Избор между Террано и Паджеро Спорт
- RusH_DeMoN
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Стара Загора (sTz)
Избор между Террано и Паджеро Спорт
Здравейте ,колебая се между двата модела Nissan Terrano 2.7td 02g. и Mitsubishi padjero sport 2.5tdi 00g.
- tdi fen
- Мнения: 4704
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Избор между Террано и Паджеро Спорт
nissan но търси с гнп bosch подчертавам защото има и с Zexel
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор между Террано и Паджеро Спорт
И Zexel стават, всичко зависи като цяло от състоянието на автомобила, двигателя е чук без дръжка :)
Различават се по-това че боша е с гумени маркучета м/у дюзите а зексела е с метални.
Като цяло Нисана е много корава машина, много масова, евтина поддръжка, много здрав двигател, скорости и окачване, проблема е че много ръждясва гледай внимателно абсолютно навсякъде
Информацията в двата раздела на оффроуд форума е по-няколко тона за съответните автомобили!
Различават се по-това че боша е с гумени маркучета м/у дюзите а зексела е с метални.
Като цяло Нисана е много корава машина, много масова, евтина поддръжка, много здрав двигател, скорости и окачване, проблема е че много ръждясва гледай внимателно абсолютно навсякъде

Информацията в двата раздела на оффроуд форума е по-няколко тона за съответните автомобили!
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор между Террано и Паджеро Спорт
RusH_DeMoN написа:Здравейте ,колебая се между двата модела Nissan Terrano 2.7td 02g. и Mitsubishi padjero sport 2.5tdi 00g.
Нисанът ръждясва доста повече, купето вътре е евтина пластмасария, която се раздрънква бързо, но пък двигателят 2,7ТД е абсолютно Джелезен(впечатление от няколко служебни)


П.С. Суперселект скоростна кутия на Спорта слагат само на тези с десен волан.
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Избор между Террано и Паджеро Спорт
Цитирам колега от Нисан Форума:
"като бивш собственик на терано и в най-скоро време се надявам отново да съм собственик на терано,моето беше дълга база 2,7тди и го карах 5години и съм го карал на всякъде(включително и на офроуд разходки бих казал доста честичко) и ми беше всекидневна кола за целия период.
като изключвам смяната на маслата,два пъти съм сменял биалети предни,веднъж задни и паразитен хебел
единственото нещо което мен ме дразни е че има по два ограничителни болта отпред и отзад на шенкелите и при максимално завит волан без значение от посоката опират в ограночителите на носачита и при най-малката неравност на пътя се слуша едно гадно метално стържене като че ли ще ти се счупи нещо по окачването :pardon: но като свикнеш да навиваш една идея преди крайния ход всичко е ок
отпред е на независимо торсионно окачване,а отзад е на цял мост.
като цяло за предпочитане е 2,7литровия мотор защото няма да намериш по корав,елементарен и лесен за подръжка мотор на каквото и да било превозно средство
мотора е с чугунен блок и глава с долно разположен разпределителен вал който е постоянно в маслена баня и е с ангренажни колелета(няма ремък или верига)
върви прилично като за джип от неговия клас има добра возия(говоря за дълга база).стандартно има ЛСД на задния диф.съотношението между преден и заден мост е 50-50 което ако си с 4 еднакви гуми спокойно можеш да си го караш и на 4х4 на асвалта със всяква скорост без да товариш раздатката,иначе в нормален режим е на задно
за 3-литровия дизел като цяло ако прочетеш из форумите ще срещнеш повече отрицателни мнения отколкото положителни но според мен ако попаднеш на читав такъв с премахването на някои системи които допринасят за лошия имидж и с правилната подръжка мотора не е чак толкова зле колкото го представят.
като цяло е по икономичен и много по пъргав.този мотор обаче се монтира на модела след 2000г
за 2,4 бензиновия познатия КА24 е най слаб като мощност от трите които се предлагат иначе също много корав мотор плюса е че може да се газифицира и съответно дава най добра икономия
в общи линии това е основното вече късно и ако трябва да пояснявам по подробно сигурно ще усъмна.ако те интересува нещо конкретно питай|"
"като бивш собственик на терано и в най-скоро време се надявам отново да съм собственик на терано,моето беше дълга база 2,7тди и го карах 5години и съм го карал на всякъде(включително и на офроуд разходки бих казал доста честичко) и ми беше всекидневна кола за целия период.
като изключвам смяната на маслата,два пъти съм сменял биалети предни,веднъж задни и паразитен хебел
единственото нещо което мен ме дразни е че има по два ограничителни болта отпред и отзад на шенкелите и при максимално завит волан без значение от посоката опират в ограночителите на носачита и при най-малката неравност на пътя се слуша едно гадно метално стържене като че ли ще ти се счупи нещо по окачването :pardon: но като свикнеш да навиваш една идея преди крайния ход всичко е ок
отпред е на независимо торсионно окачване,а отзад е на цял мост.
като цяло за предпочитане е 2,7литровия мотор защото няма да намериш по корав,елементарен и лесен за подръжка мотор на каквото и да било превозно средство
мотора е с чугунен блок и глава с долно разположен разпределителен вал който е постоянно в маслена баня и е с ангренажни колелета(няма ремък или верига)
върви прилично като за джип от неговия клас има добра возия(говоря за дълга база).стандартно има ЛСД на задния диф.съотношението между преден и заден мост е 50-50 което ако си с 4 еднакви гуми спокойно можеш да си го караш и на 4х4 на асвалта със всяква скорост без да товариш раздатката,иначе в нормален режим е на задно
за 3-литровия дизел като цяло ако прочетеш из форумите ще срещнеш повече отрицателни мнения отколкото положителни но според мен ако попаднеш на читав такъв с премахването на някои системи които допринасят за лошия имидж и с правилната подръжка мотора не е чак толкова зле колкото го представят.
като цяло е по икономичен и много по пъргав.този мотор обаче се монтира на модела след 2000г
за 2,4 бензиновия познатия КА24 е най слаб като мощност от трите които се предлагат иначе също много корав мотор плюса е че може да се газифицира и съответно дава най добра икономия
в общи линии това е основното вече късно и ако трябва да пояснявам по подробно сигурно ще усъмна.ако те интересува нещо конкретно питай|"
Re: Избор между Террано и Паджеро Спорт
Имам наблюдения и от двата модела, само Паджерото не е Спорт.
Не е имало сериозни драми и с двете. Минуса на Нисана е по-гадното усещане в купето, скърцащи пластмаси, развалени духалки. В Паджерото усещането е малко по-прилично.
Не е имало сериозни драми и с двете. Минуса на Нисана е по-гадното усещане в купето, скърцащи пластмаси, развалени духалки. В Паджерото усещането е малко по-прилично.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор между Террано и Паджеро Спорт
K написа:Минуса на Нисана е по-гадното усещане в купето, скърцащи пластмаси, развалени духалки.
Изгоряло, и неподлежащо на ремонт табло

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта