Здравейте, дал Бог ще ви ставам колега в скоро време, та в тази връзка имам нужда от помощ.
Като въведение ще кажа, че не разбирам от автомобили(клиент мечта за всеки сервиз така да се каже).
Харесвам пасат B5(3B) седан и само такъв търся. Знам и какво искам, което свежда избора до минимален, ще поясня, какво точно търся:
Седан 1.9TDI(110 коньовия) 4x4(Syncro/4motion) ръчни скорости; хубавите седалки(от хайлайн) - черен/син алкантаров салон(бежовия е твърдо не) или текстилен(същия салон просто платнен).
Как да постъпя, да търся човек склонен да провери евентуален автомобил на место, или да настоявам за сервизен преглед?
Какво да ме притеснява в конфигурацията, която търся?
Благодаря предварително на хората жещи да си споделят мнението и знанията!
Съвет за покупка на Пасат Б5
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Съвет за покупка на Пасат 4
Здравей,
Преместих ти темата в правилния раздел.
Сега по нея, сигурен ли си, че това, което търсиш е Пасат 4? Дали не е 5, с хайлайн седалките? Коя година са тези, които си ги харесал?
Ако не разбираш нищо от коли, моля те, вземи някой с теб, да ти дообясни и да прегледа и ползвайте сервиз. Да не пишеш после теми, как да оправя това и онова :)
Също така ползвай и търсачката, защото има доооста писано.
п.п. Ето ти и един линк, да установиш кой точно Пасат харесваш :)
viewtopic.php?f=6&t=38785
Успех!
Преместих ти темата в правилния раздел.
Сега по нея, сигурен ли си, че това, което търсиш е Пасат 4? Дали не е 5, с хайлайн седалките? Коя година са тези, които си ги харесал?
Ако не разбираш нищо от коли, моля те, вземи някой с теб, да ти дообясни и да прегледа и ползвайте сервиз. Да не пишеш после теми, как да оправя това и онова :)
Също така ползвай и търсачката, защото има доооста писано.
п.п. Ето ти и един линк, да установиш кой точно Пасат харесваш :)
viewtopic.php?f=6&t=38785
Успех!
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5
Точно за B5(96-00) става въпрос, но веднъж спорих по тая тема и се оказа, че тука му викаме Пасат 4, като заводски се води Б5.
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5
Това е супер че знаеш какво точно искаш
Добре си се ориентирал като цяло. Корави двигатели са AFN-ните само внимавай със променливата геометрия на турбината щото вече са си на бая километри тия коли. Но не е толкова страшно и да има проблем ще я ревизират за сравнително добри пари. Успех 


Re: Съвет за покупка на Пасат Б5
Благодаря за подкрепата. Ще ви покажа какво ми хваща окото към днешна дата от предлаганото в карса и мобилето(то има 10 коли на кръст които се продават).
1) http://www.cars.bg/c1671734
2) http://www.cars.bg/c1745551 - това някаква монтанска мода ли е? и на двете коли им липсва решетката.
3) http://www.cars.bg/c1711418
4) http://www.cars.bg/c1605376
5) http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=er1144 - тоя състезателен пасат малко ме притеснява, но влиза в критериите.
6) http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=er1144
За момента избирам по козметично състояние, без оглед на това колко е чисто - пране, миене(и на двигател) и пастиране - сиреч търговски вид, струва 100 лева. Километри и джамбазки коментари не взимам присърце.
1) http://www.cars.bg/c1671734
2) http://www.cars.bg/c1745551 - това някаква монтанска мода ли е? и на двете коли им липсва решетката.
3) http://www.cars.bg/c1711418
4) http://www.cars.bg/c1605376
5) http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=er1144 - тоя състезателен пасат малко ме притеснява, но влиза в критериите.
6) http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=er1144
За момента избирам по козметично състояние, без оглед на това колко е чисто - пране, миене(и на двигател) и пастиране - сиреч търговски вид, струва 100 лева. Километри и джамбазки коментари не взимам присърце.
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5
Щом търсиш седан за съжаление си ограничаваш поне 5 пъти избора спрямо Variant ...
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5
Тия от Монтана са пълен дроб,погледни само педала на съединителя,яко опилен.
От посочените линкове бих погледнал врачанския и софийския,макар че е постен.
Последните два,регистрираните,не ме грабват.
От посочените линкове бих погледнал врачанския и софийския,макар че е постен.
Последните два,регистрираните,не ме грабват.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5
От моя не-малък опит по автокъщи и прочие, последния, Старозагорския изглежда най-читав. Едно ще ти кажа, километрите не са реални на нито една, но пък и да са им километражите х2, това не е проблем за тази кола. Търси гледана кола, не някоя на нереални километри и после да си я чукаш в главата. Или пък, още по-зле, някой напудреняк, като тази черната
Успех!

Успех!

- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5
Малеее...какви са тия кенефи
,нито една не бих гледал.
Нито една не изглежда добре....а тая синята....мани мани,даже не е измита.Представям си какво и е състоянието
Стара кола на 20 години...дизел....руска ролетка си е.Едва ли има такава под 500 000 реални.
Цените са ненормално високи.....,някой е спал на течение

Нито една не изглежда добре....а тая синята....мани мани,даже не е измита.Представям си какво и е състоянието

Стара кола на 20 години...дизел....руска ролетка си е.Едва ли има такава под 500 000 реални.
Цените са ненормално високи.....,някой е спал на течение

- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5
Предлагам на колегата, ако е вярващ да запали свещ в някоя църква, че тия милионници, към които се е насочил само всевишният ще може да му помогне... евентуално.
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: Чет 11 юни 2015 23:17
- Автомобил: VW Polo 6n2
- Двигател: AKK - 2000
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5
Колега аз си бях взел Б5 само че комби AFN преди година и половина от частно лице, но в последтвие ми се наложи да го продам наскоро.
Ще ти кажа че моя човек не беше пипал километража и пишеше под 200 хил, а моя човек който погледна реалните км твърдо отказа да ни ги каже, което ме навежда на мисълта, че е бил над 500хил. Макар и визуално да беше лачен.
Ще ти кажа, че освен геометрията, течове от тръбата за картерните газове, дефектиращи термо датчици, окачване, което се нуждае от редовни ремонти и подмяна с КАЧЕСТВЕНИ части колата е икономична и бях много доволен. Много майстори като обслужват Б5 не сменят ролката на алтернатора, която трябва да има свободен ход и лесно се тества, в следстяие на това се чупи обтегача на пистовия ремък - има доста инфо по темата, ако има проблем се вижда като ръждив прах около ремъка.
В салона страдат от счупени вентилациони отвори и да знаеш, че парно зимата си е мъка.
Повечето пасати страдат от проблеми а централното и студени спойки по комфорт модула заради вода в краката на шофьора.
Части има много. Обслужването е като при всеки дизел от тези години - едни 600/700лв някъде.
Много е важно с какво масло е карана, масово се налива 10W40, а трябва да бъде 5W40 заради турбината.
В общи линии ако намериш кола, която вътре да е лачена навярно ще е със сменян салон.
Особенно ако не висят тапицериите на вратите и тавана - типична болест.
Маркучите на вакумите ако са оригиналните също не е лошо да се подменят при обслужване.
Чупят се плъзгачите на стъклата, но се намират доста евтини като отделни елементи.
В общи линии аз за 1 години на що годе съегната кола от мой приятел налях 1200лв.
По мое мнение ако си търсиш кола само по визия ще сбъркаш и после ще наливаш много пари, но изборът си е твой.
Желателно да се закачи на диагностика преди покупка, за да се види за грешки.
П.с.: може да има грешка в еърбега без да е блъскана колата, рядко но се случва от слаб акумулатор.
П.с.2: нафтовите помпи протичат като при всички дизели на тия години
Успех!
Детелин
Ще ти кажа че моя човек не беше пипал километража и пишеше под 200 хил, а моя човек който погледна реалните км твърдо отказа да ни ги каже, което ме навежда на мисълта, че е бил над 500хил. Макар и визуално да беше лачен.
Ще ти кажа, че освен геометрията, течове от тръбата за картерните газове, дефектиращи термо датчици, окачване, което се нуждае от редовни ремонти и подмяна с КАЧЕСТВЕНИ части колата е икономична и бях много доволен. Много майстори като обслужват Б5 не сменят ролката на алтернатора, която трябва да има свободен ход и лесно се тества, в следстяие на това се чупи обтегача на пистовия ремък - има доста инфо по темата, ако има проблем се вижда като ръждив прах около ремъка.
В салона страдат от счупени вентилациони отвори и да знаеш, че парно зимата си е мъка.
Повечето пасати страдат от проблеми а централното и студени спойки по комфорт модула заради вода в краката на шофьора.
Части има много. Обслужването е като при всеки дизел от тези години - едни 600/700лв някъде.
Много е важно с какво масло е карана, масово се налива 10W40, а трябва да бъде 5W40 заради турбината.
В общи линии ако намериш кола, която вътре да е лачена навярно ще е със сменян салон.
Особенно ако не висят тапицериите на вратите и тавана - типична болест.
Маркучите на вакумите ако са оригиналните също не е лошо да се подменят при обслужване.
Чупят се плъзгачите на стъклата, но се намират доста евтини като отделни елементи.
В общи линии аз за 1 години на що годе съегната кола от мой приятел налях 1200лв.
По мое мнение ако си търсиш кола само по визия ще сбъркаш и после ще наливаш много пари, но изборът си е твой.
Желателно да се закачи на диагностика преди покупка, за да се види за грешки.
П.с.: може да има грешка в еърбега без да е блъскана колата, рядко но се случва от слаб акумулатор.
П.с.2: нафтовите помпи протичат като при всички дизели на тия години
Успех!
Детелин
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Съвет за покупка на Пасат Б5
Карам точно желания от 7th тип автомобил вече девет години и без да влизам в подробности, мога да кажа, че ако се случи гледана и глезена кола, няма да съжелява. За жалост вече са твърде остарели, на много километри и най-вероятно ще има много неща за подмяна. А подръжката на тези, дори вече остарели автомобили съвсем не е евтина.Напротив, всеки един ремонт по колата ми бърка дълбоко в джоба.
AFN е много икономичен при разумно шофиране и без много напъни.Общо взето съм доволен, това е най дълго караната от мен кола. Ако не беше така, отдавна да съм я продал.
AFN е много икономичен при разумно шофиране и без много напъни.Общо взето съм доволен, това е най дълго караната от мен кола. Ако не беше така, отдавна да съм я продал.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 54 госта