Здравейте,
Имам нужда от предложения за кола, която да е сравнително здрава (и с евтина поддръжка) и икономична, и е желателно да не надвишава 3000лв. За тези пари ми е ясно, че компромиси ще се правят, не ме бъркат нито конете, нито какво ше е купето, условието е, че ще пътувам два пъти седмично по около 150км извънградско. Мерси предварително.
Първа кола за студент
- jordan17772
- Мнения: 723
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Първа кола за студент
Един глас за Volkswagen Polo Polo IV Fun 1.4 TDI (75 Hp) - 2004-2005 година. Гори малко и върви доволно.
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: Първа кола за студент
Може някоя количка от ВАГ групата с мотора 1.9 tdi (90 коня). Слагат го къде ли не в по- старичките ВАГ ове. Нисък данък. Води се от най- непретенциозните 1.9 tdi и най- здрав.Евтин за подръжка. Много икономичен ,без променлива геометрия (което е ок за градско) и с прилично вървене за извънградско.
От Японските Тойота имат стари дизелови 1.4 d4d и 2.0 d4d 90 коня.. Слагат го на Ярис първа генерация и Корола е11.. евтин съединител , няма драми с Тойота дюзите(като в по новите им дизели)..Тези Тойоти са по - здрави и надеждни като окачване от Ваг автомобилите от същите години , но са много грозни и супер ретро отвътре пласмасарници.
Ако трябва да е бензинова Нисан Микра 3 та генерация. Ако дойде скъпа може Микра 2 или Хонда Сивик 6 та генерация...но са грозни почти колкото Тойотите. Специално Сивика имат един двигател 1.5 i vtec (114 коня) , който е уникален за годините си като икономичност и динамика. Ако се намери такава без много ръжда е вариант. Сто процента ще пипа маслото , но това е нормално за стар бензинов.
Ако искаш да не те е срам да качиш някоя колежка студентка в колата .., вземи Alfa Romeo 147 1.9 jtd 115 коня (2001-2005). Двигателя е много здрав , супер динамика, пали на минус 10 градуса , сравнително икономичен. В тоя бюджет можеш да я намериш с кожен салон , който изглежда много добре и с двузонов климатроник. В същия бюджет няма как да видиш даже обява за Голф 4 с тези екстри. Подръжката на Алфата е сравнима с тази на Голф 4 , като изключим предното окачване. При Алфата на всеки 20 000- 30 000 хил. км. ще имаш смяна на носачи. От най скъпата марка идват към 500 лв с труда. Има си и някви други кусури , голям радиус при обратен завой , скърцане , паразитни шумове зимата,примерно изгоряла крушка на фар не се сменя лесно като при Ваг и даже за такова нещо може да ти се наложи отиване в сервиз, но... Усещането в Алфата ще бъде несравнимо със Поло или Фабия , които струват също толкова. Отлична за извънградско , мега стабилна при висока скорост в завои.
От Японските Тойота имат стари дизелови 1.4 d4d и 2.0 d4d 90 коня.. Слагат го на Ярис първа генерация и Корола е11.. евтин съединител , няма драми с Тойота дюзите(като в по новите им дизели)..Тези Тойоти са по - здрави и надеждни като окачване от Ваг автомобилите от същите години , но са много грозни и супер ретро отвътре пласмасарници.
Ако трябва да е бензинова Нисан Микра 3 та генерация. Ако дойде скъпа може Микра 2 или Хонда Сивик 6 та генерация...но са грозни почти колкото Тойотите. Специално Сивика имат един двигател 1.5 i vtec (114 коня) , който е уникален за годините си като икономичност и динамика. Ако се намери такава без много ръжда е вариант. Сто процента ще пипа маслото , но това е нормално за стар бензинов.
Ако искаш да не те е срам да качиш някоя колежка студентка в колата .., вземи Alfa Romeo 147 1.9 jtd 115 коня (2001-2005). Двигателя е много здрав , супер динамика, пали на минус 10 градуса , сравнително икономичен. В тоя бюджет можеш да я намериш с кожен салон , който изглежда много добре и с двузонов климатроник. В същия бюджет няма как да видиш даже обява за Голф 4 с тези екстри. Подръжката на Алфата е сравнима с тази на Голф 4 , като изключим предното окачване. При Алфата на всеки 20 000- 30 000 хил. км. ще имаш смяна на носачи. От най скъпата марка идват към 500 лв с труда. Има си и някви други кусури , голям радиус при обратен завой , скърцане , паразитни шумове зимата,примерно изгоряла крушка на фар не се сменя лесно като при Ваг и даже за такова нещо може да ти се наложи отиване в сервиз, но... Усещането в Алфата ще бъде несравнимо със Поло или Фабия , които струват също толкова. Отлична за извънградско , мега стабилна при висока скорост в завои.
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Първа кола за студент
Не мисля че в услововието здрава и евтина за поддръжка в едно е алфа особенно стара, екстри в с стара италянка са проблеми. Голф не е лош вариянт и фиат пунто също.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Първа кола за студент
Дали си мислил по въпроса защо някой е готов да се раздели с тази лъскава Алфа 2006 г. срещу 2500 лв? 

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Първа кола за студент
Че колко да струва тази черна двуврата Алфа?
До автора - не очаквай друг да ти избере кола. Ако набележиш нещо - питай. Или майка ти ти избира приятелките?
До автора - не очаквай друг да ти избере кола. Ако набележиш нещо - питай. Или майка ти ти избира приятелките?
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 20 фев 2018 10:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Първа кола за студент
Не бих те съветвал за дизел, там неприятните изненади тепърва предстоят! По традиция, японките са по-добре в бензиновите версии, там търси нещо!
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Първа кола за студент
Ford Fiesta 1.3 MK4 или Fiesta MK3 1.1 или 1.3. Двигателят е такова куче, че върви дори без масло. Технология от 70-та в кола от 90-та.
С газова уредба ще е супер умряла, но всичко е евтинийка по нея.
Друг вариант - някой Polo/Golf3. Не търси голяма кола, за да не ти харчи много.
С газова уредба ще е супер умряла, но всичко е евтинийка по нея.
Друг вариант - някой Polo/Golf3. Не търси голяма кола, за да не ти харчи много.
- Mario951
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 30 дек 2012 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Първа кола за студент
Като човек, който с ниски доходи е поддържал Алфа, искам да кажа, че това не е автомобил за хора с ниски доходи
Бензин/газ от края на 90те -> може да се мисли по-алтернативно от ВАГ групата, защото държат цена сравнително.

Бензин/газ от края на 90те -> може да се мисли по-алтернативно от ВАГ групата, защото държат цена сравнително.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Първа кола за студент
Каква поддръжка очакваш от студент ? Само трее газ да раздава , нещо не под 150 к.с и да не е фиеста че гаджетата ще бягат от нея.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=cbetjf
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=cbetjf
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Първа кола за студент
Този студент дали влиза тук?
- vinixxx
- Мнения: 1820
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Първа кола за студент
голф 4 - бензинов
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Първа кола за студент
Ама с обърнати джанти 17 ки, раздути вежди и бедлук поглед става. Ест. с тъмни стъкла
- Прикачени файлове
-
- 600_e252dc3f133991e12363be09c06f9c51.jpg (227.76 KиБ) Видяна 2435 пъти
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh и 61 госта