Колеги моля за съвет и мнение на употребяван автомобил VW Caddy Maxi Life 1.4 TGI 81kW 2017.
Предимно ще се ползва за пътуване,както и пренос на стока,с приблизителен пробег около 30-40 хил.км.годишно.Фабричен метан 7 местен.Двигателят е сравнително нов и освен че ми е ясно,че е пригоден на природен газ и веригата вече е подменена с ангренажен ремък,незнам почти нищо друго,имали слаби места,особено при такъв пробег,а той е 189 хил.км.Дали има голям остатъчен ресурс агрегата.Колеги моля за съвет и коментар,за конкретния автомобил,прилагам и вин номер:
wv2zzz2KzGX034625.
Мнение за VW Caddy Maxi Life 1.4 TGI
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пет 01 апр 2016 14:04
- Автомобил: Сеат Толедо 2 - 1999 год
- Двигател: AKL
Re: Мнение за VW Caddy Maxi Life 1.4 TGI
Както казва Максим Шелков, вероятността някой да хвърли една шапка пари за чисто нова кола и след две години да реши да я продаде, загубвайки 30% от стойността й, е 10%. В останалите случаи или на колата или на собственика се е случила много неприятна случка. Та отваряй си очите, колега.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за VW Caddy Maxi Life 1.4 TGI
За мен прекалено слаб двигател за това голямо купе.
Преди време карах за тест стария метанов двигател 2.0 109 к.с., при това на Кади Кастен - къса база, товарно, т.е. доста по-леко. Доста беше мудно и едва отлепяше. Вярно, 1,4 е с турбина, ама няма обем. Така че ...
Преди време карах за тест стария метанов двигател 2.0 109 к.с., при това на Кади Кастен - къса база, товарно, т.е. доста по-леко. Доста беше мудно и едва отлепяше. Вярно, 1,4 е с турбина, ама няма обем. Така че ...
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Мнение за VW Caddy Maxi Life 1.4 TGI
Всеки има различни цели. Иди,и я карай. Да някои и 200кс са малко. Тоя мотор трябва да е 130кс. Значи на Пасат същия мотор е 140кс,а тук 130 едва мърдат колата. Според мен ще ти върши работа. А дали 109кс са достатъчни,ами явно производителят така и преценил. То и Пасат има 1.6/102кс. Въпрос на вкус,казало кучето,и си облизало г..а.
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Мнение за VW Caddy Maxi Life 1.4 TGI
dobrin написа:За мен прекалено слаб двигател за това голямо купе.
Преди време карах за тест стария метанов двигател 2.0 109 к.с., при това на Кади Кастен - къса база, товарно, т.е. доста по-леко. Доста беше мудно и едва отлепяше. Вярно, 1,4 е с турбина, ама няма обем. Така че ...
Карам ги и двете, само че баничарки. 2.0 109 е мъртво-роден. Почвам с това, че със 100км/ч е на 3500об. 1.4 е на обратния полюс. Винаги е на ниски обороти и чакаш турбото да дойде, но то не идва. Разхода и на двете е еднакъв. С всичката газ около 5.5-6кг на 100. Разход на бензин в топлите месеци практически няма. За цял месец около 1-2 литра и това за 7-8 хиляди км
На 1.4 бутилките са по-големи и минава с около 250км повече с едно зареждане
Мислех, че не вървят заради самия метан. Няма копче за метан-бензин. Оставих да изхарчи метана и прехвърли на бензин. Абсолютно никаква разлика
За работна кола е оправдано, но за лична никога. Карам и 1.6тди. То е най-живо, но има какво да се желае и там
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 10 авг 2016 13:24
- Автомобил:
- Двигател: BSX
- Местоположение: София
Re: Мнение за VW Caddy Maxi Life 1.4 TGI
Мотора в CAddy 1.4 TGI е 110 к.с. ( Golf TGI e 130 к.с.- новите таксита)
Maxi има две бутилки повече - зарежда 37 кг. - с които ще минаваш между 700 и 800 км .
мотора може да е малко слаб но тук не се цели изстрелване на светофара, а ИКОНОМИЯ.
Няма друга кола в която да натовариш цял диван и да го закараш от София до Бургас за 24 лева
Въпрос на приоритети
Maxi има две бутилки повече - зарежда 37 кг. - с които ще минаваш между 700 и 800 км .
мотора може да е малко слаб но тук не се цели изстрелване на светофара, а ИКОНОМИЯ.
Няма друга кола в която да натовариш цял диван и да го закараш от София до Бургас за 24 лева
Въпрос на приоритети
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за VW Caddy Maxi Life 1.4 TGI
Така е. Само че не всички пътища са София - Бургас, където можеш да караш в средна лента със 100 (по изкачванията сигурно с 80). Ако натовариш и тръгнеш по първокласен път, или не дай Боже Петрохан да речем, някъде след 20 км ще ти се иска да се самоубиеш, защото нито можеш да изпревариш, нито да се движиш с що годе нормална скорост. Отделно ще трябва да превключваш като един луд. Не говорим изобщо за изстрелване от светофара, а за нормално, сравнително комфортно и най-важното - сигурно и безрисково пътуване. Този автомобил, освен ако няма да се кара само градско за такси, или по широки магистрали, не виждам плюсовете от него. Макар един познат да го кара и да тегли от време на време ремарке с мотори. Явно е въпрос на усещане, но не е моето.
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за VW Caddy Maxi Life 1.4 TGI
добрине, след 170 000 километра с 2.0 метаново макси товарно кади, мога отговорно да заявя че говориш глупости.
двигателя е напълно адекватен за колата. не е бърза, но не е по-бавна от всички други в този клас. изпреварва си, движи се с 130-140 на магистрала, не превключваш скорости повече отколкото на всяка друга товарна кола. най-важното, това не е дизел, ако искаш мощност ти трябва обороти. не можеш да очакваш да катериш наклон на 5та с 1500 оборота и 500 кила в багажника
1.4 двигателя се чувства осезаемо по-пъргав от 2.0, но не съм го карал дълго време и не знам дали е надежден като стария.
все пак не всичко е цветя и рози с метановите кадита.
- шумни са, двигателя работи шумно, искат обороти, 5 предавка е къса.
- тежат им задниците, съответно забрави да се качиш по заснежен път с наклон
- возят грубо, все пак са с греда отзад, трява да могат да качат 600-700 кила
аз не бих возил хора с кади. за товарна кола е идеална, но като лична, ежедневна и на дълъг път ме изморява.
189 000 километра са доста, най-вероятно може да изкара още толкова, но трябва да се надяваш да са я карали човешки преди теб. а и за теб остават скъпите ремонти
двигателя е напълно адекватен за колата. не е бърза, но не е по-бавна от всички други в този клас. изпреварва си, движи се с 130-140 на магистрала, не превключваш скорости повече отколкото на всяка друга товарна кола. най-важното, това не е дизел, ако искаш мощност ти трябва обороти. не можеш да очакваш да катериш наклон на 5та с 1500 оборота и 500 кила в багажника
1.4 двигателя се чувства осезаемо по-пъргав от 2.0, но не съм го карал дълго време и не знам дали е надежден като стария.
все пак не всичко е цветя и рози с метановите кадита.
- шумни са, двигателя работи шумно, искат обороти, 5 предавка е къса.
- тежат им задниците, съответно забрави да се качиш по заснежен път с наклон
- возят грубо, все пак са с греда отзад, трява да могат да качат 600-700 кила
аз не бих возил хора с кади. за товарна кола е идеална, но като лична, ежедневна и на дълъг път ме изморява.
189 000 километра са доста, най-вероятно може да изкара още толкова, но трябва да се надяваш да са я карали човешки преди теб. а и за теб остават скъпите ремонти
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Мнение за VW Caddy Maxi Life 1.4 TGI
Метановия TSI, да му се ненадяваш, има репутация на доста здрав по западната чужбина. Има продължителни тестове и само положителни отзиви. Мотора явно е добре подсилен и предвид, че обикновен 1.4TSI обслужван по лонг лайф интервали, изкарва между 250 и 300К до тотална повреда, тук съвсем хипотетично, може да разчиташ на живот между 300 и 400К.
Въпрос за динамиката не мисля че стои, това е работна кола и като такава е напълно адекватна.
Въпрос за динамиката не мисля че стои, това е работна кола и като такава е напълно адекватна.
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за VW Caddy Maxi Life 1.4 TGI
С малко повече от 500 кила отзад
- zoovanka
- Мнения: 642
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Мнение за VW Caddy Maxi Life 1.4 TGI
bilbotorbins написа:Както казва Максим Шелков, вероятността някой да хвърли една шапка пари за чисто нова кола и след две години да реши да я продаде, загубвайки 30% от стойността й, е 10%. В останалите случаи или на колата или на собственика се е случила много неприятна случка. Та отваряй си очите, колега.
Автомобилът го взимам от колега,които го е закупил от ХААС- Пловдив,чисто нов,на 170 хил.км е сменен съединител,пак там.Има някакъв разход на масло незнам дали е нормално,на около 210 хил.км мисля предстои смяна на ангренаж с водна помпа.Технически изправен към момента с редовни сервизни интервали,по книжка.Единствено ме притеснява ресурса на двигателя,но както казва колегата дано изкара още толкова до тоален ремонт.Мисля да го ползвам в отсечката Пловдив-Бургас и за семеен ван,доколкото позволява от към комфорт.
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Мнение за VW Caddy Maxi Life 1.4 TGI
Метановите 2.0 се карат във високи обороти и са маслари
Според Порше за 10 000км ако долееш по-малко от 5 литра , значи си в норма
Та аз навремето на Жигулките не съм мерил всеки ден маслото
Един колега му бил адекватен мотора като вървеж
Абсолютно е спряло това и наблюденията са ми не от една и две коли
Според Порше за 10 000км ако долееш по-малко от 5 литра , значи си в норма
Та аз навремето на Жигулките не съм мерил всеки ден маслото
Един колега му бил адекватен мотора като вървеж
Абсолютно е спряло това и наблюденията са ми не от една и две коли
- Прикачени файлове
-
- 66722659_2429544063764532_6026795949102202880_n.jpg (72.56 KиБ) Видяна 6068 пъти
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Мнение за VW Caddy Maxi Life 1.4 TGI
Като човек, който има безброй км с ТДИ,като се качиш на метанов атмосферен двигател е нормално това усещане.
Така че колега това е положението.
Така че колега това е положението.
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за VW Caddy Maxi Life 1.4 TGI
Даже клипче ви направих, на това ли му викате спряло. 1.8 тона собствено тегло, 0.5 тона товар плюс мен, съвсем нормално си ускорява.
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Мнение за VW Caddy Maxi Life 1.4 TGI
Здравко, не е въпроса в метана. Въпроса е в сбърканите скоростни кутии. На път от сорта на Мездра-Ботевград въобще не изпреварвам, просто оставам в нищото
Съжалявам, че трябва да направя съпоставка с Фиат, но преди 6-7г известно време търкаляхме Добло 1.4 метан 120 коня и е доста по-динамично
А иначе Кади 1.4 засили ли се веднъж без проблем поддържа 150км/ч, защото пък при него е прекалено разтоварена кутията
Да допълня за 1.4. Караме ги на лонг-лайф и при тях никакъв разход на масло
Съжалявам, че трябва да направя съпоставка с Фиат, но преди 6-7г известно време търкаляхме Добло 1.4 метан 120 коня и е доста по-динамично
А иначе Кади 1.4 засили ли се веднъж без проблем поддържа 150км/ч, защото пък при него е прекалено разтоварена кутията
Да допълня за 1.4. Караме ги на лонг-лайф и при тях никакъв разход на масло
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MMM1 и 48 госта