159ката е много готин автомобил. При дизела може да има леки проблеми с дебитомера...поне докато работех в сервиза на 4 159ки сменихме дебитомерите, нямам си и на идея защо се прецакват. Не е скъп около 200 и малко лева е. Като цяло доста издръжливи се оказаха, на един от собствениците колата беше на 200 000км. и беше адски запазена, както отвън така и отвътре. Внос от Италия. Дойде за обслужване и смяна на дискове и накладки. За съжаление обаче всичките бяха 1.9 jtdm...въпреки всичко вървежа беше много добър имах удоволствието да покарам на околовръстното в София една от колите. Страшна е, комфортна, с много добър външен вид...салона е много красив и като цяло тези автомобили радват окото много. Яд ме беше също, че нито една от тях не беше комби...някак си ми харесват повече от седаните

Тия простотии с електрониката ги плямпа всеки разбирач, чул и недочул, карал 1 месец или не карал някакъв дъргел от 90години, с изкарана душа...и си е въобразявал, че е карал алфа ромео. Всичко е до поддръжка...попаднеш ли на кола карана от мърляч няма да очакваш нищо хубаво от нея.
Разхода на гориво също е много приятен, мощността се усеща във всички интервали. Аз лично се наслушах на всякакви повърни от сорта, че 1.9 не бил за това купе и такива приказки от 1001 нощи...истината обаче е, че въобще не е за подценяване този мотор. Казвам го от лично наблюдение. Не може да игнорираме и факта, че малко в Бг пътищата ни не струват, но това е положението. Колкото на Афла ще се скапват неща по окачването, толкова и на всяка друга марка автомобили. Окачване от желязо няма за кола, която се използва във всекидневието. Спрямо цената си за мен е много добре като качество, комфорт, мощност. Дано вземеш хубава кола, независимо от марката
