Почнах да проучвам хавата с 5.5 серията на така обичаните от мен пасатори, защото имам желание да се обзаведа с подобен род желязомобил в близкото бъдеще. Интересувам се само от чистите бензинови варианти без турбина, с последваща цел слагане на газон инжекцион и въпросите са ми следните:
1. Как се държи 4Motion изпълнението (4x4), еднакво ли е като концепция/направа за всичките двигатели от серията?
2. 2.0 115 к.с. как е като двигател(здрава направа ли е или чуплив) и варианта му 4х4 как е(умрял кон/средна работа/бива)?
3. 2.0 5V 130 к.с. как е като двигател(здрава направа ли е или чуплив)?
4. 2.3 V5 170 к.с. как е като двигател(здрава направа ли е или чуплив) и варианта му 4х4 как е?
5. 2.8 V6 193 к.с. как е като двигател(здрава направа ли е или чуплив)?
6. Автоматичните скоростни кутии как са?
7. Като цяло какви са подводните камъни на серията, най-трудоемките неща за ремонт, кое се чупи често, слаби места и тн.
Въпроса за трудоемкост и ремонтопригодност го поставям на първо място, защото съм свикнал всичко сам да си ремонтирам и понеже съм се напатил с разни френски модели от същите години като на тая серия, за която питам, живо ме интересува направата на основните възли и агрегати като двигател, скоростна кутия, съединител, ходова част, климатична уредба, кормилна, спирачки,борд компютър, климатроник и т.н. общо взето собствениците да споделят какво се чупи и ако може цени да кажат за части, за да добия представа как вървят на тази серия частите

Всяко мнение ще ми е от голяма полза и предварително благодаря!
