Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
- AgressioN
- Мнения: 36
- Регистриран на: Пон 02 май 2016 18:31
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Лом
Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
Добро утро колеги. Имам едно питане искам да закупя този пасат годината му е 1998г. Да те ми съвет за него. Разход ,обслужване всичко възможно за да мога да се подготвят и да ли си заслужава. С една дума какво трябва да знам за тази кола. Благодаря предварително.
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
Разхода зависи от това,колко ти е тежък крака. Обслужването излиза до 500 лв зависи,при кой майстор я закараш. Определено си струват тези коли,хем е комфортен,хем и бая издръжлива машина
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
цената на колата x2 умножаваш и горе долу излиза сметката
- AgressioN
- Мнения: 36
- Регистриран на: Пон 02 май 2016 18:31
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Лом
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
tdi fen написа:цената на колата x2 умножаваш и горе долу излиза сметката
Нещо не разбрах... какво искаш да кажеш,че ще се набутам с този модел или консумативите ?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
Зависи на какъв екземпляр попаднеш.Като цяло са здрави машинки.Консумативите не са вече безбожно скъпи.Обслужването е около 700-800 лв,но пак зависи от състоянието.И все пак,вабно е да се прегледат добре основните неща ореди закупуването.Вземи човек с теб,които има опит и не бързай с избора.Успех!
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
vlado_tonev написа:700-800 лв
с носачите и накладките може и да достигнеш тази сума
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
съединител комплект + маховик е около 1000 лв (вече цената зависи от марката и отстъпките) около 300 лв е труда станаха 1300лв
ангренаж к-т 140+60водна помпа к-т пистов ремък около и над 200лв работа 150-200лв тук сме около 600 лв грубо масло и филтри 150лв да отиваме около 2000лв без да сме сменили нито един маншон на каре или тампон по мотор/скорости без рециклиране на алтернатор и стартер без дискове и накладки без да сме пипали окачването не говорим още колко неща е хубаво да се сменя и колко ще изскочат за това аз така го смятам и сметката ми горе/долу излиза
п.п скоро купувах кола не vw доста по-нисък клас съответно с по-евтини части от пасат с бензинов двг и сметката,ми излезе почти точна дадох x1.75 от цената като останаха някой дребни неща,но както е тръгнало може би даже ще я надхвърля
ангренаж к-т 140+60водна помпа к-т пистов ремък около и над 200лв работа 150-200лв тук сме около 600 лв грубо масло и филтри 150лв да отиваме около 2000лв без да сме сменили нито един маншон на каре или тампон по мотор/скорости без рециклиране на алтернатор и стартер без дискове и накладки без да сме пипали окачването не говорим още колко неща е хубаво да се сменя и колко ще изскочат за това аз така го смятам и сметката ми горе/долу излиза
п.п скоро купувах кола не vw доста по-нисък клас съответно с по-евтини части от пасат с бензинов двг и сметката,ми излезе почти точна дадох x1.75 от цената като останаха някой дребни неща,но както е тръгнало може би даже ще я надхвърля
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
Ангренажен комплект с водна помпа, обтегач на пистовия ремък с ролка и ремък, всички филтри, всички течности с работата са между 600 и 900лв, в зависимост от частите които се влагат. След това вероятно ще се наложи да се обслужи управлението на променливата геометрия на турбината - актуатор, Н75, вакумни маркучи, тук са около 400лв. Тази генерация TDI обикновено има проблем с топлия старт и якото тресене на мотора при спиране. Това на 90% от колите е решено като са прекодирани на автомат. Но това води дългосрочно до постоянни грижи с геометрията на турбината, нужен е ремап за около 300лв. Следват типичните неща за всяка кола които може да имат или да нямат нужда от ревизиране. Спирачни дискове, накладки, акумулатор, окачване, гуми. Документалните разходи - ГО, Каско, ГТП, евентуално регистрация с еко такса. Общо взето колегата е прав като казва: цената на автомобила Х2. Ако е уморен екземпляр и по повече. Успех. 

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
а бе хора вие да не обслужвате подводница за тея пари
слезте на земята какви ремъци ,масла и филтри за 900лв при AFN мотор
а ако броите първоначални разходи за съединител,турбо и други ремонти то не купувате кола а скрап

слезте на земята какви ремъци ,масла и филтри за 900лв при AFN мотор
а ако броите първоначални разходи за съединител,турбо и други ремонти то не купувате кола а скрап
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
Изброй ги с цени на части и труд и горе-долу сумата е около 1000лв. без значение какво обслужваш нов внос!
К-т ремъци
ролки
К-т филтри
водна помпа
масло
антифриз
масло ск.кутия
спирачна течност
почти винаги предни накладки + дискове
Съединителя идва в последствие, окачването и то така, по някое време и акумулатор и те така :)
Тук до колкото си спомням имаше и някакъв хидравличен обтегач на ремъка.
гумите да ги включваме ли и тях?
труд ...
К-т ремъци
ролки
К-т филтри
водна помпа
масло
антифриз
масло ск.кутия
спирачна течност
почти винаги предни накладки + дискове
Съединителя идва в последствие, окачването и то така, по някое време и акумулатор и те така :)
Тук до колкото си спомням имаше и някакъв хидравличен обтегач на ремъка.
гумите да ги включваме ли и тях?
труд ...
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7913
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
Сравнено със сегашната ти кола (Ако е тая от профила Golf 3 ABD), всичко по пасата е х2 и х3 спрямо частите на голфа, даже и маслото (Задължително 5W40 със спецификация VW 505.00).
Ама кеф цена няма :).
За огледите на такъв автомобил си води приятел който е на Ти с TDI моторите и с окачването на Passat B5 (Че и то не е евтино). А останалото като салон и тенекий си го преценяваш ти.
Ама кеф цена няма :).
За огледите на такъв автомобил си води приятел който е на Ти с TDI моторите и с окачването на Passat B5 (Че и то не е евтино). А останалото като салон и тенекий си го преценяваш ти.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
Ако държиш да караш сигурен и поддържан автомобил със сигурност ще трябва след покупка да му платиш цената по 2, ако не и нагоре - както казаха колеги вече по-горе.
Но пък ако смяташ да караш с галоши, да наливаш Кауфландско 15-40, да оставиш ролките и ремъците за по-нататък, да спираш като товарен влак, да си зареждаш текущия акумулатор през няколко дена и да ти хлопа и тропа тук-там - ще се минеш с дребна сума пари като за начало.
За съжаление както и да звучи голяма част от колите ни се карат по описания начин. Дори имам приятели с 12-3 годишни коли - карат докато не спре някъде автомобила или не се разпадне.
Но пък ако смяташ да караш с галоши, да наливаш Кауфландско 15-40, да оставиш ролките и ремъците за по-нататък, да спираш като товарен влак, да си зареждаш текущия акумулатор през няколко дена и да ти хлопа и тропа тук-там - ще се минеш с дребна сума пари като за начало.
За съжаление както и да звучи голяма част от колите ни се карат по описания начин. Дори имам приятели с 12-3 годишни коли - карат докато не спре някъде автомобила или не се разпадне.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
forski написа:Изброй ги
Ангренаж,в.помпа,фрайлауф,обтегач на пистов ремък + ремъците,мотул 5/40,всички филтри,антифриз
15.08.2015г. 530лв
Само части от по-висок ценови клас са това с отстъпката (която не е 50%! )
Имам още 3 страници сервизна история на колата от както е в мен ...какво искаш да добавя до 1000лв?
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
Най-евтиния сносен ангренажен комплект е към 300 лева, 5л мотул е 90. Читава водна помпа е 100 лева. Искаш да кажеш, че за 40 лева смени демпферна шайба, обтегач, няколко ремука, няколко филтъра, антифриз, че и работата плати?
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Мнение за Volkswagen Passat Variant (B5) 1.9 TDI (110 Hp) комби
Къде прочете демпферна шайба и труд да съм писал? И да - за написаното това казвам. Да не пиша на китайски , че да не разбра?
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта