Привет на всички,обмислям покупката на такъв автомобил, даже съм си харесал една, обаче понеже ще ми бъде първа кола, се чудя дали си заслужава или да си гледам голф-4етата . И така изниква въпроса -каква би била подръжката и откъм части(дали са лесно намируеми понеже не е толкова масова кола като голф 4, дали са по скъпи или не), разход, здравина на автомобила като цяло? Другото да питам за автоматика, дали се различава по нещо (освен на външен вид) от този на голф 4? И всяка друга информация относно модела и слабите му места смятам, че би ми била полезна.
Поздраве
Мнения за Сеат Леон 1.8 -125кс -2002г. -автоматик с газ?
- vinixxx
- Мнения: 1821
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Мнения за Сеат Леон 1.8 -125кс -2002г. -автоматик с газ?
почти всичко е като на чртворката,части бол 

- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Мнения за Сеат Леон 1.8 -125кс -2002г. -автоматик с газ?
Комбинацията от този двигател с автоматична скоростна кутия едва ли ще е добра, или ще е супер мудна колата, или ще си понагорява стабилно, я може и двете.
Просто за да върви този двигател, му трябват обороти над 3000, та ако автоматика е така настроен, за да е двигателя над тези обороти, ще си гори стабилно.
Аз карам Толедо(Леон с багажник) с този двигател и смея да твърдя, че под 3000об/мин си е доста слаба работа, около 3000-4000об/мин се посъбужда и може да се усети някаква динамика, а над 4000 да мъчиш мъртвата душица няма смисъл, хем ще прави фуния в резервоара, хем може нещо да се окоти. На мен газовата ми е настроена така, че колата да върви горе-долу като на бензин и ми гори около 8-8,5л/100км чисто извънградско, с около 20% градско скача на 9,5-10л/100км, при това в малък град, чисто градско без проблем ще си гори 13, та и нагоре. За автоматик поне 1.5л/100км отгоре на тези стойности.
Частите по двигател и ходова част са абсолютно еднакви с Голф 4 и всички производни, но това не означава, че лесно се намират части, аз например от половин година не мога да си намеря здрав въздуховод между дебитомера и дросела, а не е като да не търся.
Много е тясно отзад, ако хората на предните седалки са над 180см, отзад е трудна работа, за който и да било.
Иначе, като цяло съм доволен от колата, имам вече 17-18 000км с нея и се държи добре, не ми е продънила джоба, макар че винаги нещо изскача за правене. И все пак 1.8 125к.с. ми се струва по-добър вариант отколкото 1.6 SR 101к.с. или 1.6 16v 105к.с. Ако можеш да си позволиш 1.8 турбо, това вероятно ще е най-добрия вариант, ако не можеш, и този, на който си се спрял сега ще ти върши работа.
Просто за да върви този двигател, му трябват обороти над 3000, та ако автоматика е така настроен, за да е двигателя над тези обороти, ще си гори стабилно.
Аз карам Толедо(Леон с багажник) с този двигател и смея да твърдя, че под 3000об/мин си е доста слаба работа, около 3000-4000об/мин се посъбужда и може да се усети някаква динамика, а над 4000 да мъчиш мъртвата душица няма смисъл, хем ще прави фуния в резервоара, хем може нещо да се окоти. На мен газовата ми е настроена така, че колата да върви горе-долу като на бензин и ми гори около 8-8,5л/100км чисто извънградско, с около 20% градско скача на 9,5-10л/100км, при това в малък град, чисто градско без проблем ще си гори 13, та и нагоре. За автоматик поне 1.5л/100км отгоре на тези стойности.
Частите по двигател и ходова част са абсолютно еднакви с Голф 4 и всички производни, но това не означава, че лесно се намират части, аз например от половин година не мога да си намеря здрав въздуховод между дебитомера и дросела, а не е като да не търся.
Много е тясно отзад, ако хората на предните седалки са над 180см, отзад е трудна работа, за който и да било.
Иначе, като цяло съм доволен от колата, имам вече 17-18 000км с нея и се държи добре, не ми е продънила джоба, макар че винаги нещо изскача за правене. И все пак 1.8 125к.с. ми се струва по-добър вариант отколкото 1.6 SR 101к.с. или 1.6 16v 105к.с. Ако можеш да си позволиш 1.8 турбо, това вероятно ще е най-добрия вариант, ако не можеш, и този, на който си се спрял сега ще ти върши работа.
- tndrrr
- Мнения: 150
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
- Автомобил: VW Golf IV 2000
- Двигател: 1.9 TDI AGR
Re: Мнения за Сеат Леон 1.8 -125кс -2002г. -автоматик с газ?
Относно разхода - Ауди А3 автоматик със същият мотор, извънградско 10-11, градско 15-18.
Re: Мнения за Сеат Леон 1.8 -125кс -2002г. -автоматик с газ?
Сеатите са едни от най-бързо обезценяващите се коли. Тази конкретно е с 4 степ. автомат и макс. въртящ момент на 4200 об., което означава, че трябва бая газ за да тръгне.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Мнения за Сеат Леон 1.8 -125кс -2002г. -автоматик с газ?
ALESYZ написа:Сеатите са едни от най-бързо обезценяващите се коли.
Погледни колко струва един Леон 1.9тди 2001-2004, после погледни колко струва едно БМВ като твойто и виж кое се е обезценило повече и по-бързо. А, и как стигна до този извод не мога да си обясня.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта