


Избор на Passat 2.0 tdi
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 10 юни 2011 8:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Избор на Passat 2.0 tdi
Колеги спрял съм се на Passat b6 2.0 tdi 140 к.с.!
Мислех го доста, чудех се за различни коли и двигатели, и накрая се спрях на дизелов Пасат.
Важното което ме интересува е двигателя. Изчетох повечето теми за 2.0 tdi, аз лично притежавам кола с AFN мотор от 5 години и през годините съм попрочитал някоя друга тема, но както всеки човек, пред избор на кола, никога не е достатъчно.
Та въпроса е кой вариант на 2.0 tdi 140 к.с. e сполучлив?
Реално и двата варианта BKP и BMP си имат слабите и проблемни места, но кой е по-малкото зло? Как стоят нещата в момента, като актуални цени, за днешна дата, на обслужване, чести ремонти и какво да очаквам от покупката на кола на старо? Как се лекуват болежките на двигателите и има ли сервизни акции в момента, така че да спестя малко главоболия?
Важно нещо което забравих да спомена, е че бюджета ми е 12 000 лв. Надявам се да се вмъкна с добър екземпляр в тези пари, като в цената трябва да влязат разходите по покупката.
Всеки съвет, насока или линк към полезна информация е добре дошъл.
Благодаря на всички помогнали.
Мислех го доста, чудех се за различни коли и двигатели, и накрая се спрях на дизелов Пасат.
Важното което ме интересува е двигателя. Изчетох повечето теми за 2.0 tdi, аз лично притежавам кола с AFN мотор от 5 години и през годините съм попрочитал някоя друга тема, но както всеки човек, пред избор на кола, никога не е достатъчно.
Та въпроса е кой вариант на 2.0 tdi 140 к.с. e сполучлив?
Реално и двата варианта BKP и BMP си имат слабите и проблемни места, но кой е по-малкото зло? Как стоят нещата в момента, като актуални цени, за днешна дата, на обслужване, чести ремонти и какво да очаквам от покупката на кола на старо? Как се лекуват болежките на двигателите и има ли сервизни акции в момента, така че да спестя малко главоболия?
Важно нещо което забравих да спомена, е че бюджета ми е 12 000 лв. Надявам се да се вмъкна с добър екземпляр в тези пари, като в цената трябва да влязат разходите по покупката.
Всеки съвет, насока или линк към полезна информация е добре дошъл.
Благодаря на всички помогнали.
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
Гледай да е след 2006 че до тогава главите на 2.0 тди са проблемни kато цяло
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 10 юни 2011 8:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
Още малко мнения?
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 10:45
- Автомобил: VW BORA 2.0 115
- Двигател: AQY 1999
- Местоположение: Montana
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
Два бр. Passat 2.0 16 140 к.с. BKP,поръчани 03.2006,получени 09.2006.
Единият е на 260 000,другият на 150 000 км.
И на двата сменени дюзи и маслени помпи по акция.
Никакви проблеми с главите.
Проблеми с ел.ръчна спирачка,горивни помпи,подгр.свещи,турбо,съединител.Нормален разход на масло около 1л/3 000 км.
Стабилен и комфортен автомобил с отлично поведение на пътя,почти зверски въртящ момент,сравнително икономичен.
Скъпа поддръжка.
Това е накратко...
Единият е на 260 000,другият на 150 000 км.
И на двата сменени дюзи и маслени помпи по акция.
Никакви проблеми с главите.
Проблеми с ел.ръчна спирачка,горивни помпи,подгр.свещи,турбо,съединител.Нормален разход на масло около 1л/3 000 км.
Стабилен и комфортен автомобил с отлично поведение на пътя,почти зверски въртящ момент,сравнително икономичен.
Скъпа поддръжка.
Това е накратко...
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
С тоя разход на масло не бих си взел такъв...Е.аси разхода



-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 10 юни 2011 8:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
Стига бе, наистина ли толкова масло харчат?
Иначе за този вариант, от тази година някакви мнения?
http://www.cars.bg/c1623228
Човека каза, че са му сменили акционно дюзите, няма проблем с глава и маслена помпа, и бил новия двигател, с изчистените проблеми, но помпа дюза, не комънрейл. Обслужен, стегнат, поддържа си го без компромис, по неговите думи.
Иначе за този вариант, от тази година някакви мнения?
http://www.cars.bg/c1623228
Човека каза, че са му сменили акционно дюзите, няма проблем с глава и маслена помпа, и бил новия двигател, с изчистените проблеми, но помпа дюза, не комънрейл. Обслужен, стегнат, поддържа си го без компромис, по неговите думи.
- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
Че какъв пък този "нов" двигател с изчистени проблеми?
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 10 юни 2011 8:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
Никаква идея. Сигурно е имал предвид, точно, че след 2007 г. дето уж са с изчистени дефекти заводско, знам ли. Но както и да е. Относно този екземпляр как ви се струва?
- Pagemakerboy
- Мнения: 491
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: 2025 Audi Q8 50 TDI quattro
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
petar_a написа:Два бр. Passat 2.0 16 140 к.с. BKP,поръчани 03.2006,получени 09.2006.
Единият е на 260 000,другият на 150 000 км.
И на двата сменени дюзи и маслени помпи по акция.
Никакви проблеми с главите.
Проблеми с ел.ръчна спирачка,горивни помпи,подгр.свещи,турбо,съединител.Нормален разход на масло около 1л/3 000 км.
Стабилен и комфортен автомобил с отлично поведение на пътя,почти зверски въртящ момент,сравнително икономичен.
Скъпа поддръжка.
Това е накратко...
Я дай малко инфо за тая акция за маслените помпи, че нещо си се объркал...
@swetlioo - ще се наиграеш ти най-накрая на някой дръгел.
Недей, бе, човек. От прекалено много мислене, скачане от марка на марка, от дизел на бензин, на метан, на не знам какво и 1000 запитвания по форуми, накрая така ще си го набиеш, че свят ще ти се завие после.
ВЪпросният, дето те е кръщавал, че е с "новия" двигател... Какъв НОВ двигател 2007-ма? Пак си е същата помпа дюза със същите проблеми, които не са болка за умиране, ама щом почва да те лъже още в началото....И е хайлайн, ама няма нито преден, нито заден парктроник, нито ксенон, неизползваема навигация. Това му е VIN-a - WVWZZZ3CZ7P092715
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 10 юни 2011 8:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
А как иначе да избера? С питане става. То стана ясно, че читав двигател няма, затова се интересувам кое е по-малкото зло. Накрая ще е на късмет. Критерия е да е немски, седан, (по принцип бензин, но вече все тая), да може да вози спойойно 4 човека от 100+ кг с малко личен багаж, че това сме компанията, да не харчи много и да е достатъчно здрав и надежден, че да не ме изненадва всеки месец с някой ремонт. Ако се троши да е веднъж, да се прави и да се забравя.
А 1.9 как е в това поколение, като здравина, не ме интересува динамика.
А 1.9 как е в това поколение, като здравина, не ме интересува динамика.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
swetlioo написа: и да е достатъчно здрав и надежден, че да не ме изненадва всеки месец с някой ремонт. Ако се троши да е веднъж, да се прави и да се забравя.
Това ако някой може да ти го гарантира за 10-годишен автомобил с неясни километри и история (и ясни да са, все тая общо взето), ще получи Нобелова награда според мен.

Всичко е на късмет - караш, гледаш, ако те кефи - вземаш и си ти.

1.9 е по-безпроблемен от 2.0 със сигурност.
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 10:45
- Автомобил: VW BORA 2.0 115
- Двигател: AQY 1999
- Местоположение: Montana
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
Pagemakerboy написа:
Я дай малко инфо за тая акция за маслените помпи, че нещо си се объркал...
Колега,не съм се объркал!
Да кажем година,година и нещо след покупката получихме писмо от Сакар/от тях ги купихме/да посетим сервиза им за рутинна процедура която ще отнеме 4-6 часа.След уточнение по телефона стана ясно,че ще свалят картера.Повече не ни обясниха.
Също с писмо ни уведомиха и за дюзите,само,че там акцията беше безсрочна и ги сменихме на 180 000 и на 80 000 км,доста по късно!
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
Може би е свързано с така печално известния "шестограм" или "шестостен" или с верижното задвижване на маслената помпа.
Колегата все пак е участвал в закупуването на нова кола и може да се изкаже за проведените сервизни акции, сврзани с нея, без да подлагаме написаното от него на съмнение.

Колегата все пак е участвал в закупуването на нова кола и може да се изкаже за проведените сервизни акции, сврзани с нея, без да подлагаме написаното от него на съмнение.

-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 10 юни 2011 8:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
Имам предвид, да се доближава, като идея за безпроблемен като AFN, примерно, а не като ALT.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта