Passat B6 бензин от 2007 - кой двигател TSI или FSI?
Passat B6 бензин от 2007 - кой двигател TSI или FSI?
Здравейте, моля изкажете мнение по следния въпрос: Искам да си закупя употребяван VW Passat b6 бензин от 2007 година да кажем. С какъв мотор е по добре да бъде по отношение на надеждност, по-рядка и по-евтина поддръжка: TSI или FSI. За TSI прочетох доста положителни мнения по отношение на икономия на гориво и мощност, но как се представя след 10 години употреба и около 200 хил. километра? Искам колата когато я купя да я карам още поне 6-7 години с минимална цена за поддръжка, как мислите дали това е възможно с един от тези мотори (TSI или FSI) ?
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B6 бензин от 2007 - кой двигател TSI или FSI?
зависи какво разбираш под минимална поддръжка (за някой минимална може да е 500-1000 за друг 2000-3000лв) според мен точно тези двг не е възможно,друг е въпроса дали въобще е възможно 10 годишна употребявана кола без значение от марката да я караш още 5-6 години с минимална поддръжкаkesler написа:Искам колата когато я купя да я карам още поне 6-7 години с минимална цена за поддръжка
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20260
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 бензин от 2007 - кой двигател TSI или FSI?
Съвсем възможно си е, стига да си избереш запазен екземпляр, с малко километри и гарантирана сервизна история. Такива бензинови в Германия се намират за около 6500 евро, което с докарване и регистрация прави около 14500 лв.
Колегата ако се надява да си купи читав Пасат 2007 г. за 10 000 лв - просто грешно се е ориентирал.
Колегата ако се надява да си купи читав Пасат 2007 г. за 10 000 лв - просто грешно се е ориентирал.
Re: Passat B6 бензин от 2007 - кой двигател TSI или FSI?
Благодаря за отговорите. И все пак кой от двата мотора е по малко проблемен TSI или FSI?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B6 бензин от 2007 - кой двигател TSI или FSI?
И двата мотора имат особенности и трябва доста да прочетеш за тях. Като цяло поддръжката на това поколение автомобили не е евтина, независимо от моторизацията. За мен добър избор при Б6 би бил екземпляр с ясна сервизна история, на пробег под 180 000км с 1,4TSI 122кс.(2007-2009г). Тук в общи линии се сменя ангренажен комплект верига при първоначалното обслужване, цената му е под 500лв. Трябва да си добавиш труд и масло обаче. В последствие, ако има някакъв сериозен разход на масло, може да се рециклира и турбината за 500-800лв. Това обаче рядко се налага при точно този TSI.
И колегата Vlad777 е напълно прав, че в крайна сметка поддръжката зависи от това какъв екземпляр ще подбереш. Бих добавил: скъпите представители на даден модел не винаги са в добро състояние, но евтините винаги са в лошо. Успех.
ПС: FSI се явява технологично недоносче, впръскването на гориво не е оптимално и е много склонен да трупа нагари. Обикновено харчи и доста масло.
И колегата Vlad777 е напълно прав, че в крайна сметка поддръжката зависи от това какъв екземпляр ще подбереш. Бих добавил: скъпите представители на даден модел не винаги са в добро състояние, но евтините винаги са в лошо. Успех.

ПС: FSI се явява технологично недоносче, впръскването на гориво не е оптимално и е много склонен да трупа нагари. Обикновено харчи и доста масло.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта