Отговорът е в един интересен факт, който четох някъде за дъстер и икономиите:
Искали са антената за радиото да е на калника, защото така се спестява от кабел до нормалното вече (за антена), място.
Дизайнерите казали - не. Искат си антена на покрива.
Инженерите сядат и мислят какво да направят. Накрая след дълго умуване и нагласяне, скъсили други кабели в таблото и колата, за да има за този.
Та представи си за колко тънки и прецизни сметки говорим?!
Това важи и за всички масови производители. Пример е часовникът на В8 и В8.5. Сигурно струва 3 евро от Китай, но умножено по колите се трансформира в печалба, която да покрие разликата в плануваната и реалната такава.
Фейслифтовете отдавна не са просто ъпдейт, а начин за навскване в печалбата.
Та, ако сложат една идея по-добър матРял на таблото, няма да влезе в цената.