Здравейте бъдещи колеги.
Решил съм да си купувам кола (за да спра да карам тази на сетра ми) и имам нужда от съвет от по - опитни от мене хора. Карам от доста време, но не съм се завирал много под капака и малко ме е страхда купувам кола без да разбирам много.
След разговор с колеги 2 ма, от които в момента имаt Голф се спрях на дизел и в часност на това. Прочетох доста от сборната тема за модела и добих извесна представа но все пак имам въпроси.
1. За какво по специфично да гледам/внимавам/обърна внимание когато гледам колата.
2. Аз съм от Софя колата е в Пазарджик а там не познавам майстор ( от темите разбрах, че винаги е + колата да се погледне от майстор/закачи на компютър да се прегледа). Риск ли е покупка без да мина през майстор.
3. Пределно ясно ми е че ще има дребни консумативи, които трябва да се сменят, но не съм наясно за големите - какво мога да очаквам в следващите 10-20 хил км.
4. Знам че километражът подлежи на . . . корекции. Доколко мога да се надявам цифрата да е истинска.
Поздрави и лек ден :-)



Избор на Голф4
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Избор на Голф4
Какъв ти е бюджета? За още малко пари над цената на Голфа от обявата ще си вземеш Голф 5, аз поне така бих направил.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на Голф4
За тоя 14-годишен Голф никога няма да броя тази сума. Спокойно можеш да прескочиш тази обява.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор на Голф4
rijavia написа:1. За какво по специфично да гледам/внимавам/обърна внимание когато гледам колата.
2. Аз съм от Софя колата е в Пазарджик а там не познавам майстор ( от темите разбрах, че винаги е + колата да се погледне от майстор/закачи на компютър да се прегледа). Риск ли е покупка без да мина през майстор.
3. Пределно ясно ми е че ще има дребни консумативи, които трябва да се сменят, но не съм наясно за големите - какво мога да очаквам в следващите 10-20 хил км.
4. Знам че километражът подлежи на . . . корекции. Доколко мога да се надявам цифрата да е истинска.
Поздрави и лек ден :-)
1.Обърни внимание на всичко възможно
2.И с майстор и без майстор, все тая ... къде ги продават тея " майстори "

3.Може да очакваш всичко, от това да не пипнеш нищо, до това да я платиш още веднъж, гаранция Франция
4.Ако все още вярваш в дадо Коледа, спокойно може да вярваш че километрите са истински
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Избор на Голф4
Колегааа,колегаааа,събуди се
2002-ра Март...99000км.....5700
Тая кола като я обслужиш,регистрираш и и направиш каско,дори нищо да не се налага да сменяш стъпва на 8000 лева
Кажи честно нормален ли си да платиш 8000 лева за кола на 15 години ,на реални поне 400 000
Нищо,ама нищо в тоя голф не струва повече от 3 бона.....ама,като има балами..нормално.
Нека никой да не се обижда...не е хейт...истината е такава.
Отворете си очите с тия голфове на по 1 милион години за 5-6к без регистрация

2002-ра Март...99000км.....5700

Тая кола като я обслужиш,регистрираш и и направиш каско,дори нищо да не се налага да сменяш стъпва на 8000 лева

Кажи честно нормален ли си да платиш 8000 лева за кола на 15 години ,на реални поне 400 000

Нищо,ама нищо в тоя голф не струва повече от 3 бона.....ама,като има балами..нормално.
Нека никой да не се обижда...не е хейт...истината е такава.
Отворете си очите с тия голфове на по 1 милион години за 5-6к без регистрация
Re: Избор на Голф4
Благодаря за чесните мнения. Аз затова питам защото не разбирам. И аз знам че мирише ама дали на чорапи или на труп в багажника разликата е голяма. По принцип до 5000 - 5500 ми се дава като за 1 ва кола. И да аз небях обърнал внимание, че не е регистрирана и по това ще отиде куфар пари.
- maniac_55
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 13:33
- Автомобил: A4 8E5 TDI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Избор на Голф4
Не съм чувал много добри отзиви за двигатели тип помпа-дюза, колега. А този е точно такъв, както и 105, 116, 150 кс. Но пак, много зависи как е гледан. Ако искаш да минеш по тънко, намери някой с двигател с кодово име AFN, AHF , (110 к.с.) и води някой разбиращ да прегледа. Мога да кажа че важи до някъде "по старото е по-здраво". Че дори и да е 98-99 година.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на Голф4
Vidol Nikolov написа:Нищо,ама нищо в тоя голф не струва повече от 3 бона.....ама,като има балами..нормално.
И защо да струва 3000? По същата логика мога да кажа, че не искам да дам повече от 2500 значи струва 2500, защото е на 14г. Ако отидеш до Италия смяташ ли, че ще се върнеш с подобен Голф и ще струва максимум 3000лв? Това, че е нов внос и се очакват още разходи е вярно, но просто не е изгодно стара и обезценена кола да се купува нов внос. Или поне "качеството" нов внос да не вдига, а да смъква цената (реално е обратното). За да не кажеш нещо, ще ти напомня, че между 3000 и 5700 има доста междинни суми. Може примерно да струва 4000лв или 3800. Тия 5700 за мен са реални 5000 и 700 за пазарлък. Километрите може да са 200хил, зависи от търговеца. Някои са супер нагли и си гласят км на око, други просто делят на 2 показанието. PS: Ако гумите са наистина свежи, а не на 5г, само те струват повече от 400лв. Защо ги подаряват с колата е друг въпрос.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор на Голф4
Ако не друго поне е с уникално звучене, и гарантиран разход от 4,3 /100 пък и обслужена преди едва 350км.
сядаш и караш, пък и на 99хил. още е в гаранция дет се вика, ибаси офертата как въобще и стои обявата още

сядаш и караш, пък и на 99хил. още е в гаранция дет се вика, ибаси офертата как въобще и стои обявата още


- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Избор на Голф4
Точно щото си ги купувате тия голфове 1.9тди 131к.с по 3000лв. после идвате и ревете тука колко лоши били . Като си купиш нещо което реално струва 5000лв за 3000 и си мислиш че си много хитър после не очаквай че няма да е скрап. Безплатен обяд няма и гледаните коли струват пари независимо да ли са на 3, 5 или 15 години. И цените са точно такива каквито определя пазара. Искате да е ем евтино ем убаво - еми няма как да стане.
Последна промяна от stoev87 на Сря 08 юни 2016 11:24, променено общо 1 път.
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Избор на Голф4
Дет се вика майката на търговията е рекламата, а на рекламата - измамата. 4,3 не знам дали е гарантиран разход, ама едни 1500-2000 за обслужване и регистрация са си гарантиран разход. Иначе изглежда запазена, с малко пазарлък може и под 5К да падне, макар че аз лично не бих я взел и за 4К.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Избор на Голф4
Добре,може да струва и 2500..малко съм и надхвърлил стойността
.
Прав си за това-нов внос(покупка) на стара и обезценена кола не е оферта.
Затова казах,че макса и е 3000,а това че на Бг пазара голф 4-ка струва колкото коли поне 1 ,че и 2 класи над неговата е съвсем друга тема.
Дали съм намирал коли в такова състояние в Италия...за до 3000....
Какво ще кажеш за А3 италяно с газ 1.8т...преди 4 години за 900 евро...спомни си преди 4 години А3 8л какви пари вървеше с 1.8т .Да не говорим,че имаше и ГъЗ
Пп-преди 2 месеца замина за 3200 наши пари..поради градушкови щети и други родни травми.
Запазена и гледана кола струва винаги повече от коптор независимо от марката,но 5700 за голф е крайно несериозно,че и нов внос.
Тук се разчита на баснословна слава ...пък самата обява няма да я коментирам-най-икономичния и здрав мотор
..горублянски писатели.
Повечето малки вносители правят следното - 700-900 за колата на автовоза+200-300 от катализатора. Това се слага като минимум за печалба .т.е минимум 1000,отделно се слагат едни 600-700 за пазарлък.Това ,ако не е правено нищо по-самата кола и има приличен вид.
Ако прилича на кенеф- се слага само 800 от автовоза+катчето.
Определено не се мисля за хитърмно евала на всички търговци че ви ръсят с по 2-3 хилки за тия скрапове.Дори мислите,че сте на далавера
.Не гледам евтините бангии,но опредлено не съм с очила за Надвиждане и Надценяване
,знам колко струва почти всеки модел от който се интересувам ,което ме от грешни покупки,както евтини,така и скъпи.Пред очите ми минават повече коли нов внос отколкото пред очите на повечето пишещи тук.Знам кое за колко се купува,как се пудри,пере,чисти,лъска,пръска,китосва,боядисва,как се налива РимеДДД в мотора,как се прикриват гръмнали бегове и криви греди и прочие.Нямате идея под тия лъснати и прави брони,отдолу каква е леща..ма скачайте на курниците и после викайте-ма тя на 99000 км как метна турбото 

Прав си за това-нов внос(покупка) на стара и обезценена кола не е оферта.
Затова казах,че макса и е 3000,а това че на Бг пазара голф 4-ка струва колкото коли поне 1 ,че и 2 класи над неговата е съвсем друга тема.
Дали съм намирал коли в такова състояние в Италия...за до 3000....
Какво ще кажеш за А3 италяно с газ 1.8т...преди 4 години за 900 евро...спомни си преди 4 години А3 8л какви пари вървеше с 1.8т .Да не говорим,че имаше и ГъЗ

Пп-преди 2 месеца замина за 3200 наши пари..поради градушкови щети и други родни травми.
Запазена и гледана кола струва винаги повече от коптор независимо от марката,но 5700 за голф е крайно несериозно,че и нов внос.
Тук се разчита на баснословна слава ...пък самата обява няма да я коментирам-най-икономичния и здрав мотор


Повечето малки вносители правят следното - 700-900 за колата на автовоза+200-300 от катализатора. Това се слага като минимум за печалба .т.е минимум 1000,отделно се слагат едни 600-700 за пазарлък.Това ,ако не е правено нищо по-самата кола и има приличен вид.
Ако прилича на кенеф- се слага само 800 от автовоза+катчето.
Определено не се мисля за хитърмно евала на всички търговци че ви ръсят с по 2-3 хилки за тия скрапове.Дори мислите,че сте на далавера



- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор на Голф4
Цената е крайна и не се коментира, това е още една въдичка, толкова е хубава че и стотинка не свалям 
п.п. Баси колата, преди 8 години го купих за 11хил. и пак му бяха много, 2016 сме вече, и още се мъчат да ги въртят по 5-6 хил.лева тея четворки


п.п. Баси колата, преди 8 години го купих за 11хил. и пак му бяха много, 2016 сме вече, и още се мъчат да ги въртят по 5-6 хил.лева тея четворки


- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Избор на Голф4
forski написа:Цената е крайна и не се коментира, това е още една въдичка, толкова е хубава че и стотинка не свалям
п.п. Баси колата, преди 8 години го купих за 11хил. и пак му бяха много, 2016 сме вече, и още се мъчат да ги въртят по 5-6 хил.лева тея четворки![]()
Ти за колко искаш да ти продаде кола на реални 99000км,обслужена ,но се продава веднага,човека е намерил друга на 38000км

- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на Голф4
Като се потърси дизелов Голф4 2002г с климатроник в мобилето, най-ниските оферти са от 3500 и стигат до 7000. 5000 е средата на офертите. Излиза, че или не върви никаква търговия (с един от масовите модели) или всички са полудели. На тоя фон оная обява за 5700 (преди пазарлък) изглежда съвсем логична. Ако беше обявена за 3900 щеше да е съмнителна.