Здравейте, Колеги,
Нов съм във форума и съм се насочил към покупка на един Passat B6 170 к.с. 2007 година, би трябвало да е BMR двигателят, но не съм сигурен, а и още не съм го виждал. Ето и самата обява - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11381386914016218&f1=details&slink=4igx7k
Имам следните въпроси:
1. Този двигател с проблемните пиезо дюзи ли е? Ако някой има номерата на проблемните партиди дюзи ще съм му благодарен, ако ги сподели.
2. Продавачът ми каза, че колата имала проблем с DPF филтъра и е трябвало да се смени. Струвало е 1500 евро и той е минал на вариант премахване на филтъра. От Autohit в Стара Загора са му казали, че премахването ще е 1200 лева. На него някой в Хосково му го е махнал за половината пари, но ми каза, че е махнат само софтуерно. До колкото знам трябва и хардуерно да се отстрани или бъркам. Въпросите ми са:
- ако не е махнат хардуерно, колко струва това?
- проблем ли е ако колата е без такъв филтър (освен от екологична гледна точка)?
- и дали някой няма да си е оставил ръцете, когато го е махал и после да има други ядове?
Някой ако може да сподели мнение за въпросния Passat или за самия модел и двигател ще съм благодарен. Изчел съм доста от темите из форума за дизеловите двигатели (BMP, BKP), но за този има най-малко инфо.
Passat B6 - 170 к.с. - Питане за DPF филтъра и още
- xploda
- Мнения: 1644
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
- Автомобил: Civic
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B6 - 170 к.с. - Питане за DPF филтъра и още
CBDC I4 DOHC 16V common rail turbo 1,968 cc (120 cu in) 110 PS (81 kW; 108 hp) @ 4200 250 N·m (184 lb·ft) @ 1500-2500 2008–2010
I4 DOHC 16V turbo with PD injectors 120 PS (88 kW; 118 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2006–2008
BVD / BVE I4 DOHC 16V turbo with PD injectors 122 PS (90 kW; 120 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2005-2006
AZV I4 DOHC 16V turbo with PD injectors 136 PS (100 kW; 134 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2005-2008
BMA I4 SOHC 8V turbo with PD injectors 136 PS (100 kW; 134 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2005-2008
BKP I4 DOHC 16V turbo with piezoelectric PD injectors 140 PS (103 kW; 138 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2005–2008
BMP I4 DOHC 8V turbo with PD injectors and DPF 140 PS (103 kW; 138 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1800-2500 2005–2008
CBAB I4 DOHC 16V turbo with piezoelectric common rail injection and DPF 140 PS (103 kW; 138 hp) @ 4200 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2008-2010 209
BMR I4 DOHC 16V turbo with piezoelectric PD injectors and DPF 170 PS (125 kW; 168 hp) @ 4200 350 N·m (258 lb·ft) @ 1800-2500 2005–2008
CBBB I4 DOHC 16V turbo with piezoelectric common rail injection and DPF 170 PS (125 kW; 168 hp) @ 4200 350 N·m (258 lb·ft) @ 1750-2500 2008-2010
С пиезо PD дюзи си. За цени на махане на DPF-а питаш brezel и Венци Madness-a, като Венци може да ти помогне и с физическото махане. Тва за София и Пловдив. За Варна Тони-Келеша - TST Racing, ifidik. За всички тези хора има писано бол и тук и в други автофоруми. В смисъл не рискувай с "някой в Хасково", "някой в Габрово" и т.н. Иди при доверени хора, които са го правили многократно и знаят точно как да го направят, не някой да експериментира върху твоята кола. Ако някой си е оставил ръцете при махането пак те са хората, които могат да ти помогнат. Иначе нямаш грижи да караш без DPF.
I4 DOHC 16V turbo with PD injectors 120 PS (88 kW; 118 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2006–2008
BVD / BVE I4 DOHC 16V turbo with PD injectors 122 PS (90 kW; 120 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2005-2006
AZV I4 DOHC 16V turbo with PD injectors 136 PS (100 kW; 134 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2005-2008
BMA I4 SOHC 8V turbo with PD injectors 136 PS (100 kW; 134 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2005-2008
BKP I4 DOHC 16V turbo with piezoelectric PD injectors 140 PS (103 kW; 138 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2005–2008
BMP I4 DOHC 8V turbo with PD injectors and DPF 140 PS (103 kW; 138 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1800-2500 2005–2008
CBAB I4 DOHC 16V turbo with piezoelectric common rail injection and DPF 140 PS (103 kW; 138 hp) @ 4200 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2008-2010 209
BMR I4 DOHC 16V turbo with piezoelectric PD injectors and DPF 170 PS (125 kW; 168 hp) @ 4200 350 N·m (258 lb·ft) @ 1800-2500 2005–2008
CBBB I4 DOHC 16V turbo with piezoelectric common rail injection and DPF 170 PS (125 kW; 168 hp) @ 4200 350 N·m (258 lb·ft) @ 1750-2500 2008-2010
С пиезо PD дюзи си. За цени на махане на DPF-а питаш brezel и Венци Madness-a, като Венци може да ти помогне и с физическото махане. Тва за София и Пловдив. За Варна Тони-Келеша - TST Racing, ifidik. За всички тези хора има писано бол и тук и в други автофоруми. В смисъл не рискувай с "някой в Хасково", "някой в Габрово" и т.н. Иди при доверени хора, които са го правили многократно и знаят точно как да го направят, не някой да експериментира върху твоята кола. Ако някой си е оставил ръцете при махането пак те са хората, които могат да ти помогнат. Иначе нямаш грижи да караш без DPF.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Passat B6 - 170 к.с. - Питане за DPF филтъра и още
при този модел дюзите ги сменят безплатно в оторизираните сервизи,за дпф щом е махнат само софтуерно тоест само през компа на колата-трябва да намериш някой който да изтърбуши така да се каже без да маха датчици и други такива, просто се маха вътрешната пита и се заварява обратно метала,ако намериш свестен човек даже ще вземеш 200-300лв от него
,не е проблем да се кара без дпф,но съвет от мен като го вземеш изтърбуши го важното е че софтуерно е премахнат.

Re: Passat B6 - 170 к.с. - Питане за DPF филтъра и още
Благодаря за информацията! Определено ще ми е от полза.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта