Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
fos
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 13 сеп 2015 11:13
Автомобил:
Двигател:

Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ

Мнениеот fos » Нед 13 сеп 2015 11:28


Здравейте,

В момента има промоция на Поло (и Голф) с 14% отстъпка, което ме заинтригува.

Най-вече ме интересува двигателят/моделът на който съм се спрял - Поло Трендлайн 1.2ТСИ 90 к.с.

Прочетох доста мнения относно ТСИ двигателите и проблемите им - не успях да разбера обаче - тези проблеми дали вече са отстранени или дори и новите коли страдат от тях?

Какво е мнението ви за смяната на масло на 30 000 км? Не е ли прекалено дълъг този интервал?

Отделно - като цяло какво е гаранционното обслужване и отношението в Софийските сервизи/представителства на VW?

В момента изборът ми се е спрял на гореспоменатото Поло, Фабия или Хюндай и20. За и20 мога да посоча като плюсове по-простия двигател (атмосферен) и по-скоро доброто ми впечатление от обслужването в Хюндай, но пък цената на и20 в момента е по-висока от Полото.




Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ

Мнениеот krraynov » Нед 13 сеп 2015 12:13


Няма проблем за смяна на маслото на 30 000км.
Няма да можеш да си сложиш газова уредба на този двигател, но пък и защо ли ти е...
Проблеми има и не само по този двигател, но ако чакаме всички проблеми да се решат, рискуваме никога да не караме по-нови автомобили :)


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ

Мнениеот hooligan_sk » Нед 13 сеп 2015 19:48


Какви проблеми? Дори при най-калпавите серии ангренажни вериги, тотализираните мотори са в следствие на абсолютно безхаберни водачи, на които не им прави впечатление че колата им звучи като пълна с пирони тенекиена кутия след студен старт. Симптомите са изключително очевидни когато веригата е разтегната и решението е елементарна смяна. Нито двигател се вади като при други производители, нито нищо. Специално за актуалните TSI мотори, всички трябва да са с ремък отдавна.

По въпроса ти за избор на кола - Фабията е доста по-съвременна като техника към днешна дата. Доближава се доста до Голф. Аз съм твърдо против обслужването на 30 000км. Имам кола която е на такъв интервал, след смяна на маслото рязко утихва. Това говори много колко е ОК да караш 30 000км с едно масло и още повече с един маслен филтър. Голфа ми(мк6, 14ТСИ) е от Порше изток и от ден 1 е на стандартен интервал - 15 000км. Така че вероятно имаш избор по каква програма да я обслужваш. :th_up

ПС: Корейци не гледам въобще, на общо основание: липса на съвременна моторизация. :facepalm


fos
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 13 сеп 2015 11:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ

Мнениеот fos » Нед 13 сеп 2015 20:54


Благодаря за мнението!

Мислих, че Фабията си е Поло с по-евтини пластмаси и затова ми беше странно, че цената им е горе-долу еднаква.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ

Мнениеот hooligan_sk » Нед 13 сеп 2015 21:55


Виж Фабията, съвсем пресен модел е 3тото й поколение. Полото е на 6 години вече. :th_up


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ

Мнениеот polovera_9n3 » Пон 14 сеп 2015 5:49


Аз ли нещо се бъркам, четох някъде, че от 2014 поло се продава с нови двигатели и лек феислифт, даже вече имал стрелка за температурата на мотора като при голфа http://www.cars.co.za/motoring_news/2014-volkswagen-polo-updated-new-engines/10620/


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ

Мнениеот hooligan_sk » Пон 14 сеп 2015 6:44


Да, Полото е фейслифт към днешна дата. Разликите може да ги намериш само с лупа. :th_up

Последна промяна от hooligan_sk на Пон 14 сеп 2015 11:12, променено общо 1 път.


fos
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 13 сеп 2015 11:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ

Мнениеот fos » Пон 14 сеп 2015 10:20


Предполагам, в такъв случай, че и Фабията 1.2ТСИ 90 к.с. ще е с ремък?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ

Мнениеот hooligan_sk » Пон 14 сеп 2015 11:12


Да, с ремък са всички 1,2 ТСИ и 1,4 ТСИ от над 1г насам.


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ

Мнениеот connor cane » Пон 14 сеп 2015 13:49


Защо Хюндай да не са със съвременна моторизация?
Кое е съвременното на тези безмислени и глупави уж турбинирани бензинови малолитражки, от които в купето не можеш да си чуеш мислите и под 3000 оборота не могат да откинат?
Отделно, че горят като за голям мотор, а вървят като за моторетка?
Кое е лошото на един атмосферен опростен бензинов мотор, който ще изкара 500 000, без да го пипнеш? :c020

Не ме разбирайте погрешно - фен съм на ФВ/Ауди, но не и на тези глупави и супер проблемни малолитражни шевни машинки.

Новата фабийка си е супер машинка - същото се отнася и за Рапид, вече за Октавия да не говорим, а в Сюпърб съм влюбен - днес видях един на живо (седан) - прекрааасна кола и вътре пространството е като при А8 ланг - не знам как го постигат.
Принципно Сюпърба е на базата на Пасат и А4, но е много по-широка от Пасат, а за ужасно тясната А4 изобщо да не говорим. :th_up

А и Хюндай И20 в момента е нов модел (отпреди няколко месеца), поради което може да е малко по-скъпичък.


Kолкото и да са имали проблеми (ако приемем, че новите модели вече нямат), ако вземеш Полото чисто ново, едва ли ще имаш драми. Вече тоя след теб да му мисли. :mhihi
Обаче ако ще се мяташ на турбинирана малолоитражка, седни и покарай, преди да купиш, за да не си скубеш косите после и да се псуваш - за мене това не са мотори за комфортно придвижване.
Поне тези, които аз съм карал, са ужасно шумни и в ниските обороти (преди 3000) ги няма изобщо - трябва да връщаш предавки и е супер изнервящо.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ

Мнениеот hooligan_sk » Пон 14 сеп 2015 14:08


Явно никога не си карал TSI двигател приятелю и пишеш съчинения по картинка. Това са изключително тихи и дискретни мотори с равномерно разгръщаща се тяга от 1500 до 5500 оборота, с разход близък до дизеловите CR агрегати от последно поколение. Много по-тихи, много по-еластични и много по-икономични от атмосферните мотори които корейците предлагат към момента. Последните съвсем скоро ще последват ВАГ в даунсайзинга, просто още догонват. :th_up

ПС: ти всъщност си написал небивалица след небивалица! не знам какво общо има Супърб с темата, но ще те разочаровам - последните базирани на А4/Пасат Супърби са произведени през 2008г. Актуалния Супърб е изграден върху MQB модулната платформа, която дебютира в голф 7. :mhihi

Последна промяна от hooligan_sk на Пон 14 сеп 2015 14:13, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ

Мнениеот connor cane » Пон 14 сеп 2015 14:11


Възможно е аз да съм в грешка за ФВ моторите - карал съм 0.9 турбо на Рено Клио (мотор на годината за 2013, изпреварил ВАГ, японци и всички други уж), след което ми се искаше да се самоубия ритуално. :biggrin
Хюндай И 30 2013 г. (последния модел) карах в Англия с 1.6 дизел - трябва да ти кажа, че откъм ускорение, еластичност, безшумна работа и въобще цялостно усещане за мотора и колата е супер - прекрасен автомобил за парите си (в голфовия клас е).
Не знам как са им бензините.

Нещо не разбрах - искаш да кажеш, че Сюпърб е на базата на Голф? :11
Не че нещо, ама вътре е колкото 2.5 голфа и 1.5 пасата... де да знам...


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ

Мнениеот Bro0z3r » Пон 14 сеп 2015 15:05


Колега, вземи почети малко що е то MQB

http://bfy.tw/1mc2


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1942
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ

Мнениеот Traytor » Пон 14 сеп 2015 15:23


Какво го изкара тоя Superb... Братовчед ми кара 2011г. Superb... Ми не че нещо ама не е по-широко от във пасата ми. Да не си го гледал през някаква леща? :mhihi
А за това колко били мудни и прочие, те ти го казаха. Първо на първо, който си взема Polo не го прави с идеята за някакъв велик комфорт. Това е главно градска кола, за която малолитражка е повече от удачна(и от това което чух от познати, моторите са учудващо добри като усещане).


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 14 сеп 2015 16:22


то темата се изкриви в друга посока, но и ти не си прав :) Стария суперб който върви рамо до рамо с пасат B5.5 е бая по дълъг, само задната му врата е педя и половина по-дълга. Нови предполагам е и по-голям. Пък Суперб никога не е бил на базата на А4... Винаги е бил по-голям и от пасат и от А6, като неофициално това е така , защото на чехите до ден днешен не им се дава карт бланш да влязат в топ класа на А8 и файтон, единствената ексграция им е да правят висок клас който да превъзхожда А6 и пасат с размери и базови екстри.

Иначе по темата. Новите TSI , TFSI двигатели са доста съвременни , сложни, скъпи за подръжка , почти невъзможни за газифициране, но пък с нисък разход, впечатляващ въртящ момент в голям диапазон обороти и доста прецизно изгаряне. Бих ги предпочел пред Хюндай, но защо и аз не знам по-скоро заради слабост към марката и неоправдана предубеденост към корейските, които напоследък доста дръпнаха.

Последна промяна от gr_kanev на Пон 14 сеп 2015 21:04, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 22 госта