


GOLF MK5 GTI - въпрос
GOLF MK5 GTI - въпрос
Здравейте,
Нов съм във форума и още нямам кой знае какви познания за марката, но съм се насочил към Golf Mk5 GTI версията.
Като цяло колата ще се исползва като евридейка и понякога ще се кара по агресивно, затова ми допада варианта с DSG кутия, но до колкото разбрах 7 степените DSG имали проблем, затова по добре 6 степения DSG.
Моля колеги дайте съвет за тези кутий, заслужават ли си? Подръжка и т.н.? От хора с ръчка чувам, че се чупили лесно, от познат от VW вика че били много здрави(6 степения) и т.н.
Колата която мисля да погледна е :
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11430905411192233&slink=a5kmu7
Нов съм във форума и още нямам кой знае какви познания за марката, но съм се насочил към Golf Mk5 GTI версията.
Като цяло колата ще се исползва като евридейка и понякога ще се кара по агресивно, затова ми допада варианта с DSG кутия, но до колкото разбрах 7 степените DSG имали проблем, затова по добре 6 степения DSG.
Моля колеги дайте съвет за тези кутий, заслужават ли си? Подръжка и т.н.? От хора с ръчка чувам, че се чупили лесно, от познат от VW вика че били много здрави(6 степения) и т.н.
Колата която мисля да погледна е :
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11430905411192233&slink=a5kmu7
- RO$$KO
- Мнения: 454
- Регистриран на: Пон 31 авг 2009 15:04
- Автомобил: VW MK6 GTI
- Двигател: TSI EA888 2009
- Местоположение: София
Re: GOLF MK5 GTI - въпрос
Колега тази кола на тази цена е нереално просто....
Няма регистрация няма кожа дори и навигация,в най-добрия случай с всичко ще ти стъпи на 16 К,което е абсурд.
Няма регистрация няма кожа дори и навигация,в най-добрия случай с всичко ще ти стъпи на 16 К,което е абсурд.
Re: GOLF MK5 GTI - въпрос
Може да, още не съм я гледал и ще бъде проверена в VW да се види на колко КМ е реално, но колата ако е запазена, мисля че си заслужава. Като цяло единствено ми липсва само навигацията, и то е чисто само защото изглежда по добре, като цяло не ми трябва.
Интересуваме как са тия коли с DSG'тата? Дали са найстина много здрави или не се заслужават(става дума само за 6 степените)
Интересуваме как са тия коли с DSG'тата? Дали са найстина много здрави или не се заслужават(става дума само за 6 степените)
- richko25
- Мнения: 392
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 12:28
- Автомобил: VAG
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: GOLF MK5 GTI - въпрос
....
Последна промяна от richko25 на Пет 10 сеп 2021 17:29, променено общо 1 път.
- RO$$KO
- Мнения: 454
- Регистриран на: Пон 31 авг 2009 15:04
- Автомобил: VW MK6 GTI
- Двигател: TSI EA888 2009
- Местоположение: София
Re: GOLF MK5 GTI - въпрос
Попринцип колко вървят колите в другите държави не е от мн.голямо значение. Аз преди повече от 5 години си взех голф 4 v6 за 3300евро с кожи и всичко оказа се перфектна на 90%.За тези пари в момента неможеш да си вземеш такава...
Доколкото DSG има сигурно 20 теми поне.
Интересно е друго защо ако е на 80 000 са и боядисвали волана?
А за още 1500 лв. Може да си вземеш S3.
Преди известно време имаше 5 Р32 за около 18 на 80 000 км някъде и да ти кажа честно изглеждаше и на живо и на снимки в пъти по нова от тази.
http://www.cars.bg/c1266029
За километрите и проверката им в VW не е никаква гаранция повярвай шанса е да ги хванеш ако не е преправяна и там пише че е влизала при тях на други километри.
П.С За GTI доста лесно се отсяват боклуците една най обикновена диагностика казва адски много при тях.Ако си решил да я гледаш тази от София мога да съдействам да я закачиме да я погледнеме ако искаш да видиме дали си заслужава да се проверява в VW.
Доколкото DSG има сигурно 20 теми поне.
Интересно е друго защо ако е на 80 000 са и боядисвали волана?
А за още 1500 лв. Може да си вземеш S3.
Преди известно време имаше 5 Р32 за около 18 на 80 000 км някъде и да ти кажа честно изглеждаше и на живо и на снимки в пъти по нова от тази.
http://www.cars.bg/c1266029
За километрите и проверката им в VW не е никаква гаранция повярвай шанса е да ги хванеш ако не е преправяна и там пише че е влизала при тях на други километри.
П.С За GTI доста лесно се отсяват боклуците една най обикновена диагностика казва адски много при тях.Ако си решил да я гледаш тази от София мога да съдействам да я закачиме да я погледнеме ако искаш да видиме дали си заслужава да се проверява в VW.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: GOLF MK5 GTI - въпрос
Прилично изглежда, но колегата по-горе е прав. GTI в оригинално състояние и с пълна сервизна история почват от около 8000 евра. В Ауто билд скоро бяха написали нещо много важно, цитирам по памет. Има 2 вида Голф 5 ГТИ. Първия са оригиналните екземпляри с пълна история, които са достигнали най-ниското ниво на цените в момента и от тук нататък само ще поскъпват. И втория вид които стават все по-ниски, по-широки, по-твърди и тепърва ще поевтиняват. Този изглежда че е от вторите, но все пак си заслужава да го провериш, може пък просто да е адски изгоден. 

Re: GOLF MK5 GTI - въпрос
Момчета мерси много за инфото, ама без да се обиждате, като цяло нищо не ми казвате. Че не е на 95 хиляди е изобщо излищно да се казва, така или иначе ВИН номера е у мене и днеска ще кажат кога за последен път колата е сервизирана в VW. Нали разбирате, че ако за последен път е влизала в VW 2013 на 140 хиляди е ясно за какво говорим, но ако за последен път е влизала на 210 000 да кажем декември 2014 и има пълна история в VW нещата се променят драстично.
Главния въпрос ми е отностно DSG'то, че има теми има и аз съм ги чел и от VW както и от Скода,както и в темите ми казват, че проблема е със 7 степените кутий, за 6те викат, че били танк,и въпреки това е от най-голямо значение дали е сервизирана на време(което пак ше се види ако е сервизирана на време ж VW). Интересно ми беше, някой с такава кутия да сподели мнение какво например да гледам като характерна забележка при ДСГ което е на път да се счупи.
Другото, че колата има забележки, и цената ще се променя, аз лично мисля за 12 500 не повече, но както казах, всичко зависи от ВИН номера какво ще рече. Ако ви е интересно, ще пусна инфо.
BTW този R32:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11434436927604372&slink=a6n1vw
Съм го проверил, и за последен път е влизал в VW ноември на 320 000 километра, не е имало сериозни ремонти. Колата съм я гледал на живо и клони към нова като запазване. Мисля да пусна отделна тема за него, просто някой да не се подведе, а тия километри макар и Р32 с рекаро, повече от 15 не бих дал.
Главния въпрос ми е отностно DSG'то, че има теми има и аз съм ги чел и от VW както и от Скода,както и в темите ми казват, че проблема е със 7 степените кутий, за 6те викат, че били танк,и въпреки това е от най-голямо значение дали е сервизирана на време(което пак ше се види ако е сервизирана на време ж VW). Интересно ми беше, някой с такава кутия да сподели мнение какво например да гледам като характерна забележка при ДСГ което е на път да се счупи.
Другото, че колата има забележки, и цената ще се променя, аз лично мисля за 12 500 не повече, но както казах, всичко зависи от ВИН номера какво ще рече. Ако ви е интересно, ще пусна инфо.
BTW този R32:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11434436927604372&slink=a6n1vw
Съм го проверил, и за последен път е влизал в VW ноември на 320 000 километра, не е имало сериозни ремонти. Колата съм я гледал на живо и клони към нова като запазване. Мисля да пусна отделна тема за него, просто някой да не се подведе, а тия километри макар и Р32 с рекаро, повече от 15 не бих дал.
- RO$$KO
- Мнения: 454
- Регистриран на: Пон 31 авг 2009 15:04
- Автомобил: VW MK6 GTI
- Двигател: TSI EA888 2009
- Местоположение: София
Re: GOLF MK5 GTI - въпрос
Само едно ще ти кажа ако се водиш за една кола дали да я купиш по ВИНа и искаш пълна сервизна история 1 си сбъркал държавата 2 колата.
А иначе ако ти свалят 2 бона от цената евала ти правя...
Аз ти казах да направиме нещо елементарно да се закачи с VAGa няма как по вин да ти кажат моментното състояние на колата може преди 2 месеца да е била перфектна сега да е скраб,
DSGто може да е сервизирано извън VW и пак няма как да си на 100% сигурен за какво става въпрос.
Незнам колко употребявани коли си си купувал но посоката ти е тотално погрешна.
И не на последно място повярвай че сервизната история може да се манипулира!!!
A иначе за твоя главен въпрос:
Задължително пробвай да потеглиш с малко повече газ веднага след включване на D. Имам предвид малко повече, не всичката. Всичко трябва да става плавно. Същото важи и за задна. Опитай при потегляне да подаваш много постепенно газ, за да видиш реално къде кутията зацепва и тръгва заради газта, която подаваш, а не заради свободния ход на двигателя. Разликата трябва да е плавна, да се усеща със сравнително малко газ. Особено показателно е потегляне назад при наклон. Ако има тласък при потегляне, или трябва да подадеш повече газ, за да потегли автомобила, има възможност да предстои скоро смяна на съединителите.
При загрял двигател, което означава и достигната оптимална работна температура на маслото на скоростите, наблюдавай превключването от по-висока към по-ниска предавка, особено от трета на втора. Внимавай за тласъци, удари и други неравномерни звуци и усещане - ако са налични, може да има проблем с мехатроника.
Добър вариант е да бъде диагностицирана професионално от човек, който разбира от DSG.
А иначе ако ти свалят 2 бона от цената евала ти правя...
Аз ти казах да направиме нещо елементарно да се закачи с VAGa няма как по вин да ти кажат моментното състояние на колата може преди 2 месеца да е била перфектна сега да е скраб,
DSGто може да е сервизирано извън VW и пак няма как да си на 100% сигурен за какво става въпрос.
Незнам колко употребявани коли си си купувал но посоката ти е тотално погрешна.
И не на последно място повярвай че сервизната история може да се манипулира!!!
A иначе за твоя главен въпрос:
Задължително пробвай да потеглиш с малко повече газ веднага след включване на D. Имам предвид малко повече, не всичката. Всичко трябва да става плавно. Същото важи и за задна. Опитай при потегляне да подаваш много постепенно газ, за да видиш реално къде кутията зацепва и тръгва заради газта, която подаваш, а не заради свободния ход на двигателя. Разликата трябва да е плавна, да се усеща със сравнително малко газ. Особено показателно е потегляне назад при наклон. Ако има тласък при потегляне, или трябва да подадеш повече газ, за да потегли автомобила, има възможност да предстои скоро смяна на съединителите.
При загрял двигател, което означава и достигната оптимална работна температура на маслото на скоростите, наблюдавай превключването от по-висока към по-ниска предавка, особено от трета на втора. Внимавай за тласъци, удари и други неравномерни звуци и усещане - ако са налични, може да има проблем с мехатроника.
Добър вариант е да бъде диагностицирана професионално от човек, който разбира от DSG.
Re: GOLF MK5 GTI - въпрос
RO$$KO мерси много за инфото, обезателно ще я тествам.
Иначе за ВИН'а си абсолютно прав, че няма как да кеже моментното състояние, но можеби не съм се изразил правилно, проверката по ВИН'а е само първата стъпка, колата обезателно ще бъде закачена да се провери моментното състояние какво е. Просто проверката по ВИН ще определи, дали изобщо да я закачам, защото ако колата не е подържана както трябва, изобщо няма да се занимавам да я закачам ;) Ако тръгна да закачам всички коли, само ще набивам пари излишно ;)
Общо взето имам 3 стадий за купуване на автомобил:
1. Визуален оглед
2. Проверка по ВИН
3. Закачане на колата и пълен оглед от сервиз.
Конкретната кола има забележки, като например две камъчета на предното стъкло, заден десен стоп е пукнат, има и две вдлъбнатини(1 на вратата и 1 на калника) + на колата и трябват нови гуми + пълен сервиз(смяна на помпа,масла)+еко такси, регистраций и т.н. За екстрите които има и предсоящите разходи 14 500 е много, 12 500 е ок.
Иначе за ВИН'а си абсолютно прав, че няма как да кеже моментното състояние, но можеби не съм се изразил правилно, проверката по ВИН'а е само първата стъпка, колата обезателно ще бъде закачена да се провери моментното състояние какво е. Просто проверката по ВИН ще определи, дали изобщо да я закачам, защото ако колата не е подържана както трябва, изобщо няма да се занимавам да я закачам ;) Ако тръгна да закачам всички коли, само ще набивам пари излишно ;)
Общо взето имам 3 стадий за купуване на автомобил:
1. Визуален оглед
2. Проверка по ВИН
3. Закачане на колата и пълен оглед от сервиз.
Конкретната кола има забележки, като например две камъчета на предното стъкло, заден десен стоп е пукнат, има и две вдлъбнатини(1 на вратата и 1 на калника) + на колата и трябват нови гуми + пълен сервиз(смяна на помпа,масла)+еко такси, регистраций и т.н. За екстрите които има и предсоящите разходи 14 500 е много, 12 500 е ок.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: GOLF MK5 GTI - въпрос
Много добре правиш колега, търси си истинска кола и не толерирай тези масови измами. 

Re: GOLF MK5 GTI - въпрос
за последен път е влизала 2011 на 80+ хиляди километра, след това тъмна индия каде е подържана
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: GOLF MK5 GTI - въпрос
Значи пробега със същото темпо на каране ще е към 180-200 000км. Което е приемливо, върнали са я само на половина. 

Re: GOLF MK5 GTI - въпрос
така е, по километри не е зле, но кола от Италия, която не е ясно какво е ставало през тези 4 години(Италия не си поддържат колите)дали е сменяно маслото редовно на двигателя, DSG'то и т.н., казано по друг начин, чакаме друга или по скоро ще си докарам от Германия сам
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: GOLF MK5 GTI - въпрос
Навсякъде има читави коли, въпроса е как е била поддържана, а не дали е италианка, германка или швейцарка. Много масово се говори за Италия. Не всички италианци сменят консумативи веднъж на 5 години. Като тръгне един мит и вече всеки говори за това. И най-големия плюс от Италия е, че ако няма удари, купето ще е като ново. Виждал съм германки и швейцарки на по 5-6 години вече тоталки от ръжда. И такива на по 11-12 години без, зависи колко и къде е била карана и как са я пазили през годините.
Как са и сменяли маслото и консумативите на тази кола, в историята не излезе ли на колко км. са сменяни ? Ако са ги сменяли нормално до 2011, няма причина и след тая година да не са сменяни в период.
И цените по мобиле.де или друг чужд сайт не са критерии. Както казаха по-горе, доста джамбазки си взимат колите доста тънко и взимат и пакети и им излиза по-тънко.
Следял съм цените по мобиле.де и в поща с офертите, които се пращат, разликата е фрапантна.
Как са и сменяли маслото и консумативите на тази кола, в историята не излезе ли на колко км. са сменяни ? Ако са ги сменяли нормално до 2011, няма причина и след тая година да не са сменяни в период.
И цените по мобиле.де или друг чужд сайт не са критерии. Както казаха по-горе, доста джамбазки си взимат колите доста тънко и взимат и пакети и им излиза по-тънко.
Следял съм цените по мобиле.де и в поща с офертите, които се пращат, разликата е фрапантна.
Re: GOLF MK5 GTI - въпрос
прав си, ама специално този голф ще стъпи на 16+, защото дори акумулатора му е за смяна,а пък ей такива лъжци които пипат километрите не заслужават компромис, нито да им взимат колите, мразя когато ме лъжат в очите и ако всички започнат да проверяват колите, такива като този измамник ще останат без работа.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта