Здравейте , искам да се върна обратно към марката. Карах малко повече от 5 години Пасат б5.5 1.9Тди 131 коня и му навъртях над 400000 км и бях много доволен от колата само 1,2 пъти рециклирах дюза и един път турбо за смешни пари колата беше много добра откъм разход и вървеж като цяло уникален автомобил беше. Сега съм се насочил към Б6 и по-точно отидох да гледам една кола и ми хареса много и има екстри доста.
Проблеми: Глава,дюзи,шестостен маслена помпа,DPF е за махане или подмяна,податлив на ръжда. И аз залагам на 400 000км цената е ниска купен е за 6/7... Моя беше на 200 000км купих си го от Германия с малко повече екстри от този и платих 7000 euro миналия август.Отървах се бързо.
оправя се с пари то и друг двигател може да му сложиш ако този се повреди въпросът е че няма ремонтите да са толкова малко и евтини както при сегашният ви пасат
Ами не е ли на късмет вече. Въпроса ми е колеги какво да погледна като отида до този пасат за да разбера в какво състояние е горе долу , ако може съвети и за автомата и други особенности ? Благодаря ви за отговорите
За автомата, не трябва да има притрисания при превключване. Един малък тест от мен, караш колата, намаляш до трета скорост и пускаш газта и я оставяш бавно да си намалява сама, на прав участък, като превключи сама от трета на втора, не трябва да се усеща в колата изобщо. Само на индикатора да се види. Ако не се усеща, може кутията да е в добро състояние.
На диагностика и с оглед на мотора не могат да му кажат дали е тръгнал шестостена да превърта във вала. Според мен много трудно някой джамбаз ще се навие да отворят мотора и да свалят картера, за да стигнат до шестостена и да видят какво е положението. А там е най-големият дерт на тия мотори.
Е ти само с проверен шестостен ли ще купиш кола? Аз говоря за слушаеми дефекти, които могат да се чуят, видят на диагностика и т.н. Шестостена после, след като се купи, така или иначе трябва обслужване. Шестостена е консуматив, така, че....