Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
- tdi fen
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
то по тази логика, ако се търси нещо супер евтино защо не лада нива тя е 10к по-евтина от дъстър става на газ,върви добре с 100 км/ч проходима е повече от дъстър, доклкото знам е постояно 4x4 има блокаж и бавни ,а не е с вискомуфа като при дъстър, а и частите и подръжката са евтини
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Тънкият момент е дали му трябва наистина за работа или иска 4х4 за да ходи на места, на които няма реална работа - само да пробва как му върви 4х4 колата. И като се събере със себеподобни да има какво да коментира.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Ако си карал Нива, може би нямаше да питаш. Това е кола измислена 70-те години. Мани, че е от тогава, ами и по същество е нещо направено почти от нищо - ползвани са части от леките им коли тогава. И въпреки всички подобрения от тогава, пак си не е адекватна. Отделно, качеството, сервиз... Вече частите, от които се прави, са си само за нея, щото Ладите със задно предаване ги спряха преди няколко години.
Дъстър се прави и в Русия, като там има и други мотори, и руснаците доста го уважават като проходимост, почти на кантар са със стокова Нива.
В България теста беше от фирмите за охрана, разните видове СОТ, разни горски стопанства, службите по подръжка на различни видове инфраструктура.
Нивата имаше много изгодни гаранционни условия за някои дейности по охрана, при които се навърта голям пробег. Просто гаранцията беше две години, без ограничение на пробега, което при никоя друга марка го нямаше. Въпреки това, накрая се наложи Дачията. Това по спомени на разкази от оффрод форума. Имаше човек, който отговарял за поддръжката на такива автопаркове. Много чудно за мен беше, спомена смяна съединител на дизеловите Дъстъри на около половин милион километра(пак по спомен пиша). И като цяло сравнително безпроблемни, при доста тежка експлоатация.
Дъстър се прави и в Русия, като там има и други мотори, и руснаците доста го уважават като проходимост, почти на кантар са със стокова Нива.
В България теста беше от фирмите за охрана, разните видове СОТ, разни горски стопанства, службите по подръжка на различни видове инфраструктура.
Нивата имаше много изгодни гаранционни условия за някои дейности по охрана, при които се навърта голям пробег. Просто гаранцията беше две години, без ограничение на пробега, което при никоя друга марка го нямаше. Въпреки това, накрая се наложи Дачията. Това по спомени на разкази от оффрод форума. Имаше човек, който отговарял за поддръжката на такива автопаркове. Много чудно за мен беше, спомена смяна съединител на дизеловите Дъстъри на около половин милион километра(пак по спомен пиша). И като цяло сравнително безпроблемни, при доста тежка експлоатация.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
tdi fen написа:то по тази логика, ако се търси нещо супер евтино защо не лада нива ...
Пак казвам, важно е съотношението, а не само едно качество.
Понеже съм тествал Дъстер във топ версията, да отбележим, че все пак има някакви екстри от сорта: 360° камери, side assist, медия (някаква си), безключово и т.н.
Да не забравяме, че Лада от 2018 е 51% собственост на Рено. Та нормалното е да не си правят пряк конкурент. Не съм се интересувал много, но сигурно там целта ще е Индия и Китай.
И в момента Дачия настъпва яко там, но за там колите дори нямат мокет
Та, говорим за съвсем различни коли от по 4000$
Изобщо Рено става много интересен играч. А с електричките съвсем ще дръпне пред другите EU концерни.
Дъстер не е с виско муфа, а електро магнитни съединители.
Самата система, както казах е много добра и имам опит с нея. Практически не убиваема и не обслужваема.
За разлика от халдекса и виско муфите, обича да работи (прегряването на маслото в по-стари версии не е съществен проблем). Затова и има заключване. Води се по-бавна, но компенсира с 50:50 lock.
Халдекса (специално 5) също може да се направи със заключване, но не обича да работи усилено и умира.
Преди сгреших, че фирмата производител се държи от Тойота. Явно е независима - GKN Driveline. Произвеждат системи за Митсубиши, Нисан, Форд RS, Рейндж, GM и т.н.
- Прикачени файлове
-
- 2014-01-12_134840_2007_escape_4x4_cut_away.jpg (35.97 KиБ) Видяна 1310 пъти
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Повече от ясно е, че двамата сте върли последователи на ОФФ Роуд форум сектата. Всеки си има поне по една ... И че там сте промити мозъци на тема що е това ОФФ роуд също е сигурно. И че там русконасочените членове са безброй също е всеизвестно. И че нормален път в Русия е оффроуд за средностатистическия западноевропеец също е ясно. За виждането за издръжливост, ремонтопригодност и на кое всъщност казват - кара без проблеми - също са силно субективни възприятия. Така че нека не залитаме само по своята гледна точка, мисля ще е най-добре.
Що годе - толкоз. За такива пари - толкова. Напълно съгласен.
Сега да си дойдем на думата за това какво е истински "народна кола".
За кой народ говорим? Нали не си мислим, че Фолксваген произвежда за България?
Когато е създаден, Фолксваген е бил народна кола за немския народ. Чиято покупателна способност доста се е променила от 1937 година.
Проверете пазарния дял на Дачия в Германия (аз не съм), но едва ли е особено висок.
В този ред на мисли, Фолксваген инвестира в бюджетни (и не само) деривати. Именно за нашите пазари. Затова и Шкода е толкова силна в България (естествено и по ред други причини).
Както и Рено с Дачия - очевидно е, че са решили с тази марка да се насочат към по-бюджетните ниши - Русия, България, Румъния и т.н. Естествено, че ще слушат какво им казват точно тези пазари. Всъщност, Рено никога не е било на нивото на Фолксваген, така че не виждам някой разумно да очаква бюджетният им вариант дори да се доближава до Фолксваген.
Като допълнение, можете да погледнете и на най-големия пазар в света как стоят нещата.
Вкарват се емоции, защото сме автомобилен форум. Не справочник за суха информация, а място, което събира фенове на марката и на автомобилите като цяло. Е, аз лично не познавам някой фен, който би си купил Дачия за личен автомобил, ако имаше финансова възможност за друго. И най-често се купуват като нови, следвайки (супер грешното за мен) верую, че няма по-хубава от нова служебна кола. Но някак при употребяваните автомобили нещата не стоят така. Знаем там коя е най-предпочитаната марка. Да, Фолксваген. Чудно защо?
По въпроса с кренвиршите и прошутото - за мен определено Фолксваген няма как да бъде сравняван с кренвиршите. Да, не е 5 годишен отлежал Хамон Серано или Прошуто Крудо. Но според мен дава доста добро ниво за парите си - и като качество, и като задвижване, и като екстри, и като разнообразие на моделите. За мен т.нар. златна среда. На фона на общото автомобилостроене, не на българския пазар. Да, има РС6. Но не мисля, че като пример трябва да вземаме модели, които се произвеждат и съществуват, защото има Фолксваген? Да добавим и Вейрон и Широн направо.
Ако не си чул някой да плюе по същество, ми се струва, че си затворил освен двете си очи и двете си уши.
Не съм сигурен, но мисля в тази тема писах, може и да съм пропуснал. Служебни, Виваком, два броя Дъстър със заминали турбини под и около 10 000 км. И това е инфо само от един човек, за автомобили, които са му умрели в ръцете. Както и да е. Нека погледнем обективно:
Владо може и да е краен в мненията си, но това, че има по-лоши автомобили или на същото ниво на Дъстър, не го правят хубав автомобил. Все едно да кажеш аз карам с 200, щото и другите го правят ... Не е сериозно. Повече от съществено и вярно е, че Дъстър е сравнително некомфортен, полюляващ се, евтин, несигурен и бавен (за средното моментно състояние на автомобилостроенето). Достатъчно тестове има по всеки един от тези показатели, за да се налага да се убеждаваме.
И все пак - нека погледнем пазара на автомобили в България, целия пазар, не само на нови автомобили. Докато не въведат сериозни рестрикции, които да забранят покупката на втора употреба автомобили и най-вече да забранят премахването на ДПФ-и и катализатори, Фолксваген ще е на първо място по общ брой регистрирани автомобили. Българите искат комфортни, не много скъпи, икономични и сравнително имиджови автомобили. Дачия отговаря единствено на максимата "няма по-хубаво от нов служебен автомобил". Фолксваген отговаря на това, което българите искат и могат да си позволят (защото много хора биха карали РС6, ама не са много тези, които могат да си го позволят). И това в повечето случаи не са нови бюджетни автомобили, а втора употреба по-висок клас. За мен единственото преимущество на Дъстър би била цената, всичко друго, което изброих, са недостатъци. Може би проходимостта (мнооого спорна за мен, изгледал съм доста клипове с Рено Дъстър, което същата баница, ама за Русия) е някакво предимство и това, че няма да те е яд да го хвърляш по калищата ... Ако имаш нужда ... Явно масово хората нямат такава ...
Надявам се да съм бил достатъчно обективен.
cecoa1 написа:ВъпросЪТ е, че колата става що-годе. И е истинска "народна кола", каквато е бил някога и Фолксваген. И слушат, какво иска потребителят, също и в нашата част на Европа.
Що годе - толкоз. За такива пари - толкова. Напълно съгласен.
Сега да си дойдем на думата за това какво е истински "народна кола".
За кой народ говорим? Нали не си мислим, че Фолксваген произвежда за България?
Когато е създаден, Фолксваген е бил народна кола за немския народ. Чиято покупателна способност доста се е променила от 1937 година.
Проверете пазарния дял на Дачия в Германия (аз не съм), но едва ли е особено висок.
В този ред на мисли, Фолксваген инвестира в бюджетни (и не само) деривати. Именно за нашите пазари. Затова и Шкода е толкова силна в България (естествено и по ред други причини).
Както и Рено с Дачия - очевидно е, че са решили с тази марка да се насочат към по-бюджетните ниши - Русия, България, Румъния и т.н. Естествено, че ще слушат какво им казват точно тези пазари. Всъщност, Рено никога не е било на нивото на Фолксваген, така че не виждам някой разумно да очаква бюджетният им вариант дори да се доближава до Фолксваген.
Като допълнение, можете да погледнете и на най-големия пазар в света как стоят нещата.
group® написа:За някаква си Дачия доста емоции се вкараха в тази тема.
...
Има хора, които казват очевидното, че има място на пазара.
Това е!
...
Всъщност, в тази връзка, много би било тъжно и не здраво, ако си мислим, че нашите коли са повече от кренвирш с по-лъскава опаковка.
Преди малко до мен спря новата RS6 и да ти кажа, не карам прошуто
А се сещам и за по-добри ...
...
Тея дъстери все имат няколко мотора, кутии, системи и някаква техника.
Е не чух някой да плюе по същество.
Нещо да е чупливо, не издръжливо, да създава ядове, хората да висят с месеци по сервизи, абе нещо?
Била ускорявала за 14 или нам колко си.
Те бая коли ускоряват така. Еле градски, за каквато се пише Дъстера.
Вкарват се емоции, защото сме автомобилен форум. Не справочник за суха информация, а място, което събира фенове на марката и на автомобилите като цяло. Е, аз лично не познавам някой фен, който би си купил Дачия за личен автомобил, ако имаше финансова възможност за друго. И най-често се купуват като нови, следвайки (супер грешното за мен) верую, че няма по-хубава от нова служебна кола. Но някак при употребяваните автомобили нещата не стоят така. Знаем там коя е най-предпочитаната марка. Да, Фолксваген. Чудно защо?
По въпроса с кренвиршите и прошутото - за мен определено Фолксваген няма как да бъде сравняван с кренвиршите. Да, не е 5 годишен отлежал Хамон Серано или Прошуто Крудо. Но според мен дава доста добро ниво за парите си - и като качество, и като задвижване, и като екстри, и като разнообразие на моделите. За мен т.нар. златна среда. На фона на общото автомобилостроене, не на българския пазар. Да, има РС6. Но не мисля, че като пример трябва да вземаме модели, които се произвеждат и съществуват, защото има Фолксваген? Да добавим и Вейрон и Широн направо.
Ако не си чул някой да плюе по същество, ми се струва, че си затворил освен двете си очи и двете си уши.
Не съм сигурен, но мисля в тази тема писах, може и да съм пропуснал. Служебни, Виваком, два броя Дъстър със заминали турбини под и около 10 000 км. И това е инфо само от един човек, за автомобили, които са му умрели в ръцете. Както и да е. Нека погледнем обективно:
Владо може и да е краен в мненията си, но това, че има по-лоши автомобили или на същото ниво на Дъстър, не го правят хубав автомобил. Все едно да кажеш аз карам с 200, щото и другите го правят ... Не е сериозно. Повече от съществено и вярно е, че Дъстър е сравнително некомфортен, полюляващ се, евтин, несигурен и бавен (за средното моментно състояние на автомобилостроенето). Достатъчно тестове има по всеки един от тези показатели, за да се налага да се убеждаваме.
И все пак - нека погледнем пазара на автомобили в България, целия пазар, не само на нови автомобили. Докато не въведат сериозни рестрикции, които да забранят покупката на втора употреба автомобили и най-вече да забранят премахването на ДПФ-и и катализатори, Фолксваген ще е на първо място по общ брой регистрирани автомобили. Българите искат комфортни, не много скъпи, икономични и сравнително имиджови автомобили. Дачия отговаря единствено на максимата "няма по-хубаво от нов служебен автомобил". Фолксваген отговаря на това, което българите искат и могат да си позволят (защото много хора биха карали РС6, ама не са много тези, които могат да си го позволят). И това в повечето случаи не са нови бюджетни автомобили, а втора употреба по-висок клас. За мен единственото преимущество на Дъстър би била цената, всичко друго, което изброих, са недостатъци. Може би проходимостта (мнооого спорна за мен, изгледал съм доста клипове с Рено Дъстър, което същата баница, ама за Русия) е някакво предимство и това, че няма да те е яд да го хвърляш по калищата ... Ако имаш нужда ... Явно масово хората нямат такава ...
Надявам се да съм бил достатъчно обективен.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Честно казано не си обективен...фолкса е силно надценена марка и това че германеца и българина го купуват на поразия не я правят по добра от средно статистиеските не премиум марки дори от рено...всичко друго са пристрастия....
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Мисля, че написах сравнително обективни данни, а ти написа, че независимо от продажбите в Германия, България и Китай, ФВ е надценен защото ... защото така. Добре, убеди ме.
И все пак, тук говорим за Дачия Дъстър.
И все пак, тук говорим за Дачия Дъстър.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Ама надценен бил фолкса Ако някой ми посочи по-хубава кола от моята, с повече екстри и по-високо качество на изработката и за по-малко пари - веднага ще му дам 50% от разликата в цената за да се почерпи, само заради правилния съвет
- Кайзен
- Мнения: 1531
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
Не го казвай на никой французин. Рено е номер 1 във Франция, където за 2020г в класацията за най-продавани нови коли първите 10 места са заети от френски марки. На 11 място е Toyota Yaris, която също се произвежда във Франция, а Голфа е на .. 51 място.dobrin написа:Всъщност, Рено никога не е било на нивото на Фолксваген, така че не виждам някой разумно да очаква бюджетният им вариант дори да се доближава до Фолксваген.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
dobrin написа:... Не справочник за суха информация, а място, което събира фенове на марката и на автомобилите като цяло....
Технически грамотни мнения не са справочник.
Да се говори за двигатели, скоростни кутии, etc. ми се струва най-нормалното нещо за един авто форум.
За цветове, излъчване и нюанси - козметичен форум на мъже със скубани вежди.
dobrin написа:Е, аз лично не познавам някой фен, който би си купил Дачия за личен автомобил, ако имаше финансова възможност за друго...
И аз не познавам автомобилен фен, който има нужните финансови възможности и да си е купил VW.
Познавам фенове, които правят разумен избор и избират VW.
Не става да сравняваме VW и Дачия. Дори по продажби, защото румънската марка няма такава гама. Те се навират в ниши, което трябва да признаем е доста умно.
В тази тема не видях някой да казва, че Дъстер ще донесе някаква емоция или задоволи някакъв изтънчен вкус.
Но причини да се купи има и те бяха многократно посочени.
Относно усещане в колата, понеже е на базата на рено клио и се води градска джипка, трябва да се сравнява с коли като Ъп, Айгоу, Ситигоу (баси тва как се пише на кирилица?), и някакви подобни градски въшки. Но с 4х4 и опция да ходиш за риба, до вилата и т.н.
А не с Т-вариантите, които са младежки насочени, градски джипета с далеч по-малко възможности извън пътя, но някаква идея по-комфортни и фенси. На двойна цена.
Тоест, ако аз купувам кола с ДВГ за жена ми, която кара по 10-20км на ден в града и съм погледнал цените на тези градски въшки, може да си кажа - 'дъстера ще и свърши същата работа, за същата цена, но аз ще мога да ходя по чукарите да си пускам хвърчило (примерно)'.
И ето ти как нормален човек може да направи този избор.
Затова казах - нишов автомобил!
Да се сравнява с Тигуан, Голф и т.н. е нелепо.
Сравнявай с ценови сходни коли и ще се получи къде се навира. А там ускорение от 14 сек, дръжки за прозорци, липса на асистенти и твърди пластмаси са най-нормалното нещо.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
на един приятел жена му успя да строши турбина на 2,0 тди в голф 6 за 8 000 км. после умори и DSG в ауди А3 на 15 000 км. и това е инфо от един човек, ама не мисля, че е обективно! колкото е по-мащабно едно обобщение, толкова е по-невярно, поне според мен.dobrin написа:...Служебни, Виваком, два броя Дъстър със заминали турбини под и около 10 000 км. И това е инфо само от един човек, за автомобили, които са му умрели в ръцете. Както и да е...
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
group® написа:Технически грамотни мнения не са справочник...
Написах ти защо има емоции. Не споря какво трябва да има в един автофорум ...
group® написа:И аз не познавам автомобилен фен, който има нужните финансови възможности и да си е купил VW.
За разумен избор и ежедневно управление, със сигурност бих избрал ФВ, независимо от парите, които имам. Справка - Марк Зукърбърг
group® написа:... трябва да се сравнява с коли като Ъп, Айгоу, Ситигоу (баси тва как се пише на кирилица?), и някакви подобни градски въшки. Но с 4х4 и опция да ходиш за риба, до вилата и т.н.
Не си сериозен. Дъстър няма нищо общо с упоменатите. По твоята логика излиза, че е в един клас с Фиат Панда 4х4, че дори и по-надолу. А реално трябва да се сравнява с Фиат 500 XL да кажем.
group® написа:Тоест, ако аз купувам кола с ДВГ за жена ми, която кара по 10-20км на ден в града и съм погледнал цените на тези градски въшки, може да си кажа - 'дъстера ще и свърши същата работа, за същата цена, но аз ще мога да ходя по чукарите да си пускам хвърчило (примерно)'.
Не, няма да ѝ върши същата работа. Защото е по-голям, по-трудно маневрен, по-труден за паркиране и най-вече по-несигурен. А ако жена ти вози децата е повече от ясно, че сигурността ще е от първостепенно значение. Което съгласно лосовите и краш тестовете със сигурност не е една от силните страни на Дъстър.
Сега се сетих. Що се отнася до това, което можеш да получиш, без да е задължителен някакъв безумен оффроуд, но за пускане на хвърчила става - пряк конкурент като качество би трябвало да е ФВ Кади. Има 4х4, има просвет, но е доста по-широк, може би малко по-качествен и доста по-сигурен, по-бърз и по-комфортен. За истински пресечен терен е ясно, че Дъстърът ще е по-добър. Освен това Дъстър не ускорява до 100 за 14 секунди, нека не бъдем толкова крайни. Дизеловата версия е около 10,5 сек до 100 км.
joro_kem написа:на един приятел жена му успя да строши турбина на 2,0 тди в голф 6 за 8 000 км. после умори и DSG в ауди А3...
Това на нови автомобили от магазина? Няма нищо, което не може да се счупи. Ама си има класации все пак, нали? Къде е там по надеждност Дачия? Къде е като сигурност и качество на изработката? Не казвам, че няма хора, които ще си купят Дъстър. Казвам, че ще си го купят въпреки недостатъците им. И да се казва, че няма такива, не е сериозно. Или пък че е страхотен, а не компромисен избор, обусловен от цената.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
dobrin написа: ... най-вече по-несигурен. А ако жена ти вози децата е повече от ясно, че сигурността ще е от първостепенно значение.
Това не е вярно. Назад в темата бистрихме този въпрос.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Дачия Дъстър,предимства и недостатъци
И пак казвам - зависи с какво сравняваш:
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... ment=false
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... ment=false
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... ment=false
Това, че ти не приемаш сравнението ми, не означава, че то не е валидно за мен или някой друг.
Аз сравнявам пари с пари и за мен това е правилното (за моята камбанария).
За пари Х получаваш нещо повече с недостатък У (примерно дължината). В моя случай това може да е Ок. За теб - не.
Let's agree to disagree, дет викат на село.
А нова vs стара кола, със и без 4х4, etc. са достатъчно дъвкани и разтегливи теми. Както видяхме, там още повече всеки си има камбанарията.
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... ment=false
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... ment=false
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... ment=false
Това, че ти не приемаш сравнението ми, не означава, че то не е валидно за мен или някой друг.
Аз сравнявам пари с пари и за мен това е правилното (за моята камбанария).
За пари Х получаваш нещо повече с недостатък У (примерно дължината). В моя случай това може да е Ок. За теб - не.
Let's agree to disagree, дет викат на село.
А нова vs стара кола, със и без 4х4, etc. са достатъчно дъвкани и разтегливи теми. Както видяхме, там още повече всеки си има камбанарията.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 147 госта