Passat В7 2011г. 1,8 TSI CDAA - на 90 хил., още колко живот има?
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 14 сеп 2019 17:02
- Автомобил:
- Двигател:
Passat В7 2011г. 1,8 TSI CDAA - на 90 хил., още колко живот има?
Здравейте,
притежавам Хонда Акорд и съм дългогодишен член на Хонда форума със същото име.
От известно време искам да си закупя по-голям автомобил, като търсех Шкода Супърб комби след 2013 г.
Познати си продават Личния Пасат В7 1,8 TSI с двигател CDAA. Произведена е през 2011 г. и е закупена от Порше през 2014 г., когато е била на 50 хил км. В момента е на реални 90 хил км. Отвътре и отвън е изключително запазена. Доста ми харесва, днес я карах 60 км. и съм в голямо двоумение. Доста изчетох за проблема с веригите и маслото при тези двигатели. Моля ви за съвет - всички двигатели, от този модел, ли неотменимо се прецакват на 100-150 хил? Доста ме съблазнява тази кола, защото е с нормална история, от нормални хора (не от автоджамбази с неколкостотин хиладници...)
Моля изкажете мнение, заслужава ли си риска да я закупя? В момента е в перфектно състояние, но след година, две...?
ПС: със ръчни скорости е, цената е 18 хил лв
притежавам Хонда Акорд и съм дългогодишен член на Хонда форума със същото име.
От известно време искам да си закупя по-голям автомобил, като търсех Шкода Супърб комби след 2013 г.
Познати си продават Личния Пасат В7 1,8 TSI с двигател CDAA. Произведена е през 2011 г. и е закупена от Порше през 2014 г., когато е била на 50 хил км. В момента е на реални 90 хил км. Отвътре и отвън е изключително запазена. Доста ми харесва, днес я карах 60 км. и съм в голямо двоумение. Доста изчетох за проблема с веригите и маслото при тези двигатели. Моля ви за съвет - всички двигатели, от този модел, ли неотменимо се прецакват на 100-150 хил? Доста ме съблазнява тази кола, защото е с нормална история, от нормални хора (не от автоджамбази с неколкостотин хиладници...)
Моля изкажете мнение, заслужава ли си риска да я закупя? В момента е в перфектно състояние, но след година, две...?
ПС: със ръчни скорости е, цената е 18 хил лв
Последна промяна от garyhobson на Съб 14 сеп 2019 19:04, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat В7 2011г. 1,8 TSI CDAA - на 90 хил., още колко живот има?
Тоя код двигател е проблемен. Ако е и с ДСГ кутия.....
Въпрос на време е да си покаже рогата.
Не е и икономичен.
Ако много ти харесва колата,и е на добра цена взимай я.
Но заделяй за ремонт,или тогава я продавай.
Въпрос на време е да си покаже рогата.
Не е и икономичен.
Ако много ти харесва колата,и е на добра цена взимай я.
Но заделяй за ремонт,или тогава я продавай.
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat В7 2011г. 1,8 TSI CDAA - на 90 хил., още колко живот има?
Цената е добра.
Аз лично бих скочил. Ако търсех такава.
Предвид доказаната история.
За твоя информация, ремонта на мотора е около 3500-5000лв.
Аз лично бих скочил. Ако търсех такава.
Предвид доказаната история.
За твоя информация, ремонта на мотора е около 3500-5000лв.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat В7 2011г. 1,8 TSI CDAA - на 90 хил., още колко живот има?
При колите е като в живота... гледаш някой пуши пие пък докарва до старост...друг яде био търчи да е във форма и току удари петалата без време....така че като гледаш един човек можеш ли да кажеш колко още ще живее....при колите е същото....в днешно време да попаднеш на кола с читава история е трудно така че си преценявай сам....аз лично имам друго отношение към автомобила и толкова пари не бих дал за кола втора ръка ..особено пък ако подобни страхове като твоите ме натискат .....и някакви 3-5х. лева за евентуален ремонт ме притесняват....
- bahyr
- Мнения: 567
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
- Автомобил: LEON ST
- Двигател: CXSA
- Местоположение: Варна
Re: Passat В7 2011г. 1,8 TSI CDAA - на 90 хил., още колко живот има?
Да не си развалите отношенията с тея познати после. Има теми по въпроса ако ти се рови:
https://www.skodaclub.bg/forum/index.ph ... BC-18-tsi/
https://www.skodaclub.bg/forum/index.ph ... BC-18-tsi/
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat В7 2011г. 1,8 TSI CDAA - на 90 хил., още колко живот има?
няма още много ресурс вече е за ремонт някой изтропваха около 100к км
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat В7 2011г. 1,8 TSI CDAA - на 90 хил., още колко живот има?
В никакъв случай не бих я купил. Търси си някой Акорд 8-ица с двулитров мотор .
П.п. опс, ти си писал , че си търсиш по-голям автомобил, само не знам в какво тоя Пасат 7 е по-голям от Акорд 8 генерация...
П.п. опс, ти си писал , че си търсиш по-голям автомобил, само не знам в какво тоя Пасат 7 е по-голям от Акорд 8 генерация...
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat В7 2011г. 1,8 TSI CDAA - на 90 хил., още колко живот има?
https://www.ams.bg/upotrebyavani/honda/accord
Набързо прехвърляне,ми то багажника с обем на ваз 2105.
Набързо прехвърляне,ми то багажника с обем на ваз 2105.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 14 сеп 2019 17:02
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat В7 2011г. 1,8 TSI CDAA - на 90 хил., още колко живот има?
Благодаря на всички за изказаното мнение. Най вероятно ще се откажа.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat В7 2011г. 1,8 TSI CDAA - на 90 хил., още колко живот има?
Вече има доста сервизи с опит в подмяната на сегментите на този мотор, не е драма. Между 3 и 4К с нови вериги, масла, даже и дюзи. Ако самата кола те устройва и ако от цената е отбита поне една част от този ремонт, защо не.
ПС: Много ми е странно, че точно хора които не ги е страх да се занимават с автомобилите си, не виждат потенциала в тези мотори. Защо да не си вземеш кола на под 100К, в перфектен вид и състояние, ако в цената има марж за един такъв ремонт?
ПС: Много ми е странно, че точно хора които не ги е страх да се занимават с автомобилите си, не виждат потенциала в тези мотори. Защо да не си вземеш кола на под 100К, в перфектен вид и състояние, ако в цената има марж за един такъв ремонт?

Re: Passat В7 2011г. 1,8 TSI CDAA - на 90 хил., още колко живот има?
съмнява ме в този ценови диапазон да има марж 4 хил лв в цената
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat В7 2011г. 1,8 TSI CDAA - на 90 хил., още колко живот има?
Защо не, особено коли които вече са се разхарчили здраво, идват много евтини като нов внос. Колко струва Б7 с история и на такъв малък пробег, с по-безпроблемен мотор? На мен ми се струва, че 18 000лв оставят място поне за половината ремонт. Като цяло хората ги е страх много от мотора и цената може да падне още, като поседи.
Re: Passat В7 2011г. 1,8 TSI CDAA - на 90 хил., още колко живот има?
Има няколко варианта на продавач на описания автомобил.
1/ продавач, който не е наясно с проблемите и стойността на ремонтите , за който това си е автомобил на малко километри и не би свалил цената под обяваните 18хил лв само, защото купувача му обяснява колко разходи му предстоят.
2/ продавача вече се е сблъскал с проблема харч на масло и иска да се отърве от автомобила, но не си признава за проблема. И не отстъпва много от цената
3/ Коректен продавач, който да си признае за разхода, но да ти обясни как няма как да е 4хил лв ремонта, по-скоро доста по малко и да ти свали някаква смешна сума , за която не си струва да се пазариш
А 18хил лв за В7 вече става доста пари, средните суми на пазара доста паднаха, не рядко изпадат В8 по-постнички на цени 20+ което лично за мен обезмисля даването на сума като за В8 като се събере стойността на В7 + ремонта.
Преди седмица се зачудих за В7 на реални 190хил 2.0тди със всички екстри възможни individual от познат защото като разгледах мобиле се оказа, че с някоя хилядарка отгоре взимам В8.
Трябва да се вземе предвид, че колкото и запазен и да си го ремонтираш все в един момент ще искаш да го продадеш, а тогава ходи обяснявай, колко е на реални километри и колко пари си дал за ремонт, ако не ти е някой познат , който да го оцени, тази кола си остава вече твоя.
1/ продавач, който не е наясно с проблемите и стойността на ремонтите , за който това си е автомобил на малко километри и не би свалил цената под обяваните 18хил лв само, защото купувача му обяснява колко разходи му предстоят.
2/ продавача вече се е сблъскал с проблема харч на масло и иска да се отърве от автомобила, но не си признава за проблема. И не отстъпва много от цената
3/ Коректен продавач, който да си признае за разхода, но да ти обясни как няма как да е 4хил лв ремонта, по-скоро доста по малко и да ти свали някаква смешна сума , за която не си струва да се пазариш
А 18хил лв за В7 вече става доста пари, средните суми на пазара доста паднаха, не рядко изпадат В8 по-постнички на цени 20+ което лично за мен обезмисля даването на сума като за В8 като се събере стойността на В7 + ремонта.
Преди седмица се зачудих за В7 на реални 190хил 2.0тди със всички екстри възможни individual от познат защото като разгледах мобиле се оказа, че с някоя хилядарка отгоре взимам В8.
Трябва да се вземе предвид, че колкото и запазен и да си го ремонтираш все в един момент ще искаш да го продадеш, а тогава ходи обяснявай, колко е на реални километри и колко пари си дал за ремонт, ако не ти е някой познат , който да го оцени, тази кола си остава вече твоя.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat В7 2011г. 1,8 TSI CDAA - на 90 хил., още колко живот има?
Пазиш фактурите за ремонта и така. Повдигам въпроса, защото тази пролет имах опция за Б7 седан с един вид включен потенциален ремонт в цената(не харчещ към момента). Основно ме спря, че не исках ръчка към този момент. Иначе взех Б8 баш на 90 000км, от дасвелт, общо взето е 18К Х2 цената. За състоянието на евтините Б8ци нямам думи, на страшно смазани коли се нагледах. 

- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat В7 2011г. 1,8 TSI CDAA - на 90 хил., още колко живот има?
Мен трудно би ме уплашил даден ремонт по механична част , но пак няма я взема с тоя мотор, дори и да е на "добра" цена.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта