Здравейте всички, току що се регистрирах във форума ви.
Имам колебания между пасат 6 и шкода 2 фейслифт, ако може някой да ми изтъкне:
* плюсове и минуси;
* цени за ремонти;
* сполучливи и не читави мотори;
* относно АГУ, макар, че се интересувам от дизеловите мотори;
* окачване;
* масла;
* автоматична или ръчна скоростна кутия.
Благодаря ви предварително, всяко мнение е добре дошло !



Колебания пасат 6 и шкода 2 фейслифт
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Колебания пасат 6 и шкода 2 фейслифт
Downshift написа:... шкода 2 фейслифт.....
За Шкода 120L ли става въпрос или за новите тролейбуси.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3974
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Колебания пасат 6 и шкода 2 фейслифт
очевидно човекът пита за О2 facelift
колега, колите са в различен клас и с различна в парично изражение поддръжка. за пасатора има подробно инфо в този подфорум, както и в техническия за пасат, а за шкодата можеш да прочетеш по-подробно в братовчедския форум на шкодаджиите. да се похвалиш като я вземеш!

колега, колите са в различен клас и с различна в парично изражение поддръжка. за пасатора има подробно инфо в този подфорум, както и в техническия за пасат, а за шкодата можеш да прочетеш по-подробно в братовчедския форум на шкодаджиите. да се похвалиш като я вземеш!
Re: Колебания пасат 6 и шкода 2 фейслифт
Колите са различен клас, ама все пак
1 шкода о2 fl има грозни фарове, приятна е от вътре. По-тясната от вътре е, особено отзад :) като цяло е по-лесно да намириш читава шкода, има ги повече с реална сервизна история от бг.
2 това зависи от конкретното оборудване, има голяма разлика дали ще е бенз или дизел. Като цяло основните агрегати са си едни и същи, въпреки това шкодата ще е по-евтина като цяло, първо не е фв, второ е по-нисък клас.
3. 2.0 Дизела при тая шкода е само комънрейл, при пасата има и ПД мотори с някои специфични проблеми. Първото е по-доброто така че търси 2.0 CR мотор. 1.9 дизел е ок като вариант и при двете. Ако е fsi бензин при пасата гледай да е след 2007.
4. Единственият мотор за газ при шкодата за който се сещам е BSE 102 коня. Всичко др е fsi, tsi т.е. трудно и скъпо. При пасат не знам да има такъв мотор.
5. Шкодата е като на голф, има ги и с леко усилино окачване, т.нар. пакет лоши пътища
6. Тва зависи от мотора
7. И двете са ок, зависи на теб какво ти се кара и поддържа.
1 шкода о2 fl има грозни фарове, приятна е от вътре. По-тясната от вътре е, особено отзад :) като цяло е по-лесно да намириш читава шкода, има ги повече с реална сервизна история от бг.
2 това зависи от конкретното оборудване, има голяма разлика дали ще е бенз или дизел. Като цяло основните агрегати са си едни и същи, въпреки това шкодата ще е по-евтина като цяло, първо не е фв, второ е по-нисък клас.
3. 2.0 Дизела при тая шкода е само комънрейл, при пасата има и ПД мотори с някои специфични проблеми. Първото е по-доброто така че търси 2.0 CR мотор. 1.9 дизел е ок като вариант и при двете. Ако е fsi бензин при пасата гледай да е след 2007.
4. Единственият мотор за газ при шкодата за който се сещам е BSE 102 коня. Всичко др е fsi, tsi т.е. трудно и скъпо. При пасат не знам да има такъв мотор.
5. Шкодата е като на голф, има ги и с леко усилино окачване, т.нар. пакет лоши пътища
6. Тва зависи от мотора
7. И двете са ок, зависи на теб какво ти се кара и поддържа.
Re: Колебания пасат 6 и шкода 2 фейслифт
Потърсих мнения за октавията, но уви не намерих нищо. За това започнах темата. Като цяло ме интересуват ремонтите по окачването и автоматика (към него съм се запътил). Също така 1.6 105 к.с., 1.9 105 к.с. или 2.0 140 к.с. Като цяло мисля, че 1.6 отпада. Мисля че 2.0 тди е по добрия избор, тъй като по данни ускорява доста по добре, а разходът е дори по-добър от на 1.9тди. Като цяло клоня към шкодата.
Re: Колебания пасат 6 и шкода 2 фейслифт
тогава отиди във форума на Шкода, там има конкретна информация.
Примерно ралзиката м/у комби е хечбек е само 40 литра, така че ако не те бърка външния вид на хечбека, не се ограничавай в търсенето. По окачването имаше някакви малки слабости, но са лесни и евтини за отстраняване. Като цяло е здраво и евтино.
Да, от тия дизели най-оптималното е 2.0 тди. Разходът му наистина е съпоставим с другите два.
Но ти вземи най-читавата, 1.6 не е лощ двигател, нов модел CR e.
ДСГ - обслужване около 350 лева на 60к км. Смяна на съединители и тн до 2000 лева (~150-250к км може и повече). Всичко друго е много пари :) Попринцип не са много чупливи, ама ...
Повече техническо инфо има в този форум (скорости и двигатели са еднакви).
