Здравейте колеги,
Пред покупка съм на VW Phaeton 4.2 4Motion. Може ли да ми кажете какво да очаквам като първоначално обслужване ? Скъпи разходи около непредвидени ремонти ?
Моля колеги притежаващи или притежавали такива коли да споделят мнение и съвети :)
Благодаря предварително.



VW Phaeton 4.2 4Motion
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Phaeton
Тропащи вериги в двигателя, ако колата е над 200 000 км. Неприятната част е че пълната подмяна на всичко по тази система е над 5000 лв. само за части
Въздушното окачване - тук предполагам си наясно с цени на ремонт/смяна.
Другого не е болка за умиране.
Въздушното окачване - тук предполагам си наясно с цени на ремонт/смяна.
Другого не е болка за умиране.
Re: VW Phaeton
Това, не е ли агрегата който се монтира в Ауди еС4 Б6 ? 344 конски сили ? Това е доста здрав агрегат, а може ли да бъде споделено основните болки на тази разновидност ?
Re: VW Phaeton
на 200к км не тропат веригите ако говорим за дизел,а над 400к/които може би са върнати тука на200к :) /.Сменят се два обтегача,горни,понеже долните излизат като се извади мотора.5000лв е доста пресилена сума,ако в това се включва първоначално обслужване,смяна наобтегачи,ГО и каско + регистрация и данък ще се съглася.Този мотор е по-масов при Ауди А8,разгледай там за повече инфо.
Ако говорим за V8 4,2 бензин там нещата са по-различни - на едни се слага ГИ за около 1800лв,но по-новите мотори си искат по-нов тип - има доста инфо и за тях,просто потърси.При 4,2 бензин драми с обслужването и ремонти са доста по-малко,но разхода градско е над 20/100.
Въздушното окачване цялото отдавна се рециклира или се заменят възглавници за по 400лв/бр,а компресора по около 700лв
Ако говорим за V8 4,2 бензин там нещата са по-различни - на едни се слага ГИ за около 1800лв,но по-новите мотори си искат по-нов тип - има доста инфо и за тях,просто потърси.При 4,2 бензин драми с обслужването и ремонти са доста по-малко,но разхода градско е над 20/100.
Въздушното окачване цялото отдавна се рециклира или се заменят възглавници за по 400лв/бр,а компресора по около 700лв
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта