Здравейте,
В момента има промоция на Поло (и Голф) с 14% отстъпка, което ме заинтригува.
Най-вече ме интересува двигателят/моделът на който съм се спрял - Поло Трендлайн 1.2ТСИ 90 к.с.
Прочетох доста мнения относно ТСИ двигателите и проблемите им - не успях да разбера обаче - тези проблеми дали вече са отстранени или дори и новите коли страдат от тях?
Какво е мнението ви за смяната на масло на 30 000 км? Не е ли прекалено дълъг този интервал?
Отделно - като цяло какво е гаранционното обслужване и отношението в Софийските сервизи/представителства на VW?
В момента изборът ми се е спрял на гореспоменатото Поло, Фабия или Хюндай и20. За и20 мога да посоча като плюсове по-простия двигател (атмосферен) и по-скоро доброто ми впечатление от обслужването в Хюндай, но пък цената на и20 в момента е по-висока от Полото.



Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Няма проблем за смяна на маслото на 30 000км.
Няма да можеш да си сложиш газова уредба на този двигател, но пък и защо ли ти е...
Проблеми има и не само по този двигател, но ако чакаме всички проблеми да се решат, рискуваме никога да не караме по-нови автомобили :)
Няма да можеш да си сложиш газова уредба на този двигател, но пък и защо ли ти е...
Проблеми има и не само по този двигател, но ако чакаме всички проблеми да се решат, рискуваме никога да не караме по-нови автомобили :)
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Какви проблеми? Дори при най-калпавите серии ангренажни вериги, тотализираните мотори са в следствие на абсолютно безхаберни водачи, на които не им прави впечатление че колата им звучи като пълна с пирони тенекиена кутия след студен старт. Симптомите са изключително очевидни когато веригата е разтегната и решението е елементарна смяна. Нито двигател се вади като при други производители, нито нищо. Специално за актуалните TSI мотори, всички трябва да са с ремък отдавна.
По въпроса ти за избор на кола - Фабията е доста по-съвременна като техника към днешна дата. Доближава се доста до Голф. Аз съм твърдо против обслужването на 30 000км. Имам кола която е на такъв интервал, след смяна на маслото рязко утихва. Това говори много колко е ОК да караш 30 000км с едно масло и още повече с един маслен филтър. Голфа ми(мк6, 14ТСИ) е от Порше изток и от ден 1 е на стандартен интервал - 15 000км. Така че вероятно имаш избор по каква програма да я обслужваш.
ПС: Корейци не гледам въобще, на общо основание: липса на съвременна моторизация.
По въпроса ти за избор на кола - Фабията е доста по-съвременна като техника към днешна дата. Доближава се доста до Голф. Аз съм твърдо против обслужването на 30 000км. Имам кола която е на такъв интервал, след смяна на маслото рязко утихва. Това говори много колко е ОК да караш 30 000км с едно масло и още повече с един маслен филтър. Голфа ми(мк6, 14ТСИ) е от Порше изток и от ден 1 е на стандартен интервал - 15 000км. Така че вероятно имаш избор по каква програма да я обслужваш.

ПС: Корейци не гледам въобще, на общо основание: липса на съвременна моторизация.

Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Благодаря за мнението!
Мислих, че Фабията си е Поло с по-евтини пластмаси и затова ми беше странно, че цената им е горе-долу еднаква.
Мислих, че Фабията си е Поло с по-евтини пластмаси и затова ми беше странно, че цената им е горе-долу еднаква.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Виж Фабията, съвсем пресен модел е 3тото й поколение. Полото е на 6 години вече. 

- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Аз ли нещо се бъркам, четох някъде, че от 2014 поло се продава с нови двигатели и лек феислифт, даже вече имал стрелка за температурата на мотора като при голфа http://www.cars.co.za/motoring_news/2014-volkswagen-polo-updated-new-engines/10620/
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Да, Полото е фейслифт към днешна дата. Разликите може да ги намериш само с лупа. 

Последна промяна от hooligan_sk на Пон 14 сеп 2015 11:12, променено общо 1 път.
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Предполагам, в такъв случай, че и Фабията 1.2ТСИ 90 к.с. ще е с ремък?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Да, с ремък са всички 1,2 ТСИ и 1,4 ТСИ от над 1г насам.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Защо Хюндай да не са със съвременна моторизация?
Кое е съвременното на тези безмислени и глупави уж турбинирани бензинови малолитражки, от които в купето не можеш да си чуеш мислите и под 3000 оборота не могат да откинат?
Отделно, че горят като за голям мотор, а вървят като за моторетка?
Кое е лошото на един атмосферен опростен бензинов мотор, който ще изкара 500 000, без да го пипнеш?
Не ме разбирайте погрешно - фен съм на ФВ/Ауди, но не и на тези глупави и супер проблемни малолитражни шевни машинки.
Новата фабийка си е супер машинка - същото се отнася и за Рапид, вече за Октавия да не говорим, а в Сюпърб съм влюбен - днес видях един на живо (седан) - прекрааасна кола и вътре пространството е като при А8 ланг - не знам как го постигат.
Принципно Сюпърба е на базата на Пасат и А4, но е много по-широка от Пасат, а за ужасно тясната А4 изобщо да не говорим.
А и Хюндай И20 в момента е нов модел (отпреди няколко месеца), поради което може да е малко по-скъпичък.
Kолкото и да са имали проблеми (ако приемем, че новите модели вече нямат), ако вземеш Полото чисто ново, едва ли ще имаш драми. Вече тоя след теб да му мисли.
Обаче ако ще се мяташ на турбинирана малолоитражка, седни и покарай, преди да купиш, за да не си скубеш косите после и да се псуваш - за мене това не са мотори за комфортно придвижване.
Поне тези, които аз съм карал, са ужасно шумни и в ниските обороти (преди 3000) ги няма изобщо - трябва да връщаш предавки и е супер изнервящо.
Кое е съвременното на тези безмислени и глупави уж турбинирани бензинови малолитражки, от които в купето не можеш да си чуеш мислите и под 3000 оборота не могат да откинат?
Отделно, че горят като за голям мотор, а вървят като за моторетка?
Кое е лошото на един атмосферен опростен бензинов мотор, който ще изкара 500 000, без да го пипнеш?

Не ме разбирайте погрешно - фен съм на ФВ/Ауди, но не и на тези глупави и супер проблемни малолитражни шевни машинки.
Новата фабийка си е супер машинка - същото се отнася и за Рапид, вече за Октавия да не говорим, а в Сюпърб съм влюбен - днес видях един на живо (седан) - прекрааасна кола и вътре пространството е като при А8 ланг - не знам как го постигат.
Принципно Сюпърба е на базата на Пасат и А4, но е много по-широка от Пасат, а за ужасно тясната А4 изобщо да не говорим.

А и Хюндай И20 в момента е нов модел (отпреди няколко месеца), поради което може да е малко по-скъпичък.
Kолкото и да са имали проблеми (ако приемем, че новите модели вече нямат), ако вземеш Полото чисто ново, едва ли ще имаш драми. Вече тоя след теб да му мисли.

Обаче ако ще се мяташ на турбинирана малолоитражка, седни и покарай, преди да купиш, за да не си скубеш косите после и да се псуваш - за мене това не са мотори за комфортно придвижване.
Поне тези, които аз съм карал, са ужасно шумни и в ниските обороти (преди 3000) ги няма изобщо - трябва да връщаш предавки и е супер изнервящо.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Явно никога не си карал TSI двигател приятелю и пишеш съчинения по картинка. Това са изключително тихи и дискретни мотори с равномерно разгръщаща се тяга от 1500 до 5500 оборота, с разход близък до дизеловите CR агрегати от последно поколение. Много по-тихи, много по-еластични и много по-икономични от атмосферните мотори които корейците предлагат към момента. Последните съвсем скоро ще последват ВАГ в даунсайзинга, просто още догонват. 
ПС: ти всъщност си написал небивалица след небивалица! не знам какво общо има Супърб с темата, но ще те разочаровам - последните базирани на А4/Пасат Супърби са произведени през 2008г. Актуалния Супърб е изграден върху MQB модулната платформа, която дебютира в голф 7.

ПС: ти всъщност си написал небивалица след небивалица! не знам какво общо има Супърб с темата, но ще те разочаровам - последните базирани на А4/Пасат Супърби са произведени през 2008г. Актуалния Супърб е изграден върху MQB модулната платформа, която дебютира в голф 7.

Последна промяна от hooligan_sk на Пон 14 сеп 2015 14:13, променено общо 1 път.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Възможно е аз да съм в грешка за ФВ моторите - карал съм 0.9 турбо на Рено Клио (мотор на годината за 2013, изпреварил ВАГ, японци и всички други уж), след което ми се искаше да се самоубия ритуално. 
Хюндай И 30 2013 г. (последния модел) карах в Англия с 1.6 дизел - трябва да ти кажа, че откъм ускорение, еластичност, безшумна работа и въобще цялостно усещане за мотора и колата е супер - прекрасен автомобил за парите си (в голфовия клас е).
Не знам как са им бензините.
Нещо не разбрах - искаш да кажеш, че Сюпърб е на базата на Голф?
Не че нещо, ама вътре е колкото 2.5 голфа и 1.5 пасата... де да знам...

Хюндай И 30 2013 г. (последния модел) карах в Англия с 1.6 дизел - трябва да ти кажа, че откъм ускорение, еластичност, безшумна работа и въобще цялостно усещане за мотора и колата е супер - прекрасен автомобил за парите си (в голфовия клас е).
Не знам как са им бензините.
Нещо не разбрах - искаш да кажеш, че Сюпърб е на базата на Голф?

Не че нещо, ама вътре е колкото 2.5 голфа и 1.5 пасата... де да знам...
- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Какво го изкара тоя Superb... Братовчед ми кара 2011г. Superb... Ми не че нещо ама не е по-широко от във пасата ми. Да не си го гледал през някаква леща?
А за това колко били мудни и прочие, те ти го казаха. Първо на първо, който си взема Polo не го прави с идеята за някакъв велик комфорт. Това е главно градска кола, за която малолитражка е повече от удачна(и от това което чух от познати, моторите са учудващо добри като усещане).

А за това колко били мудни и прочие, те ти го казаха. Първо на първо, който си взема Polo не го прави с идеята за някакъв велик комфорт. Това е главно градска кола, за която малолитражка е повече от удачна(и от това което чух от познати, моторите са учудващо добри като усещане).
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
то темата се изкриви в друга посока, но и ти не си прав :) Стария суперб който върви рамо до рамо с пасат B5.5 е бая по дълъг, само задната му врата е педя и половина по-дълга. Нови предполагам е и по-голям. Пък Суперб никога не е бил на базата на А4... Винаги е бил по-голям и от пасат и от А6, като неофициално това е така , защото на чехите до ден днешен не им се дава карт бланш да влязат в топ класа на А8 и файтон, единствената ексграция им е да правят висок клас който да превъзхожда А6 и пасат с размери и базови екстри.
Иначе по темата. Новите TSI , TFSI двигатели са доста съвременни , сложни, скъпи за подръжка , почти невъзможни за газифициране, но пък с нисък разход, впечатляващ въртящ момент в голям диапазон обороти и доста прецизно изгаряне. Бих ги предпочел пред Хюндай, но защо и аз не знам по-скоро заради слабост към марката и неоправдана предубеденост към корейските, които напоследък доста дръпнаха.
Иначе по темата. Новите TSI , TFSI двигатели са доста съвременни , сложни, скъпи за подръжка , почти невъзможни за газифициране, но пък с нисък разход, впечатляващ въртящ момент в голям диапазон обороти и доста прецизно изгаряне. Бих ги предпочел пред Хюндай, но защо и аз не знам по-скоро заради слабост към марката и неоправдана предубеденост към корейските, които напоследък доста дръпнаха.
Последна промяна от gr_kanev на Пон 14 сеп 2015 21:04, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 22 госта