Колебая се да мина малко на Ауди, Насочил съм се към A4 i А6 2,5 TDI 2003 - 2006. НО не съм чувал особенно добри отзиви, 
заради носачите, били алуминиеви и тн, давало ядове с електрониката. 
Някой някакво мнение или поглед върху тея модели???
			
									
									Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
- 
				phantom_
 - Мнения: 2205
 - Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
 - Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
 - Двигател: avf+m47
 - Местоположение: shabla
 
Re: Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
Носачите им са както и на Пасатите и на Шкодите,те не са плашещи..по скоро тоя двигател е малко стряскащ 2.5TDI 
			
									
										
						
- anonym0us
 - Мнения: 1721
 - Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: ηετρϰζ
 
Re: Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
Колега, ако взимаш 2.5 мотора, гледай да е след 2004 година, тогава мазането на валовете е оправено, и не прави толкова проблеми. Ако искаш да е автомат колата, задължително да е куатро. Иначе ще е мутритрошляк с предно и ще ти създава ядове. Има доста писано в Ауди форума. 
За окачването, няма какво да се косиш, има ремонтни комплекти които карат спокойно до 40к км.
Ако окачването ти е проблема, по-добре не купувай такава кола.
			
									
										
						
За окачването, няма какво да се косиш, има ремонтни комплекти които карат спокойно до 40к км.
Ако окачването ти е проблема, по-добре не купувай такава кола.
- Vlad777
 - King of the Road

 - Мнения: 20367
 - Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
 - Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
 - Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
2.5 TDI в Ауди A6 (C5) има 150, 155, 163, 180 к.с., като всичките се монтират до януари 2005 г., когато излиза новия модел A6 (C6), в който 2.5 TDI няма.
До колкото съм запознат, препоръчителни са тези с код на двигателя BFC, BCZ, BDG и 163 к.с., които се монтират от края на 2002 до началото на 2005 г. в А6
При Audi А4 (B6) 2.5 TDI има 155, 163 и 180 к.с., като 180 к.с. е само куатро, а другите 2 са без куатро. 163 к.с. са със същите кодове като при A6 и се монтират в A4 от 2002 до 2004 г.
В края на 2004 г. излиза следващото Audi A4 (B7), което за кратко има 2.5 TDI - 163 к.с. с код BDG - само до средата на 2006 г., когато 2.5 TDI изчезва от гамата.
			
													До колкото съм запознат, препоръчителни са тези с код на двигателя BFC, BCZ, BDG и 163 к.с., които се монтират от края на 2002 до началото на 2005 г. в А6
При Audi А4 (B6) 2.5 TDI има 155, 163 и 180 к.с., като 180 к.с. е само куатро, а другите 2 са без куатро. 163 к.с. са със същите кодове като при A6 и се монтират в A4 от 2002 до 2004 г.
В края на 2004 г. излиза следващото Audi A4 (B7), което за кратко има 2.5 TDI - 163 к.с. с код BDG - само до средата на 2006 г., когато 2.5 TDI изчезва от гамата.
				   							 				   
					Последна промяна от Vlad777 на Нед 05 окт 2014 21:01, променено общо 1 път.
					
Причина: Коригирах си грешката
			
										
						Причина: Коригирах си грешката
Re: Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
Vlad777 написа:2.5 TDI в Ауди A6 (C5) има 150, 155, 163, 180 к.с., като всичките се монтират до януари 2005 г., когато излиза новия модел A6 (C6), в който 2.5 TDI няма.
В края на 2004 г. излиза следващото Audi A6 (B7), което за кратко има 2.5 TDI - 163 к.с. с код BDG - само до средата на 2006 г., когато 2.5 TDI изчезва от гамата.
Явно е грешка при писането,но Б7 е А4.Ако човек търси Ауди А6 от 2005г това е 4Ф.
- radi_nrj
 - Мнения: 9331
 - Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
 - Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
 - Двигател: AEL ALH
 - Местоположение: София
 
Re: Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
Като избираш кола гледай кода на мотора да започва с "B".
			
									
										
						- CCCP_FAN
 - Мнения: 916
 - Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Re: Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
Да разбирам доста специфично е с тея Аудита. А понеже търся седан диапазона ми се скъсява драстично.
			
									
										
						- Vantage
 - Мнения: 200
 - Регистриран на: Съб 25 дек 2010 13:40
 - Автомобил: Golf R 2017
 - Двигател: Variant 4motion
 - Местоположение: София
 
Re: Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
Определено е специфично...още повече ако търсиш задължително седан. 
Иначе ако толкова държиш на 2.5 TDI, колегите са казали- кода на мотора да започва с "B" . И ако ще бъде автомат- колата да е с quattro.
			
									
										
						Иначе ако толкова държиш на 2.5 TDI, колегите са казали- кода на мотора да започва с "B" . И ако ще бъде автомат- колата да е с quattro.
- CCCP_FAN
 - Мнения: 916
 - Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Re: Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
Държа да е седан не толкова тоя мотор, но масата са с такъв и за това. Иначе бензин предпочитам.
			
									
										
						- Vantage
 - Мнения: 200
 - Регистриран на: Съб 25 дек 2010 13:40
 - Автомобил: Golf R 2017
 - Двигател: Variant 4motion
 - Местоположение: София
 
Re: Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
Аз прегледах обявите за А6, че скоро не ги бях поглеждал..щом се пита за 2,5 TDI, значи имаш предвид А6 C5(до 2004г вкл.)...гледах седани- нито един автомобил не ми допадна.. Каква сума си отделил за закупуването ?
			
									
										
						Re: Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
Мога да ти препоръчам да спреш да се колебаеш.Носачите ще са ти наи-малкият проблем.Доста скъпа кола със много съмнително качество.Нищо общо със предните модели.Не си вкарваи сериозни разходи по подръжка и обслужване...еле пък със това дърво 2.5.До края на производството им нищо не е оправено със мазането на валовете.Единствено 163к сякаш по се открояват като по читави.Наистина изглеждат масивно и луксозно но вътре като материали са пълна пародия.Просто от  Ауди остана само старата слава....Всичките им мотори от 2005год нагоре са проблемни.
			
									
										
						Re: Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
Вълчан написа:Мога да ти препоръчам да спреш да се колебаеш.Носачите ще са ти наи-малкият проблем.Доста скъпа кола със много съмнително качество.Нищо общо със предните модели.Не си вкарваи сериозни разходи по подръжка и обслужване...еле пък със това дърво 2.5.До края на производството им нищо не е оправено със мазането на валовете.Единствено 163к сякаш по се открояват като по читави.Наистина изглеждат масивно и луксозно но вътре като материали са пълна пародия.Просто от Ауди остана само старата слава....Всичките им мотори от 2005год нагоре са проблемни.
Изобщо можеш ли да прочетеш какви глупости написа?То затова,щото е със съмнително качество и вътре материали пълна пародия сигурно затова от VW Group повишиха качествата на използваните материали във гамата на VW,за да се доближават по-скоро до Ауди,отколкото до по-нискобюджетния представите Шкода.А пък видиш ли всичките мотори на Ауди след 2005 не стават
  
  
 Леле колко тъпо звучи,при положение,че са същите,вграждани в 2/3 от ВАГ.ИЗВОД:Според теб - Ауди са боклук,освен ако не са правени и мислени през 90те,а Ауди след 2005г + ВАГ като цяло са боклук,но поне с красив дизайн и пълна пародия на материалите в интериора.
- samo_pechka
 - Мнения: 9065
 - Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
 - Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
 - Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
 
Re: Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
Не е лъжа ,че А4 след 2001-а и А6 Ц5 от фейса нагоре имат странното свойство , да им се белят копчетата гадно , ама някакъв си бил ги боядисвал и оправял....много ме дразни това , ами тапицерията . И тя е по-зле в сравнение от предходните модели . Излагация за мен, крачка назад в това отношение ! 
Че всеки си хвали кошовете , ама.... ела да видиш на моите ( А4 Б5 2000-та и А6 Ц5 99-та ) дали има и едно петънце обелено по копчелака . Мога още да кажа ...
За моторите : те 2.0 ТДИ да не би по-стока да са . И там крачка назад , дори и от душегуПа . Той поне маслената му помпа няма такива ядове , не пука тиква като двулитровия , абе... всичко от Г2 нагоре е
Вече за КР моторите им нямам наблюдения . Като реша да си купя такава , може и да почета, разбера . Но се съмнявам скоро да е , просто за мен 1.9 с роторното ГНП са доказаният двигател
 Ама били слаби , невървящи ..всеки преценява и гледа от свойта камбанария  . Мен си ме задоволява засега . Минаха ми отдавна спортните мераци.
И да не съм напълно офф : колите с този агрегат не са скъпи . Окачването го има автърмаркет и на сносни цени.
Както каза адаша , гледай да почва с "B" кода на двигателя , има малко подобрения , не знам защо седан те влече , комбито е по-красиво и по-практично , и звука от Босе-то ( ако е с такова ) е по-добър
М/у другото има камара изписано за тези мотори , почети . Успех
			
									
										
						Че всеки си хвали кошовете , ама.... ела да видиш на моите ( А4 Б5 2000-та и А6 Ц5 99-та ) дали има и едно петънце обелено по копчелака . Мога още да кажа ...
За моторите : те 2.0 ТДИ да не би по-стока да са . И там крачка назад , дори и от душегуПа . Той поне маслената му помпа няма такива ядове , не пука тиква като двулитровия , абе... всичко от Г2 нагоре е

Вече за КР моторите им нямам наблюдения . Като реша да си купя такава , може и да почета, разбера . Но се съмнявам скоро да е , просто за мен 1.9 с роторното ГНП са доказаният двигател
 Ама били слаби , невървящи ..всеки преценява и гледа от свойта камбанария  . Мен си ме задоволява засега . Минаха ми отдавна спортните мераци.И да не съм напълно офф : колите с този агрегат не са скъпи . Окачването го има автърмаркет и на сносни цени.
Както каза адаша , гледай да почва с "B" кода на двигателя , има малко подобрения , не знам защо седан те влече , комбито е по-красиво и по-практично , и звука от Босе-то ( ако е с такова ) е по-добър
М/у другото има камара изписано за тези мотори , почети . Успех

Re: Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
а по повод на твоите забележки съвсем накратко,понеже другото можеш сам да си прочетеш във форума на Ауди,стига да излезнеш извън секцията на Олд Таймерите:
1.При А4 Б6/Б7 има голям проблем главно с покритието на бутоните и жабката - наистина оригиналните са доста нетрайни и се белят/драскат за здрасти.Лично съм виждал кола на реални 80к,собственост на кака с хубави нокти,обичаща да пипка за щяло и нещяло:интериора,главно копчетата бяха за в кофата,все едно е на 680к колата.Проблем обаче при следващите модели няма.
2.2,0тди 140кс,както и ДУШЕГУБА /изключваме първото поколение от 155кс/ са добри мотори - проблемите на първия с баланс шафт модула + главите и проблемите на втория с валове и т.н. обикновено идват след пробег над 400к км в комбинация с лоша поддръжка в последните години на експлоатация от чичо Ханс или някой прекрасен италиянец.Нали не мислиш,че инженерите са ги проектирали да карат по над 500к безпроблемно - не,просто щяха да останат безработни от вечни мотори,а и на 500к км много други ги продават/хвърлят,а ние ги купуваме на РЕАЛНИ 170к км и после ломотим.Ломотим,щото стандарта ни е друг.
3.За сметка на това ПАК 2,0 тди обаче 170кс няма дори и тези проблеми.
4.За КР моторите попрочети и ще имаш информация.
Не всичко е сипване на двутактово масло,щото така помпата се смазвала по харно и карала 1 млн.
А чесно казано и душегубчето не е лош,зависи дали човек има достатъчна финансова опора и желае да смени половината мотор.
			
									
										
						1.При А4 Б6/Б7 има голям проблем главно с покритието на бутоните и жабката - наистина оригиналните са доста нетрайни и се белят/драскат за здрасти.Лично съм виждал кола на реални 80к,собственост на кака с хубави нокти,обичаща да пипка за щяло и нещяло:интериора,главно копчетата бяха за в кофата,все едно е на 680к колата.Проблем обаче при следващите модели няма.
2.2,0тди 140кс,както и ДУШЕГУБА /изключваме първото поколение от 155кс/ са добри мотори - проблемите на първия с баланс шафт модула + главите и проблемите на втория с валове и т.н. обикновено идват след пробег над 400к км в комбинация с лоша поддръжка в последните години на експлоатация от чичо Ханс или някой прекрасен италиянец.Нали не мислиш,че инженерите са ги проектирали да карат по над 500к безпроблемно - не,просто щяха да останат безработни от вечни мотори,а и на 500к км много други ги продават/хвърлят,а ние ги купуваме на РЕАЛНИ 170к км и после ломотим.Ломотим,щото стандарта ни е друг.
3.За сметка на това ПАК 2,0 тди обаче 170кс няма дори и тези проблеми.
4.За КР моторите попрочети и ще имаш информация.
Не всичко е сипване на двутактово масло,щото така помпата се смазвала по харно и карала 1 млн.
А чесно казано и душегубчето не е лош,зависи дали човек има достатъчна финансова опора и желае да смени половината мотор.
- samo_pechka
 - Мнения: 9065
 - Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
 - Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
 - Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
 
Re: Audi A4/A6 2,5 TDI Мнения
Доброreroll написа:стига да излезнеш извън секцията на Олд Таймерите
  "Излизам" и...чета за Примерно BRD мотора....и спирам да чета . Той "наистина" бил убав мотор . Хубав за масторите , и те деца хранят. Сори .reroll написа:За сметка на това ПАК 2,0 тди обаче 170кс няма дори и тези проблеми
За
когато ми дойде музата , ма може и да не бъде ВАГ , това ми е "притеснението". Най-много да се метна на Крафтър ( ако ще е ВАГ ) когато му дойде моментът , ще питам , може да помогнеш- знам ли ....За лек автомобил , съмнявам се ( на ВАГ ).reroll написа:За КР моторите попрочети и ще имаш информация.
Да, не е . Никого не карам насила да го прави . Ползите са явни, вредата-никаква .reroll написа:Не всичко е сипване на двутактово масло,щото така помпата се смазвала по харно и карала 1 млн.
Живи и здрави . Отклоняваме се сериозно от темата . Спирам.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: zdravkop64 и 62 госта