Здр, колеги, досега само БМВ съм карал, искам да мина скоро на това Поло около 2006 год. 1.4ТДИ
Какви са слабите места на мотора? Какво струва обслужването? Маховика демферен?проблемен?скъп? И не на последно място какъв е реалния разход при напълно нормално каране градско и извън?



Мнение за ПОЛО 9н3 1.4ТДИ
-
- VW експерт
- Мнения: 13402
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Мнение за ПОЛО 9н3 1.4ТДИ
От БМВ на Поло?
Сигурен ли си?
Верно че има БМВ,и БМВ,но все пак...
Сигурен ли си?
Верно че има БМВ,и БМВ,но все пак...
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Мнение за ПОЛО 9н3 1.4ТДИ
Все едно да слезнеш от кон на магаре 

- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Мнение за ПОЛО 9н3 1.4ТДИ
Аз карам такова, няма ядове. Но по добре намери 9н3 1.9 тди, гледам че ги има. Разхода реално- градско лятото- нормално каране- от 5.2 до 6.5. Зимата и 8,5 ми е давала, но само карана студена на по 3 км до работа и обратно. Извънградско каране нормално с около 100 110 - над 5 разход няма да видиш. Но започнеш ли да я ръчкаш 140 150- там цифрата отива на 6.5 и нагоре.. Инак върви доволно, ако не си рейсър или гонкаджия по светофарите. Тия 9н3 на мен лично много ми допадат. Голямо е колкото голф 3ка. Качвам в багажника сгънатата количка на близнаците на сестра ми и вътре се събират с кошовете без особен проблем.
Re: Мнение за ПОЛО 9н3 1.4ТДИ
Защо не 1.4ТДИ? Там разхода в града май е доста по добре от 1.9сди? Какви са цените на обслуване на 1.4тди и какви са слабите места, нека пишат хора дето карат такъм мотор. За вървене не говорим трябва ми такава кола която ще се кара около 15 км само градско по 2 пъти на ден студена, значи 30-40км градско с 2 студени старта.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Мнение за ПОЛО 9н3 1.4ТДИ
Спри се на бензинова кола в този случай. С дизел..не че не става, ама поддръжката ще "изяде" икономията.
Re: Мнение за ПОЛО 9н3 1.4ТДИ
Спомени за разхода на бавареца при този режим на каране за да не се чудят хората защо такава транзакция... 

-
- Мнения: 653
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Мнение за ПОЛО 9н3 1.4ТДИ
Аз като собственик на поло но бензин 1.4 и дизелов автомобил и то по голям ще кажа че разхода на това малко коле независимо че е 1.4 гори в града особено и на кратки разстояния средно 12/100 , верно че жената кара по 4-5 километра колкото да закара и вземе децата от градина и то само студена но за мен този разход е нещо нереално.Дизеловия ми меган 2 дори и на кратки и студени стартове дава макс ама макс и то зимата 7 до 7,5/100 .
Въобще се чудя как има колеги с 20 годишни коли на газ и споделят за някакви разходи от по 8-10 в града на газ.
Колата няма проблем , извънграда ми дава 5-5,5 , но в града е нещо страшно.
Иначе проблеми няма , най големия беше отказала първа степен на вентилатора на радиатора , оправих си го сам .
Вози твърдо и то много , до сега освен филтри масло , тази година смених свещи спирачна течност , антифриз.
Все още съм с оригиналните накладки отпред.
Въобще се чудя как има колеги с 20 годишни коли на газ и споделят за някакви разходи от по 8-10 в града на газ.
Колата няма проблем , извънграда ми дава 5-5,5 , но в града е нещо страшно.
Иначе проблеми няма , най големия беше отказала първа степен на вентилатора на радиатора , оправих си го сам .
Вози твърдо и то много , до сега освен филтри масло , тази година смених свещи спирачна течност , антифриз.
Все още съм с оригиналните накладки отпред.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Мнение за ПОЛО 9н3 1.4ТДИ
Стресна ме определено. Аз никога не съм постигал такъв с 1.9 АФН ( верно друг ДВГ, ама пък е 1.9 и монтиран на доста по-тежка кола ) .drotomir написа:независимо че е 1.4 гори в града особено и на кратки разстояния средно 12/100
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за ПОЛО 9н3 1.4ТДИ
Трицилндров мотор не бих карал и подарък да е. И все пак някои хора плащат за 3-цил коли ... луди всякакви.
drotomir и samo_pechka, вие имате ли представа за какво говорите?
drotomir и samo_pechka, вие имате ли представа за какво говорите?
Re: Мнение за ПОЛО 9н3 1.4ТДИ
Едното БМВ ми гореше градско около 16, другото сега около 10. искам колата да ми говри 5 бе хора, и да е дизел. Пак питам за 1.4 ТДИ какво ще кажете от хората дето го имат, като разход и здравина? КОлко пари е ангренажа с ролките и водната помпа?
-
- Мнения: 653
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Мнение за ПОЛО 9н3 1.4ТДИ
Колега ако не попаднеш на милионник или някоя прегрявана или с блокирал мотор няма да имаш проблеми с дизела , всичко зависи как се е грижил предния собственик.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Мнение за ПОЛО 9н3 1.4ТДИ
myrshavija написа:Трицилндров мотор не бих карал и подарък да е.
Е аз бих седнал на трицилиндров мотор

Re: Мнение за ПОЛО 9н3 1.4ТДИ
Ghost4o написа:Здр, колеги, досега само БМВ съм карал, искам да мина скоро на това Поло около 2006 год. 1.4ТДИ
Какви са слабите места на мотора? Какво струва обслужването? Маховика демферен?проблемен?скъп? И не на последно място какъв е реалния разход при напълно нормално каране градско и извън?
Здравей колега, аз карам Polo 6N2 1.4TDI, мотора е сходен, голямата разлика при 9N3 е, че турбината е с променлива геометрия.
Плюсове:
Много икономичен мотор - градско ми дава около 6-6.5/100, като аз карам до около 2500 оборота. Извънградско около 4.5/100.
Наистина безпроблемен мотор, аз и доста мои познати караме този мотор, никакви грижи, като се обслужава с хубави консумативи и се сменя маслото редовно.
Като цяло ми е 4-тото Polo за 3 години и мога да кажа, че като цяло на Polo ходовата част е БЕЗСМЪРТНА! Миналата година, зимата карах със цялостно спортно окачване, без а искам влизах в страшни трапове, дупки и тнт, не мръдна тая кола!
Нисък данък - моят е 12лв, но е над 14г колата, твоят може би ще е по-голям.
Макар и кола 2006 година (9N3) е сравнително евтина за поддръжка на фона на Passat/Audi A4/BMW 5 серия/Mercedes C класа, тези години. Като сметнеш, че пасатите и аудитата имат по 8 носача, които струват около 800-900лв комплекта, при Polo не е така.
9N3 е сходна с 6N2, като простор, карал съм я и мога да кажа, че за малка кола е доста просторна, багажника лично съм тествал, побира 4 гуми с джанти, колело и има място за още торби, лек багаж, разбира се като бутнеш задните седалки. Ако не ги бутнеш, пак можеш да събереш много неща, защото самият багажник е доста дълбок, и ако го подредиш добре, ще ти се стори доста функционална количка.
Разходи/Минуси:
Скъпо обслужване, обслужаването е 1:1 с 1.9TDI, има 3 ролки, като едната е демпферна и е 150лв, общо ремъци, ролки, масла, филтри = 600-650лв, ако не ползваш отстъпки.
Както можеш да предположиш, шумничък мотор, тъй като е само 3 цилиндъра, но има много добри уплътнения и честно казано, вътре в купето не се усеща дразнещо, поне за мен. Да, като се качиш в BMW 530d 6 цилиндъра, все едно не си пуснал мотора, но предполагам това го знаеш.
Колата е с демпферен маховик, който за моят мотор AMF струва около 500лв го гледах. Съединителя също е двойно по-скъп от този на бензиново Polo, например при 6N2 1.4i струва 250лв, при 1.4TDI струва 430лв. Дюзите са по 600лв/бр (нови), но се намират на втора ръка по 200лв, като ако ги вземеш от работеща/катастрофирала кола не е болка за умиране. ГНП-то струва около 1000лв, но ако го спасиш на време, вземеш ремонтен комплект, ще минеш с около 100-200лв ремонт.
П.П. - Сигурно нещо съм пропуснал, но това е в общи линии, лично аз взех колата нов внос, като си я качих на компютър, тествах, покарах и другото беше божа работа, но уцелих да чукна на дърво и не ми създава грижи. Като цяло извода е, че трябва много внимателно да подбереш дизеловия автомобил, желателно е да го заведеш в читав сервиз, да го качат на компютър, да проверят турбо, дюзи и останлите неща, за да не береш после хиляди левове яд. Успех!
П.П. 2 - Най-добре си намери 1.9TDI 100 коня мотора, разхода е същия, обслужването същото, имаш един цилиндър в повече, по-спокойна работа на мотора. Няма смисъл то 1.4TDI в твоя случай.
Последна промяна от Snuupy на Нед 22 ное 2015 11:31, променено общо 1 път.
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за ПОЛО 9н3 1.4ТДИ
Ако искаш да гори 5 си вземи лупо 3л тди, но там поддръжката изяжда икономията. 5 е възможен разход ако караш само по големите булеварди извън час пик. Иначе 1.9 сди за мен е доста по-добър двигател за градско придвижване. С него се прави 5 градско при посочените по горе условия.
Спирууу какво наричаш ГНП, тандем помпата ли? Нещо ти куцат понятията?
Спирууу какво наричаш ГНП, тандем помпата ли? Нещо ти куцат понятията?
Последна промяна от w_smith на Нед 22 ное 2015 19:28, променено общо 1 път.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW и 53 госта