Passat B6 - 170 к.с. - Питане за DPF филтъра и още

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Valchoo
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 17 окт 2013 10:04
Автомобил:
Двигател:

Passat B6 - 170 к.с. - Питане за DPF филтъра и още

Мнениеот Valchoo » Чет 17 окт 2013 10:47


Здравейте, Колеги,
Нов съм във форума и съм се насочил към покупка на един Passat B6 170 к.с. 2007 година, би трябвало да е BMR двигателят, но не съм сигурен, а и още не съм го виждал. Ето и самата обява - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11381386914016218&f1=details&slink=4igx7k

Имам следните въпроси:
1. Този двигател с проблемните пиезо дюзи ли е? Ако някой има номерата на проблемните партиди дюзи ще съм му благодарен, ако ги сподели.
2. Продавачът ми каза, че колата имала проблем с DPF филтъра и е трябвало да се смени. Струвало е 1500 евро и той е минал на вариант премахване на филтъра. От Autohit в Стара Загора са му казали, че премахването ще е 1200 лева. На него някой в Хосково му го е махнал за половината пари, но ми каза, че е махнат само софтуерно. До колкото знам трябва и хардуерно да се отстрани или бъркам. Въпросите ми са:
- ако не е махнат хардуерно, колко струва това?
- проблем ли е ако колата е без такъв филтър (освен от екологична гледна точка)?
- и дали някой няма да си е оставил ръцете, когато го е махал и после да има други ядове?

Някой ако може да сподели мнение за въпросния Passat или за самия модел и двигател ще съм благодарен. Изчел съм доста от темите из форума за дизеловите двигатели (BMP, BKP), но за този има най-малко инфо.




Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B6 - 170 к.с. - Питане за DPF филтъра и още

Мнениеот xploda » Чет 17 окт 2013 15:15


CBDC I4 DOHC 16V common rail turbo 1,968 cc (120 cu in) 110 PS (81 kW; 108 hp) @ 4200 250 N·m (184 lb·ft) @ 1500-2500 2008–2010
I4 DOHC 16V turbo with PD injectors 120 PS (88 kW; 118 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2006–2008
BVD / BVE I4 DOHC 16V turbo with PD injectors 122 PS (90 kW; 120 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2005-2006
AZV I4 DOHC 16V turbo with PD injectors 136 PS (100 kW; 134 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2005-2008
BMA I4 SOHC 8V turbo with PD injectors 136 PS (100 kW; 134 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2005-2008
BKP I4 DOHC 16V turbo with piezoelectric PD injectors 140 PS (103 kW; 138 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2005–2008
BMP I4 DOHC 8V turbo with PD injectors and DPF 140 PS (103 kW; 138 hp) @ 4000 320 N·m (236 lb·ft) @ 1800-2500 2005–2008
CBAB I4 DOHC 16V turbo with piezoelectric common rail injection and DPF 140 PS (103 kW; 138 hp) @ 4200 320 N·m (236 lb·ft) @ 1750-2500 2008-2010 209
BMR I4 DOHC 16V turbo with piezoelectric PD injectors and DPF 170 PS (125 kW; 168 hp) @ 4200 350 N·m (258 lb·ft) @ 1800-2500 2005–2008
CBBB I4 DOHC 16V turbo with piezoelectric common rail injection and DPF 170 PS (125 kW; 168 hp) @ 4200 350 N·m (258 lb·ft) @ 1750-2500 2008-2010

С пиезо PD дюзи си. За цени на махане на DPF-а питаш brezel и Венци Madness-a, като Венци може да ти помогне и с физическото махане. Тва за София и Пловдив. За Варна Тони-Келеша - TST Racing, ifidik. За всички тези хора има писано бол и тук и в други автофоруми. В смисъл не рискувай с "някой в Хасково", "някой в Габрово" и т.н. Иди при доверени хора, които са го правили многократно и знаят точно как да го направят, не някой да експериментира върху твоята кола. Ако някой си е оставил ръцете при махането пак те са хората, които могат да ти помогнат. Иначе нямаш грижи да караш без DPF.


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Passat B6 - 170 к.с. - Питане за DPF филтъра и още

Мнениеот maimo » Чет 17 окт 2013 17:20


при този модел дюзите ги сменят безплатно в оторизираните сервизи,за дпф щом е махнат само софтуерно тоест само през компа на колата-трябва да намериш някой който да изтърбуши така да се каже без да маха датчици и други такива, просто се маха вътрешната пита и се заварява обратно метала,ако намериш свестен човек даже ще вземеш 200-300лв от него :smile,не е проблем да се кара без дпф,но съвет от мен като го вземеш изтърбуши го важното е че софтуерно е премахнат.


Valchoo
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 17 окт 2013 10:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 - 170 к.с. - Питане за DPF филтъра и още

Мнениеот Valchoo » Пет 18 окт 2013 22:04


Благодаря за информацията! Определено ще ми е от полза.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта