Колата, която гледаш е от последните произведени от поколение Б6. Мотора и е с комън рейл система за подаване на гориво. Това може да се каже, че е най-големият й плюс спрямо по-старите модели от 2005-2008, които са с помпа дюза.
Ако колата е реална 2010 година, твърде вероятно да е оборудвана с волан, показатели в таблото и климатроник от следващият модел Б7. Мотора е с ангренажен ремък и според частите и сервиза, който ще посетиш цената може да варира от-до. Да кажем, че пълно обслужване с "читави" части и нормална ставка труд може грубо да излезне около 600-700лв. Визирам ангенажен комплект, пистов ремък и прилежащите консумативи към него. Водна помпа и антифриз.
Може да смениш както езика на таблото така и на мултимедията. На таблото се сменя директно през MFА-то.
Мнение за Passat B6 2.0 TDI 110 к.с 81kW 2010г
- alpinab
- Мнения: 644
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение за Passat B6 2.0 TDI 110 к.с 81kW 2010г
Последна промяна от alpinab на Пет 11 окт 2019 7:50, променено общо 2 пъти.
Re: Мнение за Passat B6 2.0 TDI 110 к.с 81kW 2010г
Да , точно така е с волан и климатик от б7 .
Мултимедията е RNS310 . След като се закупи автомобилът трябва ли Да се ъпдейта мултимедията и има ли актуално карта на България за нея.
Мултимедията е RNS310 . След като се закупи автомобилът трябва ли Да се ъпдейта мултимедията и има ли актуално карта на България за нея.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3966
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Мнение за Passat B6 2.0 TDI 110 к.с 81kW 2010г
На твое място изобщо не бих мислил за мултимедията - има много добри алтернативи с избор на приложения и екстри, ако фабричната не те кефи. Бих се фокусирал върху състоянието на автомобила - двигател, скоростна кутия, окачване.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта