Накратко за колата. След като се е появила в БГ, при мен стигна на малко над 30 хиляди км и оставащи 6 месеца заводска гаранция. В Европа не се предлага с този двигател, а в щатите е само с този. От информацията по съответните форум разбрах, че той всъщност е доста добър, а като параметри е 1.8 TSI 170 HP (ЕА888).
Не бях планирал да купувам кола внесена от Америка, но така се случиха нещата. Хубавото е, че имах оставаща гаранция и в официалния сервиз ми направиха няколко ремонта и ми дадоха полезна информация.
Понеже виждам, че се продават доста голфчета внесени от там, мога да споделя мнението си за момента. Това, което ме притесни, след като разучих по-подробно е, че е произведена в Мексико и автоматикът не е DSG, а по-нисък клас Aisin (японска марка).
За момента нямам никакви забележки по-сглобката на колата, няма скърцане, пукане и други такива шумове. Скоростната кутия също се държи много добре, със сигурност DSG-то сменя по-бързо и плавно, но и при този вариант съм доволен. Извънгаранционните ремонти за момента са само дребни неща и за почти две години ползване съм много доволен от колата и бих я препоръчал ако търсите бензинов голф.
Като подобрения за момента съм взел втори комплект джанти и съм тапицирал волана с комплектче от китайците.
Разбира се планирам и още промени по колата, ще гледам да ги качвам и тук.



Преди няколко дни карах американски пасат с този мотор и кутия, комбинацията е много добра. Oсобено в градски трафик, кутията е по-добра от DSG. Мотора е ЕА888 Gen 3, което е добре. Подозирам обаче, че е само FSI с 4 дюзи, докато европейските са FSI+MPI с общо 8 дюзи. По този начин се предотвратяват нагарите, които FSI трупа. Така че ще направиш добре ако караш с 98+ бензин. Специално при Г7 разликите в качеството с Евро моделите не са големи. Проблем е основно, че се внасят само ударени коли.