Здравейте, в процес на търсене съм на нова кола и още съм в процес на избиране на модел и мотор. Въпроса ми е относно бензиновите мотори на Пасат Б6. Има ли такива, който са лесни за газифициране ( имам предвид, на които може да се сложи без проблем нормален газов инжекцион). До колкото разбрах от това, което чета във форума ТФСИ и ФСИ моторите са трудно им се слага газ и не излиза толкова рентабилно предвид, че има разход на бензин 10-15% при каране на гас.
Също така бих бил благодарен ако ми дадете и линкове към теми, в които се обсъждат въпроси за покупка и избор на двигател от този модел пасат.
Избор на Passat B6
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: Сря 01 авг 2012 19:29
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASV
- Местоположение: Панагюрище
Re: Избор на Passat B6
Единственият вариант за лесна газификация е мотора 1.6 102 коня, рядко срещан е и недостатъчен за това купе.
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Избор на Passat B6
Ами тои голфа ми е 1,6 и му е малак представям си на пасата какво ще е. Значи минаваме на вариянта дизел. Там как стои въпроса с моторите. Виждам по улиците, че най-масов мотор маи е 2тди, обаче за тях знам че фабрично имали дефект с диюзите и те ги подменяли даже безплатно.
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: Сря 01 авг 2012 19:29
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASV
- Местоположение: Панагюрище
Re: Избор на Passat B6

проблемите са изчистени. И двата проблема е почти сигурно, че са изчистени от предишния собственик, защото се проявяват сравнително рано. Има друг проблем, който засяга всички 2.0 тди при Passat, че дори и някои серии от common-rail моторите и той е с маслената помпа, превърта един шестостен и спира да качва масло. Когато купих моята кола си го смених превантивно не е кой знае каква драма струва 10 лева от Porsche. При 1.9 тди тези проблеми ги няма моторът е по-слаб от 2.0, но ако не си състезател предлага прилична динамика, но и екземплярите оборудвани с него са с по-базово изпълнение.
ПС. Това важи за автомобили преди моделна година 2009, тоест до средата на календарна 2008. След това започват да се вграждат common-rail двигателите, които са и по-скъпи от PD.
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Избор на Passat B6
Относно привода ще кажа следното:
Привода струва 8 лв., но по важното е че той не решава НИЩО! Аз съм го сменял три пъти и от опит казвам това. За да има ефект трябва да се смени не само привода, а с новият по дълъг такъв, който влиза само в новата помпа, а тя иска нови успокоителни валове на маслото, а те от своя страна се събират само в новият картер. Това стъпва на около 3000 лв. Два пъти сменях привода и за няма 3-4 хил. км. се прецака отново. Тогава дадох колкото трябва и смених всичко в картера и вече нямам проблем, а съм направил повече от 50-60 хил. км. Но през това време смених и една турбина, вал на дюзите и лагери на разпределителният вал ......Податливи силно на ръжда абе всеки си знае аз вече не съм горд собственик :)
Привода струва 8 лв., но по важното е че той не решава НИЩО! Аз съм го сменял три пъти и от опит казвам това. За да има ефект трябва да се смени не само привода, а с новият по дълъг такъв, който влиза само в новата помпа, а тя иска нови успокоителни валове на маслото, а те от своя страна се събират само в новият картер. Това стъпва на около 3000 лв. Два пъти сменях привода и за няма 3-4 хил. км. се прецака отново. Тогава дадох колкото трябва и смених всичко в картера и вече нямам проблем, а съм направил повече от 50-60 хил. км. Но през това време смених и една турбина, вал на дюзите и лагери на разпределителният вал ......Податливи силно на ръжда абе всеки си знае аз вече не съм горд собственик :)
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта