VW Phaeton 4.2 4Motion

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
disabled
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 30 май 2014 19:47
Автомобил:
Двигател:

VW Phaeton 4.2 4Motion

Мнениеот disabled » Пет 30 май 2014 19:52


Здравейте колеги,

Пред покупка съм на VW Phaeton 4.2 4Motion. Може ли да ми кажете какво да очаквам като първоначално обслужване ? Скъпи разходи около непредвидени ремонти ?
Моля колеги притежаващи или притежавали такива коли да споделят мнение и съвети :)

Благодаря предварително.




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Phaeton

Мнениеот brabus » Съб 31 май 2014 20:43


Тропащи вериги в двигателя, ако колата е над 200 000 км. Неприятната част е че пълната подмяна на всичко по тази система е над 5000 лв. само за части
Въздушното окачване - тук предполагам си наясно с цени на ремонт/смяна.
Другого не е болка за умиране.


HarDesT
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 24 сеп 2011 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Phaeton

Мнениеот HarDesT » Вто 29 юли 2014 0:52


Това, не е ли агрегата който се монтира в Ауди еС4 Б6 ? 344 конски сили ? Това е доста здрав агрегат, а може ли да бъде споделено основните болки на тази разновидност ?


reroll
Мнения: 101
Регистриран на: Съб 11 май 2013 17:27
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Phaeton

Мнениеот reroll » Вто 29 юли 2014 11:59


на 200к км не тропат веригите ако говорим за дизел,а над 400к/които може би са върнати тука на200к :) /.Сменят се два обтегача,горни,понеже долните излизат като се извади мотора.5000лв е доста пресилена сума,ако в това се включва първоначално обслужване,смяна наобтегачи,ГО и каско + регистрация и данък ще се съглася.Този мотор е по-масов при Ауди А8,разгледай там за повече инфо.

Ако говорим за V8 4,2 бензин там нещата са по-различни - на едни се слага ГИ за около 1800лв,но по-новите мотори си искат по-нов тип - има доста инфо и за тях,просто потърси.При 4,2 бензин драми с обслужването и ремонти са доста по-малко,но разхода градско е над 20/100.

Въздушното окачване цялото отдавна се рециклира или се заменят възглавници за по 400лв/бр,а компресора по около 700лв



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта