Ауди А3 2,0FSI 150к.с или 2,0ТДИ 140к.с. 8Р
- 1,9TDI
- Мнения: 316
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 0:01
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMP
- Местоположение: Все некЪде
Ауди А3 2,0FSI 150к.с или 2,0ТДИ 140к.с. 8Р
Интересуват ме конкретно двата двигателя. Плюсове и минуси на двата мотора. Автомобила най-вероятно ще е с ръчни скорости. До сега съм карал дизел, но сега се чудя дали да не мина на бензин. В ауди форума има тема за Ауди А3, обаче е толкова огромна и разпиляна то към информация, че не мога да изтърпя да я прочета. Прочетох първите 20 страници (от 169) и нищо конкретно. Четох и някои неща за 1,6FSI, но толкова се обърках вече, че дори нямам ясен спомен какво съм прочел за двигателя.
- plamen-roni
- Мнения: 682
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
- Автомобил: SEAT EXEO TDI
- Двигател: CAGC-2010
- Местоположение: Варна
Re: Ауди А3 2,0FSI 150к.с или 2,0ТДИ 140к.с. 8Р
Така поставен въпроса е по добре да вземеш дизела . Карал съм и двата мотора на Ауди А3 и да ти кажа ми хареса повече дизела , и по ускорение и по разход с две думи по добрия вариант е .
- de4o07
- Мнения: 117
- Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 9:33
- Автомобил: VW Golf 5 GTI
- Двигател: BWA 2006
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: Ауди А3 2,0FSI 150к.с или 2,0ТДИ 140к.с. 8Р
Леко при ускорението с дизела да не литнеш,аз карам 2.0-200 к.с,и за нищо на света не бих го заменил с тая кебапчииница.
Последна промяна от dobrin на Чет 04 дек 2014 22:36, променено общо 1 път.
Причина: Внимателно с епитетите!
Причина: Внимателно с епитетите!
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Ауди А3 2,0FSI 150к.с или 2,0ТДИ 140к.с. 8Р
Няма смисъл да споменаващ TFSI 200 коня. Разликата с атмосферния FSI е от земята до небето.
- sodata1
- Мнения: 212
- Регистриран на: Пет 08 яну 2010 16:19
- Автомобил: BMW
- Двигател: 330XD
- Местоположение: София
Re: Ауди А3 2,0FSI 150к.с или 2,0ТДИ 140к.с. 8Р
Чакай бре,нали трябва се похвали кво кара!Иначе да не съм офф и аз бих предпочел дизела ама и FSI ми харесва,бих бзел по запазеното от двете!
- de4o07
- Мнения: 117
- Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 9:33
- Автомобил: VW Golf 5 GTI
- Двигател: BWA 2006
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: Ауди А3 2,0FSI 150к.с или 2,0ТДИ 140к.с. 8Р
Оп да аз видях 2.0 фси и по инерция си мисля за този двг,тоз пък другия нали трябва да се похвали кво ще се хваля бе на кой,да нбе карам 911-турбо.стегнисе малко,сливенския кашкавал....
Последна промяна от dobrin на Чет 04 дек 2014 22:36, променено общо 2 пъти.
Причина: Внимателно с епитетите! Последно неофициално предупреждение!
Причина: Внимателно с епитетите! Последно неофициално предупреждение!
- KKamenov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 29 яну 2014 10:36
- Автомобил: Golf MK5
- Двигател: 1.6 FSI
- Местоположение: София и Перник
Re: Ауди А3 2,0FSI 150к.с или 2,0ТДИ 140к.с. 8Р
каквото и да си купиш е разход ... така че направи един тест драйв и виж кое те вози по-добре :)
- plamen-roni
- Мнения: 682
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
- Автомобил: SEAT EXEO TDI
- Двигател: CAGC-2010
- Местоположение: Варна
Re: Ауди А3 2,0FSI 150к.с или 2,0ТДИ 140к.с. 8Р
Колега другия път като пишеш глупости , преди това прочети внимателно темата да видиш какво му е питането на момчето ! И още нещо като пишеш гледай поне да ти разбираме , че нещо ти куца граматиката . 

- de4o07
- Мнения: 117
- Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 9:33
- Автомобил: VW Golf 5 GTI
- Двигател: BWA 2006
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: Ауди А3 2,0FSI 150к.с или 2,0ТДИ 140к.с. 8Р

- 1,9TDI
- Мнения: 316
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 0:01
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMP
- Местоположение: Все некЪде
Re: Ауди А3 2,0FSI 150к.с или 2,0ТДИ 140к.с. 8Р
За дизелите д/г ми е ясно какви проблеми имат. Пукането на главите, ДПФ и ЕГР, дюзи ако са сименс.
За главите възможностите са 3:
03G 103 308 A - от 2003 дo 2005,5 -> Почти всички са засегнати и пукат!
03G 103 308 B - oт 2005,5 до 2006,5 -> Много малка вероятност да дефектира, но все пак се е случвало!
03G 103 308 C - от 2006,5 до 2007,5 -> Възможно най-сигурен вариант, че няма да дефектира!
Пукат се глави с номера v330 v320 v125 v130 (взети от ауди форума)
При бензина ЕГР и въглеродните наслагвания по всмукателните клапани.
Нещо да съм пропуснал?
За главите възможностите са 3:
03G 103 308 A - от 2003 дo 2005,5 -> Почти всички са засегнати и пукат!
03G 103 308 B - oт 2005,5 до 2006,5 -> Много малка вероятност да дефектира, но все пак се е случвало!
03G 103 308 C - от 2006,5 до 2007,5 -> Възможно най-сигурен вариант, че няма да дефектира!
Пукат се глави с номера v330 v320 v125 v130 (взети от ауди форума)
При бензина ЕГР и въглеродните наслагвания по всмукателните клапани.
Нещо да съм пропуснал?
- vanesto
- Мнения: 6332
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Ауди А3 2,0FSI 150к.с или 2,0ТДИ 140к.с. 8Р
Ами, при бензина не знам този дали няма проблем с веригата, или само по-малките. За дизела прочети за проблема с маслената помпа, един евтин шестограм, който може да ти скапе целия двигател, ако не го смениш навреме. Това се сещам аз.
- tonkogtd
- Мнения: 346
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: Ауди А3 2,0FSI 150к.с или 2,0ТДИ 140к.с. 8Р
1,9TDI написа:За дизелите д/г ми е ясно какви проблеми имат. Пукането на главите, ДПФ и ЕГР, дюзи ако са сименс.
За главите възможностите са 3:
03G 103 308 A - от 2003 дo 2005,5 -> Почти всички са засегнати и пукат!
03G 103 308 B - oт 2005,5 до 2006,5 -> Много малка вероятност да дефектира, но все пак се е случвало!
03G 103 308 C - от 2006,5 до 2007,5 -> Възможно най-сигурен вариант, че няма да дефектира!
Пукат се глави с номера v330 v320 v125 v130 (взети от ауди форума)
При бензина ЕГР и въглеродните наслагвания по всмукателните клапани.
Нещо да съм пропуснал?
От Ауди форума са и са вярни-това са писания на колегата Tsvetkov83.

Re: Ауди А3 2,0FSI 150к.с или 2,0ТДИ 140к.с. 8Р
2.0 fsi е много приятен мотор
и стига вече тия глупости за 2.0 тди мотора
Стига преписвахте стига разказвахте истории от 3 и 5 човек
Хората не смеят да си купят 2.0 тди а е ебахти и якия и приятен мотор
Са чакам някой да ми каже ама той 1.9 е невероятен ще е поредния човек ,който не се качвал да покара или поне да се повози на такъв мотор
и стига вече тия глупости за 2.0 тди мотора
Стига преписвахте стига разказвахте истории от 3 и 5 човек
Хората не смеят да си купят 2.0 тди а е ебахти и якия и приятен мотор
Са чакам някой да ми каже ама той 1.9 е невероятен ще е поредния човек ,който не се качвал да покара или поне да се повози на такъв мотор
- ssssl
- Мнения: 947
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Ауди А3 2,0FSI 150к.с или 2,0ТДИ 140к.с. 8Р

При А3 няма балансшафтове-мафтове и няма проблеми маслена помпа.
Re: Ауди А3 2,0FSI 150к.с или 2,0ТДИ 140к.с. 8Р
Аз лично, ако съм пред такава дилема бих избрал по-запазения автомобил. Двулитровите мотори на А 3-ката са еднакво приятни за каране, дизела е със около литър по-икономичен на извън градско. Това е като обща характеристика. За тези мотори няма евтино обслужване но все пак дизела има малко повече неща който могат да създадат проблеми. То и ФСИ не е най здравия мотор на света но все пак. Другия минус на 2,0фси е ,че е относително шумен, особено за бензинова кола от 2004 и нагоре. Ако имаш други въпроси, питай, все пак минах повече 380 000 със служебната Шкода 2,0тди и да ти кажа ако не беше градушката още щях да си я карам
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта