Здравейте, някой кара ли такъв голф и може ли да сподели информация за колата? На първо четене виждам, че според каталога разхода е сериозен. Притеснява ме, че повечето мнения са, че гори масло. Двигателя не е много масов, но доколкото четох е по-добър избор от 1,6. Има ли проблеми със скоростите и прословутите клапи на парното? Баща ми се пенсионира и колата ще е за него. Газ няма да се слага, въпреки, че двигателя позволява. Това е обявата - https://www.cars.bg/offer/5da416a9a97fce04642f902e
Няма кпп-та и мога да отида да я погледна. Трябва ли да има TÜV щом е от Германия?
Ако двигателя не е подходящ, да търся ли 1.6 105 коня?
Мнение за конкретен VW Golf 4 2.0i/115kc
-
- VW експерт
- Мнения: 13343
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Мнение за конкретен VW Golf 4 2.0i/115kc
Аз съм известен с пристрастията точно към този мотор.1.6 твърдо не,и в двете вариации,101 и 105кс.
Но сега ще скочи една камара народ,да каже
Или 1.8Т или 1.9ТДИ.
Между другото съм почти сигурен,че този мотор е Евро 4.Та помисли и за данъка.
Градско си гори,може и 12 да стигне бензин.Читав ГИ почва от 750-800лв.
И да,гори масло,но колко,трудно да определиш,особено ако катализатора си е на мястото.
Гледай дали е омаслено около дросела и капачката за наливане на масло.Въпреки,че е ако е измит мотора....
Едит: Евро 4 е,вижда се "прахосмукачката".
Но сега ще скочи една камара народ,да каже
Или 1.8Т или 1.9ТДИ.
Между другото съм почти сигурен,че този мотор е Евро 4.Та помисли и за данъка.
Градско си гори,може и 12 да стигне бензин.Читав ГИ почва от 750-800лв.
И да,гори масло,но колко,трудно да определиш,особено ако катализатора си е на мястото.
Гледай дали е омаслено около дросела и капачката за наливане на масло.Въпреки,че е ако е измит мотора....
Едит: Евро 4 е,вижда се "прахосмукачката".
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 10:45
- Автомобил: VW BORA 2.0 115
- Двигател: AQY 1999
- Местоположение: Montana
Re: Мнение за конкретен VW Golf 4 2.0i/115kc
Две ламбда сонди/преди и след катализатора/ и помпа за вторичен въздух е Евро4,една ламбда-Евро3 !
-
- VW експерт
- Мнения: 13343
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта