здравейте карам пасат и мисля да си купя туарег обаче тука вече е доста сложно разбрах
кажете мнение коя версия е сполучлива едни казват 3 мотор е добър други казват преди 2005 много се чупели и дават само бъгове трети казват че само по сервизи ходят отстранени проблеми нови се получават то луда работа с тая марка
ако купувам искам да е след 2006-2008 модел обаче някой да каже поне една добра дума за марката за да знам какво да гледам като обикалям
tuareg туарег мнения
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: tuareg туарег мнения
Почнахме да се примиряваме с такива писаници...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: tuareg туарег мнения
Ами едва ли поне един от прегледалите темата е разбрал за какво става въпрос в тоя словоред
mbanov написа:кажете мнение коя версия е сполучлива едни казват 3 мотор е добър други казват преди 2005 много се чупели и дават само бъгове трети казват че само по сервизи ходят отстранени проблеми нови се получават то луда работа с тая марка
Re: tuareg туарег мнения
Аз карам 2.5 Тди 2004г. Не зная какво са ти говорили. Но съм доволен от него. Предполагам по-новия и голям двигател ако визираш 3.0л ТДИ е по-добър, но предполагам и ,че разхода на нафта там е по-голям.
Иначе подръжка на Туарег 2004г. /R5 2.5ТДИ/ е следната:
- 8.9 литра моторно масло /Задължително 5w30 , смяна на 15.000км/
- маслен, въздушен , горивен и филтър на парното.
Е около 300лв. И не вярвам да е скъпо при положение ,че се сменя на над 15.000км а не на 10.000.
Иначе аз предпочетох версията без Въздушно окачване. Евентуално за там е ставало въпрос понеже е скъпичко самото рециклиране.
Иначе като Двигател,Ходова част, Стабилнсот на пътя, проходимост, турбина съм изключително доволен от тази кола.
Иначе подръжка на Туарег 2004г. /R5 2.5ТДИ/ е следната:
- 8.9 литра моторно масло /Задължително 5w30 , смяна на 15.000км/
- маслен, въздушен , горивен и филтър на парното.
Е около 300лв. И не вярвам да е скъпо при положение ,че се сменя на над 15.000км а не на 10.000.
Иначе аз предпочетох версията без Въздушно окачване. Евентуално за там е ставало въпрос понеже е скъпичко самото рециклиране.
Иначе като Двигател,Ходова част, Стабилнсот на пътя, проходимост, турбина съм изключително доволен от тази кола.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта