VW Passat 2.3 VR5 4x4

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
xaxo_x
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 27 юли 2010 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

VW Passat 2.3 VR5 4x4

Мнениеот xaxo_x » Вто 27 юли 2010 11:03


здравейте,
първо да отбележа че съм нов в клуба от днес.. и мисля да стана редовен посетител защото съм се насочил да си купя VW Passat Passat Limousine B5 (3B) (10.1996 - 09.2000)(copy paste ot хелпа). та такааа от две седмици ровя из форума (нерегистриран) и нищо не можах да намеря за следния модел http://www.cars.bg/u173175
искам да получа малко инфо скъпа ли е тази поддръжка на това пусто 4х4 и на този тип двигатели..., малко съм бос в темата за коли и затова ще ви помоля да не ми се карате много :)




Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: VW Passat 2.3 VR5 4x4

Мнениеот ChimeyJimmey » Вто 27 юли 2010 11:46


Цъкаме тук и тук. :)


InSIDe
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 26 окт 2009 17:59
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat 2.3 VR5 4x4

Мнениеот InSIDe » Сря 28 юли 2010 11:34


от 3 години го карам вече този агрегат и моят съвет е...ако нямаш стабилни,сериозни доходи по-добре смени желанието!!! двигадетя е много здрав,който обаче е писал че поддръжката е евтина защото няма ремъци и ролки нека иде се прегледа. мога да ти дам нпколко примера...свещи 170 лв. комлекта,дебитомер - 480 лв. кабели - 75 лв. бройката,комплекта 320 лв. (хората си купуват комплекта за 50 лв) дроселна клапа - 1200 лв. ламбда сонда - 195 лв. бубина - около 800 лв. тампони на двигателя 2 х 180 лв. лагери предни - около 300 лв. парчето... по ходовата част всичко е цифра и ако не си запознат по добре поразпитай.недеи слуша компетентните карачи на 1,6 и 1,8Т ...техните двигатели са по 200 и отгоре кила по леки и предниците им карат повече,аз лично на около 30000 км.(4-5 месеца) сменям по няколко компонента от окачването... иамй на предвид че всичко по двигателя се купува НОВО,варианти за втора употреба и т.н. истории нямаш! недаи си боже се наложи да правиш по тежък ремонт на двигател...пиши се олекнал поне с 2 бона... данъка ти е 230 лв. гражданската ти е най-скъпата! много чест проблем при всички Б5 е модула на ABS-а... там пак удря ток,втора употреба няма,нов между 1400 и 2000 лв. разход градско под 14-15л. не се надявай,извънградско ако караш до 100 около 8,5-9л. ако мачкаш над 160 до 220 зависи от пътя пак чуква 15-ката. Относно вървенето,незнам кой в една тема се беше произнесъл че не бил очарован...за почти 2 тона кола с такава скоростна кутия си върви перфектно!!! не очаквай да се стрелка като сапунерките дето са по 800 кила...но ти гарантирам че много от тях биват наказани жестоко (личен опит). за комфорт и возия просто е излишно да говоря! с този двигател можеш да си сигурен и в изпреварване и във всичко...а не да тръгнеш да испреварваш и да се кръстиш и молиш дали ще му стигне силицата да испревари :D :D :D в общи линии това е...неискам да те отказвам,но помисли много добре и преизчисли доходите внимателно,ако те интересува друго питай...вече съм му навартял почти 300 хилядарки на моя и му знам и кътните зъбки...


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: VW Passat 2.3 VR5 4x4

Мнениеот ChimeyJimmey » Сря 28 юли 2010 16:06


Е, този пост вече го закова като тотално безсмислен тоя мотор... mhihi


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: VW Passat 2.3 VR5 4x4

Мнениеот brum » Сря 28 юли 2010 16:57


Е то и 1.8(и Т, и нормалното) ги има същите работи - дросел, дебитомер, бобини и свещи (4, не са 5, ама е същата работа), ламбда. И цените за повечето са подобни предполагам :) . А това с леката предница - дизела да не би да е по-лек от 2.3то? И пак кара със същата предница.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3036
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Re: VW Passat 2.3 VR5 4x4

Мнениеот madmen » Сря 28 юли 2010 17:15


ChimeyJimmey написа:Е, този пост вече го закова като тотално безсмислен тоя мотор... mhihi

и не само тоя :Mr Green Fun
горе долу е прав колегата, който иска да кара такава кола да си прецени приходите. От нещата които е описал половината съм ги сменил вече на моя(1.8т), верно са по-евтини с малко.
по мои наблюдения, доста хора купуват кошници за по 4-5 к.лв и после се почва едно лудо търсене на части за без пари и реване че всичко е скъпо. Е няма как да е като на Б3 и Г2.... Като вземеш кола за толкоз пари, трябва да си в час че ще ти трябват поне толкова за ремонти в близките 2 години, така са направени всички след 96-7 година


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Passat 2.3 VR5 4x4

Мнениеот AmW » Сря 28 юли 2010 22:07


Ми то с такава поддръжка по добре субаро бе mhihi. Даже няма място за сравнение...

Последна промяна от AmW на Пет 30 юли 2010 10:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Passat 2.3 VR5 4x4

Мнениеот icoico » Пет 30 юли 2010 8:24


Вие пък да не помислихте че изброените чаркове се сменят заедно с маслото :lol: Аз например днес за първи път след 3 години и 100 000 км.ще пипам двигателя-смяна на алтернатор и пистов ремък-към 500 евро излизат частите...


xaxo_x
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 27 юли 2010 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Passat 2.3 VR5 4x4

Мнениеот xaxo_x » Пет 30 юли 2010 10:34


благодаря ви за отговорите определено при тези разходи както ги описа Инсайд не мога да си я позволя да я купя (жената нещо много харчи също....). Мерси отново


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Passat 2.3 VR5 4x4

Мнениеот Ljubon » Пет 30 юли 2010 10:52


xaxo_x написа:... (жената нещо много харчи също....)...

Дано жена ти не чете този форум... :beer


Потребителски аватар
calm
Мнения: 979
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 0:17
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: 1.8T
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Passat 2.3 VR5 4x4

Мнениеот calm » Пет 30 юли 2010 11:27


Ограничи жената- вземи колата :mrgreen:


Ivan 4olakov
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: VW Passat 2.3 VR5 4x4

Мнениеот Ivan 4olakov » Съб 31 юли 2010 7:16


InSIDe написа:от 3 години го карам вече този агрегат и моят съвет е...ако нямаш стабилни,сериозни доходи по-добре смени желанието!!! двигадетя е много здрав,който обаче е писал че поддръжката е евтина защото няма ремъци и ролки нека иде се прегледа. мога да ти дам нпколко примера...свещи 170 лв. комлекта,дебитомер - 480 лв. кабели - 75 лв. бройката,комплекта 320 лв. (хората си купуват комплекта за 50 лв) дроселна клапа - 1200 лв. ламбда сонда - 195 лв. бубина - около 800 лв. тампони на двигателя 2 х 180 лв. лагери предни - около 300 лв. парчето... по ходовата част всичко е цифра и ако не си запознат по добре поразпитай.недеи слуша компетентните карачи на 1,6 и 1,8Т ...техните двигатели са по 200 и отгоре кила по леки и предниците им карат повече,аз лично на около 30000 км.(4-5 месеца) сменям по няколко компонента от окачването... иамй на предвид че всичко по двигателя се купува НОВО,варианти за втора употреба и т.н. истории нямаш! недаи си боже се наложи да правиш по тежък ремонт на двигател...пиши се олекнал поне с 2 бона... данъка ти е 230 лв. гражданската ти е най-скъпата! много чест проблем при всички Б5 е модула на ABS-а... там пак удря ток,втора употреба няма,нов между 1400 и 2000 лв. разход градско под 14-15л. не се надявай,извънградско ако караш до 100 около 8,5-9л. ако мачкаш над 160 до 220 зависи от пътя пак чуква 15-ката. Относно вървенето,незнам кой в една тема се беше произнесъл че не бил очарован...за почти 2 тона кола с такава скоростна кутия си върви перфектно!!! не очаквай да се стрелка като сапунерките дето са по 800 кила...но ти гарантирам че много от тях биват наказани жестоко (личен опит). за комфорт и возия просто е излишно да говоря! с този двигател можеш да си сигурен и в изпреварване и във всичко...а не да тръгнеш да испреварваш и да се кръстиш и молиш дали ще му стигне силицата да испревари :D :D :D в общи линии това е...неискам да те отказвам,но помисли много добре и преизчисли доходите внимателно,ако те интересува друго питай...вече съм му навартял почти 300 хилядарки на моя и му знам и кътните зъбки...

И аз съм с VR5 и нещо тия цени маалко ми се виждат завишени: кабели 180лв, свещи 125лв, дебитомер 220лв, комутатор 500лв, бобини 470лв и това са цени от VW Бургас без отстъпка. Комплект съединител Valeo 217лв, преден тампон на мотора 7лв, Ламбда сонда Bosch 126лв, верига и успокоител оригинални 160лв - това са цени в Ауто + с 20% отстъпка. Колега незнам къде са ти давали такива цени ама... Никак не е страшен този мотор за подръжка, има какво да се желае от него, като пъргавост в града, но пък извън града си просто перфектен. Веднъж ми се наложи да бързам много Бургас-Карнобат-Бургас 30мин. Разход 14лт. газ, това е засега от мен.


xaxo_x
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 27 юли 2010 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Passat 2.3 VR5 4x4

Мнениеот xaxo_x » Сря 04 авг 2010 8:46


сега ме метнахте в колебания - единия вика скупо другия не се плаши и аз почнах да се плаша че не знам какво да правя хехехехе


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: VW Passat 2.3 VR5 4x4

Мнениеот feikot » Чет 05 авг 2010 12:35


Колега,за мотора не мога да ти кажа нищо,но ти питаш и за 4х4-то как е,аз също карам 4моушън и мога да ти кажа,задължително гледай да е 4х4.Още повече ако ходиш на ски или обичаш по агресивното каране,или пък просто искаш да си сигурен.Почти необслужваемо е,да не кажа напълно.Аз като го взех само провериха нивото на маслото в диференциалите и това е.Не знам дали си информиран за този вид 4х4,торсен диференциала,постоянно е зацепено и не можеш да го "изключваш" и имаш 1 литър разход отгоре от аналога без 4х4.Него не го мисли изобщо :) изясни си се с мотора и огън,но според мен за 6800 такъв двигател и изобщо високо оборудване ми се виждат малко.Добър вариант е и дизела огледай ги,мога да ти кажа че 110 или 115 коня вървят доста,ако са ти малко или чип или 2.5,макар че не е много за препоръчване този двигател.Поразгледай ги и тях защото разхода ти градско (моя е 110 коня 4х4) не можеш да го качиш повече от 8-8,5 а извън градско ако караш 130-140 ти гарантирам ако е изряден мотора 5,5-6 . Успех


InSIDe
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 26 окт 2009 17:59
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat 2.3 VR5 4x4

Мнениеот InSIDe » Вто 24 авг 2010 22:13


пропуснах да ти кажа някои други неща...тия дето ги четох тука че варви по-малко от 1,8Т и кво ли още не мога да им препоръчам да си откачат газовите и метанови уредби,да сменят издуханите от гаста сегменти и тогава да покарат и да усетят какво значи VR5 ;) двигателя е железен,но внимавай какво взимаш понеже после боли галва както вече ти казах. тва с евтините части няма ваобще да го коментирам повече... относно чиповете и т.н. лично моя е чипосан и с още малко други подобрения,когато го замериха в София беше точно 208 к.с. който е писал че не е очарован от варвенето да заповяда да го повозя че ми писна от разбиратели... имай на предвид че решиш ли така да го напопаш си е доста сериозна цифра,но и базово както си е,ако двигателч е запазен и не е оси*ан с газ и метан и т.н. простотии си върви идеално. затова пак ти казвам внимавай много какво купуваш за да не се опариш и не си и помисляй за газови изпълнения...



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта