите и ще си отговориш сам на въпросите. В тези форуми има толкова много писано, че преспокойно можеш да си отчетеш седмица-две нон-стоп. Като имаш в предвид, че едно 90% от хората там карат съответната марка т.е. едно 90% от мненията са информация от 1-ва ръка
Иначе набързо - 8000-9000 си на границата за тези автомобили, тези години. Даже по-скоро са малко.
Мерцедеса - сложно предно окачване. Смяна - скъпа. 2002-2003-а са първите по нови цедки. Имат проблем с компютрите. Нов - няколко бона. Ако не е сменен междувременно може да ти се наложи да го смениш всеки момент. Капризно по принцип, особено ако е дизел. Искаш ли да ти служи вярно дълго време си приготви сериозни пари. Най-малкото болшинството майстори са на принципа. "аааа мерцедес ли караш, +50% на тебе".
БМВ. Желателно след фейса т.е. края на 2002-а. Късат задни мостове. Даже и след фейса. По-рядко, но все пак има случаи. Забрави за дизел. Прекалено голям риск да се наиграеш с дизел. Предно окачване калпаво. Има подсилени комплекти. Не са евтини. Откъм поддръжка няма да видиш зор. Имат форумни майстори няколко вече, както и хора продаващи БМВ части на смешни цени.
Ауди. Алуминиево предно окачване. Скъпо за смяна. Някои дизелови двигатели са за избягване. Като цяло най-евтино за поддръжка от трите от гледна точка на това, че двигатели и техника отдолу са си VAG, един вид взаимозаменяеми. А и имаш много повече хора, които могат да ти оправят колата. За БМВ и Мерцедес например се броят на пръстите на едната ръка...включително официалните им сервизи