Примерно ралзиката м/у комби е хечбек е само 40 литра, така че ако не те бърка външния вид на хечбека, не се ограничавай в търсенето. По окачването имаше някакви малки слабости, но са лесни и евтини за отстраняване. Като цяло е здраво и евтино.
Да, от тия дизели най-оптималното е 2.0 тди. Разходът му наистина е съпоставим с другите два.
Но ти вземи най-читавата, 1.6 не е лощ двигател, нов модел CR e.
ДСГ - обслужване около 350 лева на 60к км. Смяна на съединители и тн до 2000 лева (~150-250к км може и повече). Всичко друго е много пари :) Попринцип не са много чупливи, ама ...
Повече техническо инфо има в този форум (скорости и двигатели са еднакви).
Re: Колебания пасат 6 и шкода 2 фейслифт
Да разбирам ли, че шкодата е по-евтиния вариант за поддръжка :)
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Колебания пасат 6 и шкода 2 фейслифт
VWGT написа:2.0 Дизела при тая шкода е само комънрейл
Не е вярно, до 2010 са помпа-дюза, а фейслифта е от 2008/9.
Която от двете коли ти харесва повече като цяло, търси нея. На едни Пасата им харесва, Октавията - не, на други обратното.
- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колебания пасат 6 и шкода 2 фейслифт
Предполагам знаеш, че Шкода Октавия, НЕ е Пасат, а Голф.
Не може да има сравнение, това, че са сравними /видимо/, са раздувки от техният форум.
Пробвай ги и двете и ще ме разбереш.
Не може да има сравнение, това, че са сравними /видимо/, са раздувки от техният форум.
Пробвай ги и двете и ще ме разбереш.
Re: Колебания пасат 6 и шкода 2 фейслифт
Dagestan написа:Не е вярно, до 2010 са помпа-дюза, а фейслифта е от 2008/9.
мдам, CR-a влиза 2008 само при вРС версията. Фейса почва от 2009-та, а 2010 почват да му слагат CR. Досега не съм виждал 2.0 PD, но явно има ... няколко :)
Re: Колебания пасат 6 и шкода 2 фейслифт
Ами ако сложим на везната тази октавия срещу голф 5 с 4 врати, заслужава ли си двойната цена шкодата, като сравняваме на първо място икономията, возията и цените за ремонти. Става въпрос за 2.0 тди 140 к.с.
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
- Автомобил: PASSAT B 6 Variant
- Двигател: BMR 11.2006 DSG
Re: Колебания пасат 6 и шкода 2 фейслифт
Не писан закон;
,,Който няма пари за Ауди/А 4/,си купува Флксваген/Пасат/,който няма пари за Фолксваген,си купува Шкода/Октавия/.,,В периода 2005-2008/
Лирично отклонение.
,,Който няма пари за Ауди/А 4/,си купува Флксваген/Пасат/,който няма пари за Фолксваген,си купува Шкода/Октавия/.,,В периода 2005-2008/
Лирично отклонение.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Колебания пасат 6 и шкода 2 фейслифт
Downshift написа:Ами ако сложим на везната тази октавия срещу голф 5 с 4 врати, заслужава ли си двойната цена шкодата, като сравняваме на първо място икономията, возията и цените за ремонти. Става въпрос за 2.0 тди 140 к.с.
Всичко е еднакво като на Голфа - разходи, икономия, возия, но имаш малко повече пространство, а и по-високата цена си остава при евентуална препродажба. Като цяло Октавиите са доста търсени и винаги вървят по-скъпо от еквивалентен Голф при пазара 2-ра ръка.
Цената обаче не е двойна, ако сравняваш Голф 2005 и Октавия 2009/10 ще е двойна разликата, но при еднакви параметри не е толкова фрапантна. Ако държиш на Фолксваген заради марката, погледни и Джета.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Колебания пасат 6 и шкода 2 фейслифт
Както при пазара на нови автомобили, така и на вторичния, при еквивалентни автомобили, Голф е по-скъп.
По темата, имаме Октавия 2 фейслифт която изкарах на 13км от Еуратек през 2011г. Изпълнението няма нищо общо с Голф 6(което е най-близкия еквивалент), за късните(живите) Пасати Б6 да не говорим. Ако можеш да се класираш за последните Пасат Б6(твърдо над 15 000лв, по-скоро към 20), няма изобщо място за сравнение. Единствения минус при Б6, при това огромен, е че са само катафалки.
По темата, имаме Октавия 2 фейслифт която изкарах на 13км от Еуратек през 2011г. Изпълнението няма нищо общо с Голф 6(което е най-близкия еквивалент), за късните(живите) Пасати Б6 да не говорим. Ако можеш да се класираш за последните Пасат Б6(твърдо над 15 000лв, по-скоро към 20), няма изобщо място за сравнение. Единствения минус при Б6, при това огромен, е че са само катафалки.

- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3974
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Колебания пасат 6 и шкода 2 фейслифт
skromnia1970 написа:...Не писан закон...
и добре, че не е написан, понеже съдържа много противоречия

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта