Избор между Террано и Паджеро Спорт

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
RusH_DeMoN
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AHF
Местоположение: Стара Загора (sTz)

Избор между Террано и Паджеро Спорт

Мнениеот RusH_DeMoN » Вто 24 яну 2017 13:16


Здравейте ,колебая се между двата модела Nissan Terrano 2.7td 02g. и Mitsubishi padjero sport 2.5tdi 00g.




Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Избор между Террано и Паджеро Спорт

Мнениеот forski » Вто 24 яну 2017 14:28




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4704
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Избор между Террано и Паджеро Спорт

Мнениеот tdi fen » Вто 24 яну 2017 14:40


nissan но търси с гнп bosch подчертавам защото има и с Zexel


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Избор между Террано и Паджеро Спорт

Мнениеот forski » Вто 24 яну 2017 14:42


И Zexel стават, всичко зависи като цяло от състоянието на автомобила, двигателя е чук без дръжка :)
Различават се по-това че боша е с гумени маркучета м/у дюзите а зексела е с метални.
Като цяло Нисана е много корава машина, много масова, евтина поддръжка, много здрав двигател, скорости и окачване, проблема е че много ръждясва гледай внимателно абсолютно навсякъде :smile
Информацията в двата раздела на оффроуд форума е по-няколко тона за съответните автомобили!


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Избор между Террано и Паджеро Спорт

Мнениеот icoico » Вто 24 яну 2017 17:06


RusH_DeMoN написа:Здравейте ,колебая се между двата модела Nissan Terrano 2.7td 02g. и Mitsubishi padjero sport 2.5tdi 00g.


Нисанът ръждясва доста повече, купето вътре е евтина пластмасария, която се раздрънква бързо, но пък двигателят 2,7ТД е абсолютно Джелезен(впечатление от няколко служебни) :bowdown . Малко им е тъпо измислено предното окачване на торсионни пръти. Паджеро Спорт от тия години доскоро търсих и аз, на пазара има два вида- едните скъпи, другите бангии :mhihi

П.С. Суперселект скоростна кутия на Спорта слагат само на тези с десен волан.


Потребителски аватар
technopolis
Мнения: 204
Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
Автомобил: Ford Focus 2019
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор между Террано и Паджеро Спорт

Мнениеот technopolis » Вто 24 яну 2017 18:55


Цитирам колега от Нисан Форума:

"като бивш собственик на терано и в най-скоро време се надявам отново да съм собственик на терано,моето беше дълга база 2,7тди и го карах 5години и съм го карал на всякъде(включително и на офроуд разходки бих казал доста честичко) и ми беше всекидневна кола за целия период.
като изключвам смяната на маслата,два пъти съм сменял биалети предни,веднъж задни и паразитен хебел
единственото нещо което мен ме дразни е че има по два ограничителни болта отпред и отзад на шенкелите и при максимално завит волан без значение от посоката опират в ограночителите на носачита и при най-малката неравност на пътя се слуша едно гадно метално стържене като че ли ще ти се счупи нещо по окачването :pardon: но като свикнеш да навиваш една идея преди крайния ход всичко е ок
отпред е на независимо торсионно окачване,а отзад е на цял мост.
като цяло за предпочитане е 2,7литровия мотор защото няма да намериш по корав,елементарен и лесен за подръжка мотор на каквото и да било превозно средство
мотора е с чугунен блок и глава с долно разположен разпределителен вал който е постоянно в маслена баня и е с ангренажни колелета(няма ремък или верига)
върви прилично като за джип от неговия клас има добра возия(говоря за дълга база).стандартно има ЛСД на задния диф.съотношението между преден и заден мост е 50-50 което ако си с 4 еднакви гуми спокойно можеш да си го караш и на 4х4 на асвалта със всяква скорост без да товариш раздатката,иначе в нормален режим е на задно
за 3-литровия дизел като цяло ако прочетеш из форумите ще срещнеш повече отрицателни мнения отколкото положителни но според мен ако попаднеш на читав такъв с премахването на някои системи които допринасят за лошия имидж и с правилната подръжка мотора не е чак толкова зле колкото го представят.
като цяло е по икономичен и много по пъргав.този мотор обаче се монтира на модела след 2000г
за 2,4 бензиновия познатия КА24 е най слаб като мощност от трите които се предлагат иначе също много корав мотор плюса е че може да се газифицира и съответно дава най добра икономия

в общи линии това е основното вече късно и ако трябва да пояснявам по подробно сигурно ще усъмна.ако те интересува нещо конкретно питай|"


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: Избор между Террано и Паджеро Спорт

Мнениеот K » Вто 24 яну 2017 22:21


Имам наблюдения и от двата модела, само Паджерото не е Спорт.
Не е имало сериозни драми и с двете. Минуса на Нисана е по-гадното усещане в купето, скърцащи пластмаси, развалени духалки. В Паджерото усещането е малко по-прилично.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Избор между Террано и Паджеро Спорт

Мнениеот forski » Сря 25 яну 2017 0:15


K написа:Минуса на Нисана е по-гадното усещане в купето, скърцащи пластмаси, развалени духалки.


Изгоряло, и неподлежащо на ремонт табло :smile



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта