VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: Сря 13 юни 2018 15:16
- Автомобил: Passat B8-5
- Двигател: 150 TDI 7DSG
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Подкрепям тезата, че новозакупени дизелови автомобили( 2бр.през последните годинии различни марки) не са променили разхода си от начални 15-20км.до към 80хил.Може би за бензиновите двигатели е по-различно.Има много други фактори, които са влияли на разхода в даден момент, но считам че това не било свързано с разработването на двигателя.
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
А някой може ли да каже когато колата е спряла и Старт-стоп системата загаси двигателя дали колата продължава да отчита времето на престоя при пресмятане на средната скорост или времето на престой при загасен мотор не се отчита. Все пак в задръстване с много престой има огромна разлика между престой с работещ или с загасен мотор. Ако колегите са прави за това, че разхода не пада с разработката, то това евентуално може да обясни различния разход при една и съща средна скорост. Лятото заради климатика Старт-стоп системата по-често държеше мотора работещ при престой.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9872
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Ето къде ще продължите спора - viewtopic.php?f=59&t=479225&p=4714736#p4714736
Тук само за Т-рока
Тук само за Т-рока
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Здравейте, моята дилема е същата за избора на мотор(колата е Seat Ateca, но това е без значение). По клоня към бензина но има ли все пак някой да е взел дизела да сподели мнение ?
Re: RE: Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Последно време трафика във Варна се разтовари с пускането на някои от отсечките, които бяха в ремонт и разхода ми падна доста. Между 2 от зарежданията ми средния беше паднал до 10 и нещо, при 100% градско каране, а както настъпвам много се върти около 12-13. Дизела едва ли ще падне повече от 2л надолу при същото каране, така че ако и ти въртиш като мен предимно градско вземи си бензинов мотор.Scoty написа:Здравейте, моята дилема е същата за избора на мотор(колата е Seat Ateca, но това е без значение). По клоня към бензина но има ли все пак някой да е взел дизела да сподели мнение ?
Re: RE: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Старт-стоп системата гаси двигателя при всяко спиране и установих, че средната скорост не е пропорционална с разхода. По време на дълъг престой средната скорост пада много, но мотора не работи и няма разход. Така се постига нисък разход. Друг път обаче престоя по светофарите ми е кратък и постигам същия разход при по-висока средна скорост.drotomir написа:Дай снимки при каква средна скорост е този 100% градски разход , средна скорост от порядъка на 25км/ч е далеч от градско.
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Здравейте колеги, преди седмица ми пристигна и моя Т-рок 2.0 tsi 190к.с.
Да споделя и моите първи впечатления, засега съм навъртял само 230 км от първото зареждане и разхода е повече от приемлив, изцяло градско с климатик, нормално каране и 95 от Еко + добавка бардал за бензин.
Като се има впредвид голфа(7) който върнах в Автотрейд беше с мотор 1.6TDI 110к.с и ми гореше градско 8-9 със сходен начин на шофиране и не вървеше изобщо, мисля че за кола 190к.с бензин 4х4 е супер.
Наистина на Бийт-са високите са доста зле, баса бива, но за тази цена нямах големи очаквания.
Останах доста приятно изненадан от возията, сега съм със 17-ки и DDC (Dynamic Drive Control), вози супер меко, а преди това карах и трите модела BMW 7 до 2010-та а те возят меко. Не знам дали е заради DDC-то, скоро на баща ми пристига и неговия Т-рок пак със 17-ки, но е без DDC, та ще пиша дали имат голяма разлика.
Лично аз не виждам смисъл човек да се мята на дизел, мисля, че бензина има много повече предимства, новите бензини дърпат и от ниски, доколкото четох заради променливата геометрия на турбините, и с тази гадна нафта тук... после да мислиш дюзи, дпф, маховик... от автотрейд дилъра ми сподели, че от 10 коли 8 поръчани са бензинови, 2-те дизел са във високия клас като Таурег или Тигуан, където дизела още е водещ заради разхода при такива тежки коли.
Да не говорим, че карах 15-20 мин. до работа и даже тогава не успяваше да стигне 90 градуса, бензина за 2-3 мин е на 90.
DSG-то в маслена баня се държи много по- добре от сухия на голфа, няма го това потегляне назад при тръгване и изобщо усещането от смяната на предавките е друго.
Засега нямам никакви забележки, като изключим евтиното табло и корите на вратите са супер евтини, но нали трябва да има за какво да вземеш следващия модел
Да споделя и моите първи впечатления, засега съм навъртял само 230 км от първото зареждане и разхода е повече от приемлив, изцяло градско с климатик, нормално каране и 95 от Еко + добавка бардал за бензин.
Като се има впредвид голфа(7) който върнах в Автотрейд беше с мотор 1.6TDI 110к.с и ми гореше градско 8-9 със сходен начин на шофиране и не вървеше изобщо, мисля че за кола 190к.с бензин 4х4 е супер.
Наистина на Бийт-са високите са доста зле, баса бива, но за тази цена нямах големи очаквания.
Останах доста приятно изненадан от возията, сега съм със 17-ки и DDC (Dynamic Drive Control), вози супер меко, а преди това карах и трите модела BMW 7 до 2010-та а те возят меко. Не знам дали е заради DDC-то, скоро на баща ми пристига и неговия Т-рок пак със 17-ки, но е без DDC, та ще пиша дали имат голяма разлика.
Лично аз не виждам смисъл човек да се мята на дизел, мисля, че бензина има много повече предимства, новите бензини дърпат и от ниски, доколкото четох заради променливата геометрия на турбините, и с тази гадна нафта тук... после да мислиш дюзи, дпф, маховик... от автотрейд дилъра ми сподели, че от 10 коли 8 поръчани са бензинови, 2-те дизел са във високия клас като Таурег или Тигуан, където дизела още е водещ заради разхода при такива тежки коли.
Да не говорим, че карах 15-20 мин. до работа и даже тогава не успяваше да стигне 90 градуса, бензина за 2-3 мин е на 90.
DSG-то в маслена баня се държи много по- добре от сухия на голфа, няма го това потегляне назад при тръгване и изобщо усещането от смяната на предавките е друго.
Засега нямам никакви забележки, като изключим евтиното табло и корите на вратите са супер евтини, но нали трябва да има за какво да вземеш следващия модел
- mukot
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Със здраве да си го караш!
Понеже стана дума за материалите на интериора. Наистина и Т-рок и Т-крос са с мн. твърди пластмаси и оправданието беше, че са нови модели. Обаче днес тествах Шкода Скала със същия мотор и кутия с които тествах и Т-рок - 1,5 150 к.с. с ДСГ. За кефа от поведението си е субективно, но таблото и вратите на Шкодата, въпреки, че и тя е нов модел са значително по-добри от Т-рока.
Понеже стана дума за материалите на интериора. Наистина и Т-рок и Т-крос са с мн. твърди пластмаси и оправданието беше, че са нови модели. Обаче днес тествах Шкода Скала със същия мотор и кутия с които тествах и Т-рок - 1,5 150 к.с. с ДСГ. За кефа от поведението си е субективно, но таблото и вратите на Шкодата, въпреки, че и тя е нов модел са значително по-добри от Т-рока.
-
- VW експерт
- Мнения: 12788
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
СкалА-та е Голф.
Не забравяй.
Или Октавиа хечбек.
Както искаш.
Не забравяй.
Или Октавиа хечбек.
Както искаш.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Голф е на платформа MQB, докато СкалатА е на платформа MQB A0 от Polo и Ibiza. Само казвам...
-
- VW експерт
- Мнения: 12788
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Казваш удължено Поло?
Демек нов Рапид.
Демек провал.
Трябва да отворя при колегите.
Че скоро не съм влазал.
Демек нов Рапид.
Демек провал.
Трябва да отворя при колегите.
Че скоро не съм влазал.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Да, Скала е пряк заместител на Рапид. Така е анонсиран.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19687
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Да споделя, че изолацията се отразява добре и на градския разход. Една трета са на околовръстното, но все пак са си само градско километрите. Преди пандемията беше с литър и половина нагоре. 1.5 TSI 6MT. Борд компютърът е озключително верен - засичано многократно.
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Да, и моя борд съм го засичал спрямо колконка от пълно до пълно и е абсолютно верен, както при градско, така и при извънградско каране.
При мен разхода във Варна също падна доста и сега варира между 8 и 11 според средната скорост.
Началото на март ходихме на почивка и ми даде извънградски разход 7,1, като тоя път карах и малко по-бавно от обикновенното и не бях с кутията за багаж на тавана. Като сравня разхода преди и сега, стигам до извода, че тая кутия ми е качвала разхода с около 1,5 литра при извънградско.
При мен разхода във Варна също падна доста и сега варира между 8 и 11 според средната скорост.
Началото на март ходихме на почивка и ми даде извънградски разход 7,1, като тоя път карах и малко по-бавно от обикновенното и не бях с кутията за багаж на тавана. Като сравня разхода преди и сега, стигам до извода, че тая кутия ми е качвала разхода с около 1,5 литра при извънградско.
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Здравейте!
Минало е малко време от последните мнения тук, но все пак ако може колегата Valchev83, както и други, които карат двулитровия мотор, да споделят от дистанция на времето, заслужава ли си инвестицията в по-мощен мотор и 4х4? Карам 1,5 TSI DSG и сериозно съм се замислил да го върна и да взема двулитровия фейслифт бензин. Ще се радвам да прочета мненията и съвета ви :)! Светъл празник ви пожелавам!
Минало е малко време от последните мнения тук, но все пак ако може колегата Valchev83, както и други, които карат двулитровия мотор, да споделят от дистанция на времето, заслужава ли си инвестицията в по-мощен мотор и 4х4? Карам 1,5 TSI DSG и сериозно съм се замислил да го върна и да взема двулитровия фейслифт бензин. Ще се радвам да прочета мненията и съвета ви :)! Светъл празник ви пожелавам!
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rumen_r, ton4o7601@abv.bg и 64 госта