Реших да си купя пасат В6 дайте съвет
Реших да си купя пасат В6 дайте съвет
Здравейте !Реших да си купя пасат В6 Дайте съвет защото чух че са много проблемни.Благодаря предварително !
- Pagemakerboy
- Мнения: 491
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: 2025 Audi Q8 50 TDI quattro
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Реших да си купя пасат В6 дайте съвет
Е, как си решил да си купуваш кола, за която си чул, че е много проблемна :)
Иначе си чул глупости.
Проблемни са дизеловите 2.0ТДИ, но СЛЕД като минат много над 300 000, че и отгоре и това при условие, че не се поддържат.
И то силно казано проблемни, няма как някой милионник да е здрав.
Имаш акция за дюзи - сменят ги безплатно в Порше, после нямаш грижи там.
А е много вероятно да са сменени преди да стигне при теб.
Имаш един шестостен да смениш задължително и е важно да не е превъртял във вала, това го сменяш ВЕДНАГА като вземеш колата
и смениш масло, филтри и прочие. Поддръжката не е космическа - аз сменях масло, маслен, въздушен и филтър купе за 200 лв. ОБЩО,
като имаш предвид, че само маслото беше 37 лв. литъра оригинално.
Имаш една ел. ръчна спирачка, която не е кой знае каква проблемация да оправиш при проблем.
Малко по-шумен е мотора, но е пмпа дюза, пипа маслото като я пришпорваш, но в рамките на до литър на 10 000 км, което е нормално.
Ако е от Германия, Австрия, гарантирано ръждица под задните стопове и отдолу на задната пета врата в левия ъгъл...
Две години карахме такъв Пасат 2007-ма година. По него сменихме като неочаквани ремонти някакви дреболии, че му издаваше странни звуци волана за 200 лв.,
двете предни пружини за 300 лв., една гарнитурка, ремонт на моторче на ръчна за 40 лв. и му навъртяхме 40 000 км.
Е, оказа се, че не е бил на верни километри, а на 295 000 още 2010 г. и явно са го продали, защото е почнал да прави мизерии с дюзите, сменяли са ги два пъти за 1000 км и накрая вече по акция са ги сменили с нови на друг производител и при нас дойде с чисто новите. Турбото му е сменяно на 137 000. гаранционно...Колата вървеше много, харчеше малко и за 2 г. сме дали 600-700 лв. извън стандартното обслужване.
Не мисля, че беше лоша колата. Продадохме я на 366 000 реални и беше пушка окачване, двигател часовник и т.н.
Зимата на минус 10 палеше за секунда с лош акумулатор (беше под 60 ампера и с нисък стартов ток, а и беше старичък).
Иначе си чул глупости.
Проблемни са дизеловите 2.0ТДИ, но СЛЕД като минат много над 300 000, че и отгоре и това при условие, че не се поддържат.
И то силно казано проблемни, няма как някой милионник да е здрав.
Имаш акция за дюзи - сменят ги безплатно в Порше, после нямаш грижи там.
А е много вероятно да са сменени преди да стигне при теб.
Имаш един шестостен да смениш задължително и е важно да не е превъртял във вала, това го сменяш ВЕДНАГА като вземеш колата
и смениш масло, филтри и прочие. Поддръжката не е космическа - аз сменях масло, маслен, въздушен и филтър купе за 200 лв. ОБЩО,
като имаш предвид, че само маслото беше 37 лв. литъра оригинално.
Имаш една ел. ръчна спирачка, която не е кой знае каква проблемация да оправиш при проблем.
Малко по-шумен е мотора, но е пмпа дюза, пипа маслото като я пришпорваш, но в рамките на до литър на 10 000 км, което е нормално.
Ако е от Германия, Австрия, гарантирано ръждица под задните стопове и отдолу на задната пета врата в левия ъгъл...
Две години карахме такъв Пасат 2007-ма година. По него сменихме като неочаквани ремонти някакви дреболии, че му издаваше странни звуци волана за 200 лв.,
двете предни пружини за 300 лв., една гарнитурка, ремонт на моторче на ръчна за 40 лв. и му навъртяхме 40 000 км.
Е, оказа се, че не е бил на верни километри, а на 295 000 още 2010 г. и явно са го продали, защото е почнал да прави мизерии с дюзите, сменяли са ги два пъти за 1000 км и накрая вече по акция са ги сменили с нови на друг производител и при нас дойде с чисто новите. Турбото му е сменяно на 137 000. гаранционно...Колата вървеше много, харчеше малко и за 2 г. сме дали 600-700 лв. извън стандартното обслужване.
Не мисля, че беше лоша колата. Продадохме я на 366 000 реални и беше пушка окачване, двигател часовник и т.н.
Зимата на минус 10 палеше за секунда с лош акумулатор (беше под 60 ампера и с нисък стартов ток, а и беше старичък).
Re: Реших да си купя пасат В6 дайте съвет
Pagemakerboy написа:Е, как си решил да си купуваш кола, за която си чул, че е много проблемна :)
Иначе си чул глупости.
Проблемни са дизеловите 2.0ТДИ, но СЛЕД като минат много над 300 000, че и отгоре и това при условие, че не се поддържат.
И то силно казано проблемни, няма как някой милионник да е здрав.
Имаш акция за дюзи - сменят ги безплатно в Порше, после нямаш грижи там.
А е много вероятно да са сменени преди да стигне при теб.
Имаш един шестостен да смениш задължително и е важно да не е превъртял във вала, това го сменяш ВЕДНАГА като вземеш колата
и смениш масло, филтри и прочие. Поддръжката не е космическа - аз сменях масло, маслен, въздушен и филтър купе за 200 лв. ОБЩО,
като имаш предвид, че само маслото беше 37 лв. литъра оригинално.
Имаш една ел. ръчна спирачка, която не е кой знае каква проблемация да оправиш при проблем.
Малко по-шумен е мотора, но е пмпа дюза, пипа маслото като я пришпорваш, но в рамките на до литър на 10 000 км, което е нормално.
Ако е от Германия, Австрия, гарантирано ръждица под задните стопове и отдолу на задната пета врата в левия ъгъл...
Две години карахме такъв Пасат 2007-ма година. По него сменихме като неочаквани ремонти някакви дреболии, че му издаваше странни звуци волана за 200 лв.,
двете предни пружини за 300 лв., една гарнитурка, ремонт на моторче на ръчна за 40 лв. и му навъртяхме 40 000 км.
Е, оказа се, че не е бил на верни километри, а на 295 000 още 2010 г. и явно са го продали, защото е почнал да прави мизерии с дюзите, сменяли са ги два пъти за 1000 км и накрая вече по акция са ги сменили с нови на друг производител и при нас дойде с чисто новите. Турбото му е сменяно на 137 000. гаранционно...Колата вървеше много, харчеше малко и за 2 г. сме дали 600-700 лв. извън стандартното обслужване.
Не мисля, че беше лоша колата. Продадохме я на 366 000 реални и беше пушка окачване, двигател часовник и т.н.
Зимата на минус 10 палеше за секунда с лош акумулатор (беше под 60 ампера и с нисък стартов ток, а и беше старичък).
A акцията за дюзите още ли е в действие за коли 2006-7 година, например? Не беше ли нещо от рода на кола до 7 години/250 000км ?
- Pagemakerboy
- Мнения: 491
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: 2025 Audi Q8 50 TDI quattro
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Реших да си купя пасат В6 дайте съвет
ПИшеш/звъниш в Порше и даваш VIN - те ти казват каква е ситуацията. Но мисля, че няма как да не са сменени дюзи по акция все още, освен ако не е стояла кола по автокъщи 3-4 години.