


Мнение за конкретен Vw Golf 3 1.9 TDI
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 12 яну 2014 12:32
- Автомобил:
- Двигател:
Мнение за конкретен Vw Golf 3 1.9 TDI
Добър ден,някои може ли да изкаже мнение за тази кола. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11380113869028163&f1=details&fb_action_ids=616435385058564&fb_action_types=og.likes&fb_source=feed_opengraph&action_object_map={%22616435385058564%22%3A604028739661130}&action_type_map={%22616435385058564%22%3A%22og.likes%22}&action_ref_map=[]
- plamen-roni
- Мнения: 682
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
- Автомобил: SEAT EXEO TDI
- Двигател: CAGC-2010
- Местоположение: Варна
Re: Мнение за конкретен Vw Golf 3 1.9 TDI
Първото нещо което трябва да попиташ собственика като му се обадиш е от коя държава е вкарана колата ! Каже ли ти ,че е внос от Австрия , затваряш и продължаваш да търсиш друг голф. Иначе в обява изглежда добре. Ако пък ходиш да го гледаш отваряй си добре очите за ръжда , че иначе после боли много. 

-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 12 яну 2014 12:32
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за конкретен Vw Golf 3 1.9 TDI
Благодаря много! Надявам се ако няма ръжда да е читава колата, защото много съм навит да я взема.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за конкретен Vw Golf 3 1.9 TDI
Това което съм отбелязал на снимките е симптом, който трябва да те насочи първо когато отидеш да гледаш колата, да легнеш и да погледнеш под-а! Ако е кърпена добре, ще изкара 3,4 години, ако не е значи не си струва, и гледа да я махне!
А относно мотора, това е много здрав мотор, външния вид, е добър! Пастирана и освежена! Ако има човек който разбира от коли да го закараш с теб, ще е най-добре!
А относно мотора, това е много здрав мотор, външния вид, е добър! Пастирана и освежена! Ако има човек който разбира от коли да го закараш с теб, ще е най-добре!

-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Мнение за конкретен Vw Golf 3 1.9 TDI
Да дадеш толкова пари за тази кошара е лудост
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 12 яну 2014 12:32
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за конкретен Vw Golf 3 1.9 TDI
Благодаря, ще погледна където мога ами колата ще ми е първа,брат ми има сеат толедо 1.9тди само че 90 коня и е бетон. Пич кошара ама ти като имаш пари за мерцедес аз нямам.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20292
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за конкретен Vw Golf 3 1.9 TDI
Теб нали никой не те кара да даваш пари? Въздържай се от подобни коментари.IRRITATING написа:Да дадеш толкова пари за тази кошара е лудост
Цената от 2800 лв според мен си е съвсем добра за запазен голф 3 AFN. С малко пазарлък може и надолу да слезе. Условието е да няма ръжда, защото това е основен проблем при тройките.
Салонът изглежда добре, но трябва да се гледа на място, защото не са снимани проблемните места в него.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Re: Мнение за конкретен Vw Golf 3 1.9 TDI
Моя Golf 3 AFN ,беше закупен на почти същата цена преди 2 години.
Съветвам те да прочетеш темата,за това което се гледа при покупката на дизел.
Качи я на стенд и я огледай хубаво отдолу.Задължителна е компютърната диагностика !
Провери всички ел. компоненти по нея дали работят,особено климатика ! Виж дали на контакт прави диагностика на ABS-a и Airbag-a.Направи тест за съединител.Убеди се ,че наистина купуваш AFN ,защото може колата да не е.На 3 места ,ако не се лъжа си пишеше абревиатурата,едно от които е багажника ,като надигнеш пода и до резервната гума трябва да има лепенка,която си показва и код на боя и двигател.Виж и рамата на автомобила,защото и тя съдържа важна информация.Огледай волана,седалките,педалите и скоростния лост (който като гледам при този Голф не е оригиналния, а скоро претапициран) и от състоянието им можеш да съдиш за километрите,които е изминала.
За 2 години от както притежавам този модел,мога да кажа,че съм изключително доволен - съчетава икономичност с пъргавина и мощност.И не се заблуждавай - рано или късно ще избие ръждичка тук там - всички Голф 3 страдат от това.
За мен най-важния компонент не е външния вид и това колко е пастирана и освежена и мита,а двигателя.Ще се повторя - компютърната диагностика е задължителна ! За кола на 13 години ,няма начин да няма дребни забележки,но принципно те не са болка за умиране и обикновено са критерии за сваляне на цената.
Аз лично не бих си купил този AFN,защото още като си търсех моя бях убеден ,че искам да е така,както е излязал от завода.И такъв си намерих - с 14-ките железни джанти и декоративни напукани бленди от '97-ма.Без тунинг фарове,стопове,стикери и затъмнени прозорци.Исках аз да си го правя от стоков вариант,защото за мен оформен с тунинг компоненти автомобил в България винаги се кара като за последно,което скъсява живота на автомобила доста,но това си е мое виждане и мнение.
Съветвам те да прочетеш темата,за това което се гледа при покупката на дизел.
Качи я на стенд и я огледай хубаво отдолу.Задължителна е компютърната диагностика !
Провери всички ел. компоненти по нея дали работят,особено климатика ! Виж дали на контакт прави диагностика на ABS-a и Airbag-a.Направи тест за съединител.Убеди се ,че наистина купуваш AFN ,защото може колата да не е.На 3 места ,ако не се лъжа си пишеше абревиатурата,едно от които е багажника ,като надигнеш пода и до резервната гума трябва да има лепенка,която си показва и код на боя и двигател.Виж и рамата на автомобила,защото и тя съдържа важна информация.Огледай волана,седалките,педалите и скоростния лост (който като гледам при този Голф не е оригиналния, а скоро претапициран) и от състоянието им можеш да съдиш за километрите,които е изминала.
За 2 години от както притежавам този модел,мога да кажа,че съм изключително доволен - съчетава икономичност с пъргавина и мощност.И не се заблуждавай - рано или късно ще избие ръждичка тук там - всички Голф 3 страдат от това.
За мен най-важния компонент не е външния вид и това колко е пастирана и освежена и мита,а двигателя.Ще се повторя - компютърната диагностика е задължителна ! За кола на 13 години ,няма начин да няма дребни забележки,но принципно те не са болка за умиране и обикновено са критерии за сваляне на цената.
Аз лично не бих си купил този AFN,защото още като си търсех моя бях убеден ,че искам да е така,както е излязал от завода.И такъв си намерих - с 14-ките железни джанти и декоративни напукани бленди от '97-ма.Без тунинг фарове,стопове,стикери и затъмнени прозорци.Исках аз да си го правя от стоков вариант,защото за мен оформен с тунинг компоненти автомобил в България винаги се кара като за последно,което скъсява живота на автомобила доста,но това си е мое виждане и мнение.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта