VW CC 2.0 TDI 140CV diesel R-line bluemotiontech vs. VW Passat Sport 2.0 TDI 150CV BMT
- soto73
- Мнения: 397
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 12:11
- Автомобил: VW Passat B8 SPORT 2TDI BMT
- Двигател: CRLB 2015
- Местоположение: Мадрид/Ямбол
- Контакти:
VW CC 2.0 TDI 140CV diesel R-line bluemotiontech vs. VW Passat Sport 2.0 TDI 150CV BMT
Здравейте колеги и съфоромци.
Ако темата не е за този раздел,моля модераторите да я преместят в правилния.
Отдавна не съм писал тук,защото не съм имал никакви проблеми досега с моя Passat 3BG или B 5.5 зависи кой как го нарича.
Но нещо взе да сдава багажа и съм се насочил към един от тези два автомобила описани в заглавието.
Та въпроса ми е:Кой от двата да избера?
И двата са на долу горе една цена Passat CC е 2014 година на 175 000км,а VOLKSWAGEN Passat Sport е 2015 година на 88 000км.
А колата ми трябва спешно,защото моя пасат в момента е аварирал и не знам дали си струва да го оправям,а ходя всеки ден на работа и изминавам по 100км.
Просто ми е необходимост,а не каприз.
А съм си фен на пасат и това е.
Ако има подобна тема модераторите да ме насочат и да видя дебатите а тази да я изтрият.
Ще съм ви благодарен за мненията които оставите.
Ако темата не е за този раздел,моля модераторите да я преместят в правилния.
Отдавна не съм писал тук,защото не съм имал никакви проблеми досега с моя Passat 3BG или B 5.5 зависи кой как го нарича.
Но нещо взе да сдава багажа и съм се насочил към един от тези два автомобила описани в заглавието.
Та въпроса ми е:Кой от двата да избера?
И двата са на долу горе една цена Passat CC е 2014 година на 175 000км,а VOLKSWAGEN Passat Sport е 2015 година на 88 000км.
А колата ми трябва спешно,защото моя пасат в момента е аварирал и не знам дали си струва да го оправям,а ходя всеки ден на работа и изминавам по 100км.
Просто ми е необходимост,а не каприз.
А съм си фен на пасат и това е.
Ако има подобна тема модераторите да ме насочат и да видя дебатите а тази да я изтрият.
Ще съм ви благодарен за мненията които оставите.
Последна промяна от hooligans на Нед 12 апр 2020 15:33, променено общо 1 път.
Причина: Оправих заглавието.
Причина: Оправих заглавието.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VOLKSWAGEN CC 2.0 TDI 140CV DIESEL R-LINE BLUEMOTIONTECH vs. VOLKSWAGEN Passat Sport 2.0 TDI 150CV BMT
СС има хубава визия.
Аз като практичен човек бих взел този от 2015,+ основен е изминатият километраж.
Аз като практичен човек бих взел този от 2015,+ основен е изминатият километраж.
- soto73
- Мнения: 397
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 12:11
- Автомобил: VW Passat B8 SPORT 2TDI BMT
- Двигател: CRLB 2015
- Местоположение: Мадрид/Ямбол
- Контакти:
Re: VOLKSWAGEN CC 2.0 TDI 140CV DIESEL R-LINE BLUEMOTIONTECH vs. VOLKSWAGEN Passat Sport 2.0 TDI 150CV BMT
Zdravko Zankov написа:СС има хубава визия.
Аз като практичен човек бих взел този от 2015,+ основен е изминатият километраж.
Точно в това ми е дилемата.CC-то R Line наистина има страхотна визия.Единственото,което ме дърпа назад са километрите.
На този 2015 таблото е дигитално и не знам ако не дай си Боже някой ден угасне.
Re: VOLKSWAGEN CC 2.0 TDI 140CV DIESEL R-LINE BLUEMOTIONTECH vs. VOLKSWAGEN Passat Sport 2.0 TDI 150CV BMT
Според мен доста други неща ще дадат фира преди това табло да угасне...
- soto73
- Мнения: 397
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 12:11
- Автомобил: VW Passat B8 SPORT 2TDI BMT
- Двигател: CRLB 2015
- Местоположение: Мадрид/Ямбол
- Контакти:
Re: VW CC 2.0 TDI 140CV diesel R-line bluemotiontech vs. VW Passat Sport 2.0 TDI 150CV BMT
Здравейте отново колеги.
В крайна сметка си закупих VW Passat Sport 2.0 TDI 150CV BM.
След дълго мислене и плюсове и минуси ми допадна повече.
Мисля че избора ми е правилен и се надявам и автомобила да излезе качествен и издръжлив като предния ми Пасат.
Единственото което ми е "проблем" засега е,че не мога да определя точно какъв цвят ми е автомобила.В обявата пишеше сив,но когато отидох да си го взема и на по-светло ми бие повече на кафеникав.Някакъв ефект перла ми обясниха от автокъщата.Както и да е радвам се много за новата си придобивка(макар че си е 5 годишен автомобил на 88000км) за мен си е нов.
Не се сещам как се качваха снимки,за да ви го покажа.
Модераторите ако желаят могат да преместят темата в кошчето или да я изтрият.
В крайна сметка си закупих VW Passat Sport 2.0 TDI 150CV BM.
След дълго мислене и плюсове и минуси ми допадна повече.
Мисля че избора ми е правилен и се надявам и автомобила да излезе качествен и издръжлив като предния ми Пасат.
Единственото което ми е "проблем" засега е,че не мога да определя точно какъв цвят ми е автомобила.В обявата пишеше сив,но когато отидох да си го взема и на по-светло ми бие повече на кафеникав.Някакъв ефект перла ми обясниха от автокъщата.Както и да е радвам се много за новата си придобивка(макар че си е 5 годишен автомобил на 88000км) за мен си е нов.
Не се сещам как се качваха снимки,за да ви го покажа.
Модераторите ако желаят могат да преместят темата в кошчето или да я изтрият.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW CC 2.0 TDI 140CV diesel R-line bluemotiontech vs. VW Passat Sport 2.0 TDI 150CV BMT
Честито! С какво масло и на колко км смяташ да го сменяш?
И един друг въпрос: ангр. ремък вече сменен ли е? Аз знам на колко км се сменя, но се гледат и години , а те са макс 6 .
Едно от нещата на които трябва да обръщаш внимание са регенерациите на ДПФ . Слабото им място е ЕГР клапана, неправилната експлоатация на колата ( предимно на късо разстояние каране, ползване на Старт/стоп системата и каране с лежерна газ по магистралата ) скапват за отрицателно време маслото , набиват сажди и нафта в него, причината е постоянната активност на ЕГР-а . Не допускай повече от 40% градско , останалото да е извън/магистрално . Сменяй маслото на под 10к.км и ще живее дълго двигателят :)
И един друг въпрос: ангр. ремък вече сменен ли е? Аз знам на колко км се сменя, но се гледат и години , а те са макс 6 .
Едно от нещата на които трябва да обръщаш внимание са регенерациите на ДПФ . Слабото им място е ЕГР клапана, неправилната експлоатация на колата ( предимно на късо разстояние каране, ползване на Старт/стоп системата и каране с лежерна газ по магистралата ) скапват за отрицателно време маслото , набиват сажди и нафта в него, причината е постоянната активност на ЕГР-а . Не допускай повече от 40% градско , останалото да е извън/магистрално . Сменяй маслото на под 10к.км и ще живее дълго двигателят :)
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW CC 2.0 TDI 140CV diesel R-line bluemotiontech vs. VW Passat Sport 2.0 TDI 150CV BMT
С читаво масло 15000 е добър интервал.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW CC 2.0 TDI 140CV diesel R-line bluemotiontech vs. VW Passat Sport 2.0 TDI 150CV BMT
Не искам да споря , ама над 10 хил , дори и за Германия е вече зле с поне от 75% от маслата предлагани със сертификат 50700 . На 15 вече е много , ама много , хеле пък ако е за България. Причината пак повтарям е заради циклите на ЕГР-а . Маслото се набива със сажди и нафта . Работата на мотора се влошава и става омагьосан кръг с тоя ЕГР, става още по-зле. Гледал съм в нета доста лаб.анализи на употребявани масла карани в 2.0тди. Който му се занимава, да поразгледа . Ако се изолира-да. Има резон и ще мине повече км. Проблема е, че не е съвсем лесно изолирането . А ако човек смята да я регистрира и кара колата в белия свят.... Ако я "хванат" на ТЮФ-а , че е барната, спира се от движение. Това е.
- soto73
- Мнения: 397
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 12:11
- Автомобил: VW Passat B8 SPORT 2TDI BMT
- Двигател: CRLB 2015
- Местоположение: Мадрид/Ямбол
- Контакти:
Re: VW CC 2.0 TDI 140CV diesel R-line bluemotiontech vs. VW Passat Sport 2.0 TDI 150CV BMT
samo_pechka написа:Честито! С какво масло и на колко км смяташ да го сменяш?
И един друг въпрос: ангр. ремък вече сменен ли е? Аз знам на колко км се сменя, но се гледат и години , а те са макс 6 .
Едно от нещата на които трябва да обръщаш внимание са регенерациите на ДПФ . Слабото им място е ЕГР клапана, неправилната експлоатация на колата ( предимно на късо разстояние каране, ползване на Старт/стоп системата и каране с лежерна газ по магистралата ) скапват за отрицателно време маслото , набиват сажди и нафта в него, причината е постоянната активност на ЕГР-а . Не допускай повече от 40% градско , останалото да е извън/магистрално . Сменяй маслото на под 10к.км и ще живее дълго двигателят :)
Вчера смених маслото на 90 000км.По принцип предпочитам като си взема автомобил да си му сменя маслото и всички филтри.Сложих му Castrol Edge 5W30 Titanium FST LL,но момчетата от сервиза(българчета са) ми препоръчаха другия път да му сложа 5W40 заради по високите температури тук в Испания.Колата я взех на 88 000км преди около месец и карам само магистрала по 100км почти всеки ден до работа и обратно.В сервизната книжка пишеше,че колата е обслужвана на 30 000 и 60 000 км със сменяно масло и филтри и какво ли още не включително и ангренажен ремък Явно са го писали по инерция,защото механика ми каза,че е първия който сваля кората отдолу (а за да се смени масления филтър,трябва да се свали).Също така въздушния филтър беше с дата юли 2015 Но явно така си подържат испанците колите взети на Рентинг.Големи мундари са.Препоръчаха ми да го сменям на 15 000км и така ми настроиха компютъра,но понеже правя около 25 000км на година ми казаха,че и на 20 000 да го сменя не е проблем.
Ангренажен ремък не е сменян.По принцип някъде четох,че се сменя на 210 000км.Имам малко съмнение колко масло събира,защото в една харектеристика пишеше,че са 4,6литра,а в сервиза ми казаха,че са 5,1-5,3.Така,че някой ако е по-запознат моля да каже.
- darknessevil
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
- Автомобил: Passat B6 DSG 2009
- Двигател: CBBB 170hp
- Местоположение: София
Re: VW CC 2.0 TDI 140CV diesel R-line bluemotiontech vs. VW Passat Sport 2.0 TDI 150CV BMT
Повечето масла, които са 5w40 НЕ са Low ash - т.е. не са предвидени за коли с DPF филтри, съответно не покрива спецификацията за автомобила ... в този случай 5в40 е VW 502 00/505 00/505 01, а 5в30 е VW 504 00/507 00. Също така ВАГ вече за тези модели предлагат по каталог 0в30.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: VW CC 2.0 TDI 140CV diesel R-line bluemotiontech vs. VW Passat Sport 2.0 TDI 150CV BMT
Ако монтьорчетата са ти казали да сложиш 5/40 на тая кола, повече никога не ходи при тях! Има спецификация за тия мотори и тя трябва да се покрива от маслото. На сила ще счупите колата. Слагай само 5/30 504/507.00.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW CC 2.0 TDI 140CV diesel R-line bluemotiontech vs. VW Passat Sport 2.0 TDI 150CV BMT
Да, няма спецификация 50700 с 5в-40 . Но тези мотори страдат в откровено горещ климат и с повечето 5в-30 . Малка част от маслата 5в-30 с 50700 са реално добрите. Малка.
Особено v6 моторите "предпочитат" масла с по-голям вискозитет. Който кара такива, ще знае за какво говоря и защо е по-добре.Самото означение -40 или -30 във вискозитета накрая, не значи много . Просто ще го кажа: има параметри на които дадено масло трябва да отговаря, за да е в дадена категория. Отговаря ли - в тях е. Не ми се търси, но има масла покриващи и двете , в смисъл има ги и в двата "вида", 5в-30 , същото масло пак и в 5в-40 . Това е така , защото самото масло покрива горна допустима стойност за 5в-30 , и покрива долна допустима стойност за 5в-40 . Затова в мрежата се продава под двата вида, защото клиента не е длъжен да знае всичко , не е и необходимо , той просто си търси това означение, има ли го - купува го.
А не ми се мисли ако маслото 5в-30 е в долна допустима стойност за да е в този вискозитетен клас и се почне каране по ЛЛ схема.... Евро 6 моторите имат една особеност , нарича се екология, то пък влече след себе си безумни решения , те пък съсипват зверски маслото , мазането и нерядко има мотори на 200-250к.км амртизирани до неузнаваемост. Заради циклите на ЕГР и ДПФ-а се "вкарва" ( буквално ще го кажа ) сурова нафта в маслото. И сега ако маслото 5в-30 се натъпче с нафта , със сажди , кво става питам ?! Един чорбалак нали... Затова хубаво масло (по преценка ) и смяна на кратки интервали . Дори и под 10к.км.
Човек не трябва да бъде като кон с капаци . Тия коли са правени да изкарат гаранцията и след това да се чупят . Но за да влиза в някакви норми на разход , емисии , се налага да бъдат карани с определени масла, но без да се мисли за самото превозно средство , за мотора. Никой не го интересува какво ще става с тая кола, с мотора ѝ и на какво ще прилича след еди колко си км! Бизнеса трябва да върви! Хвърлят се нови коли ( реално ) и се продават други !
Много мога да говоря за масла , но се отклоних в темата яко Извинявам се за което. Спирам.
Особено v6 моторите "предпочитат" масла с по-голям вискозитет. Който кара такива, ще знае за какво говоря и защо е по-добре.Самото означение -40 или -30 във вискозитета накрая, не значи много . Просто ще го кажа: има параметри на които дадено масло трябва да отговаря, за да е в дадена категория. Отговаря ли - в тях е. Не ми се търси, но има масла покриващи и двете , в смисъл има ги и в двата "вида", 5в-30 , същото масло пак и в 5в-40 . Това е така , защото самото масло покрива горна допустима стойност за 5в-30 , и покрива долна допустима стойност за 5в-40 . Затова в мрежата се продава под двата вида, защото клиента не е длъжен да знае всичко , не е и необходимо , той просто си търси това означение, има ли го - купува го.
А не ми се мисли ако маслото 5в-30 е в долна допустима стойност за да е в този вискозитетен клас и се почне каране по ЛЛ схема.... Евро 6 моторите имат една особеност , нарича се екология, то пък влече след себе си безумни решения , те пък съсипват зверски маслото , мазането и нерядко има мотори на 200-250к.км амртизирани до неузнаваемост. Заради циклите на ЕГР и ДПФ-а се "вкарва" ( буквално ще го кажа ) сурова нафта в маслото. И сега ако маслото 5в-30 се натъпче с нафта , със сажди , кво става питам ?! Един чорбалак нали... Затова хубаво масло (по преценка ) и смяна на кратки интервали . Дори и под 10к.км.
Човек не трябва да бъде като кон с капаци . Тия коли са правени да изкарат гаранцията и след това да се чупят . Но за да влиза в някакви норми на разход , емисии , се налага да бъдат карани с определени масла, но без да се мисли за самото превозно средство , за мотора. Никой не го интересува какво ще става с тая кола, с мотора ѝ и на какво ще прилича след еди колко си км! Бизнеса трябва да върви! Хвърлят се нови коли ( реално ) и се продават други !
Много мога да говоря за масла , но се отклоних в темата яко Извинявам се за което. Спирам.
- soto73
- Мнения: 397
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 12:11
- Автомобил: VW Passat B8 SPORT 2TDI BMT
- Двигател: CRLB 2015
- Местоположение: Мадрид/Ямбол
- Контакти:
Re: VW CC 2.0 TDI 140CV diesel R-line bluemotiontech vs. VW Passat Sport 2.0 TDI 150CV BMT
Spas написа:Ако монтьорчетата са ти казали да сложиш 5/40 на тая кола, повече никога не ходи при тях! Има спецификация за тия мотори и тя трябва да се покрива от маслото. На сила ще счупите колата. Слагай само 5/30 504/507.00.
Съгласен съм с теб колега Spas и има го казах.Изгледаха ме така,че все едно им взимам занаята.Но както и да е.Дори ми препоръчват и някаква добавка да слагат на другата смяна.За което не съм съгласен.Явно с търговска цел!
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: VW CC 2.0 TDI 140CV diesel R-line bluemotiontech vs. VW Passat Sport 2.0 TDI 150CV BMT
samo_pechka написа:...
Печка, в мнението си си събрал една камара истини. Много хора ... "майстори" в автосервизи, дават супер-некомпетентни мнения за смяната на маслото, смятайки спецификациите за някаква подробност изписана с дребен шрифт на етикетите.
Последна промяна от dispatch на Нед 07 юни 2020 20:44, променено общо 1 път.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW CC 2.0 TDI 140CV diesel R-line bluemotiontech vs. VW Passat Sport 2.0 TDI 150CV BMT
soto73 написа:..Дори ми препоръчват и някаква добавка да слагат на другата смяна.За което не съм съгласен.Явно с търговска цел!
Каква добавка са ти препоръчали? Ако се сещаш , де...
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта