И самите съединители са сухи.
На старите 6 скоростни DSG-та (02E) са в маслена баня. Тези DSG-ta са и най-здравите, монтират се на и на мощни двигатели.
7 скоростните DSG-ta са със сухи съединители, те се монтират основно на по-малки двигатели.
И самите съединители са сухи.
dobrin написа:Задължително пробвай да потеглиш с малко повече газ веднага след включване на D. Имам предвид малко повече, не всичката. Всичко трябва да става плавно. Същото важи и за задна. Опитай при потегляне да подаваш много постепенно газ, за да видиш реално къде кутията зацепва и тръгва заради газта, която подаваш, а не заради свободния ход на двигателя. Разликата трябва да е плавна, да се усеща със сравнително малко газ. Особено показателно е потегляне назад при наклон. Ако има тласък при потегляне, или трябва да подадеш повече газ, за да потегли автомобила, има възможност да предстои скоро смяна на съединителите.
При загрял двигател, което означава и достигната оптимална работна температура на маслото на скоростите, наблюдавай превключването от по-висока към по-ниска предавка, особено от трета на втора. Внимавай за тласъци, удари и други неравномерни звуци и усещане - ако са налични, може да има проблем с мехатроника.
Добър вариант е да бъде диагностицирана професионално от човек, който разбира от DSG.
dobrin написа:Задължително пробвай да потеглиш с малко повече газ веднага след включване на D. Имам предвид малко повече, не всичката. Всичко трябва да става плавно. Същото важи и за задна. Опитай при потегляне да подаваш много постепенно газ, за да видиш реално къде кутията зацепва и тръгва заради газта, която подаваш, а не заради свободния ход на двигателя. Разликата трябва да е плавна, да се усеща със сравнително малко газ. Особено показателно е потегляне назад при наклон. Ако има тласък при потегляне, или трябва да подадеш повече газ, за да потегли автомобила, има възможност да предстои скоро смяна на съединителите.
При загрял двигател, което означава и достигната оптимална работна температура на маслото на скоростите, наблюдавай превключването от по-висока към по-ниска предавка, особено от трета на втора. Внимавай за тласъци, удари и други неравномерни звуци и усещане - ако са налични, може да има проблем с мехатроника.
Добър вариант е да бъде диагностицирана професионално от човек, който разбира от DSG.
skromnia1970 написа:1/Не е обслужвана кутията-какво масло да сложа,колко литра и ориентировъчно колко излиза в лв обслужването?
2/Предлагат ми смяна на ангренажен комплект+ролки,ремъци + труд,без масло и филтри
на цена от 490 лв.Дали е нормално или частите ще са ненадеждни.Благодаря предварително.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Потребители, разглеждащи този форум: anger, IronMaiden и 124 госта