Здравейте, първо да се извиня за темата по която най-вероятно има тонове информация. Не съм особено чест потребител на форума и не успях да намеря с търсачката много полезна информация.
Интересува ме най-вече двигателя 1.6 fsi, разбрах за 2рата сонда която струвала 1400лв, може ли успешно да се изолира ако направи проблем?
За cam follower как мога да разбера че е за смяна при огледа на колата?
Други проблеми за които да гледам по-обстойно?
Не съм на 100% решен това да е двигателя, просто като вариант ме устройва като коне и кубатура. Също двигател с верига ми се струва добра идея,каква е приблизително сумата за смяна на верига? Имам лош опит с ангренажен ремък и бих бил доволен да е с верига следващата ми кола.
1.4 смятам, че ще е слабичък с тези 75к.с. особено с климатик... ?
За 2.0тди съм чувал само лоши неща и скъпи ремонти около главата, има ли вариант да се избере читав двигател, код на двг съм чувал че се гледа ?
1.9тди знам, че е здрав но като разход и поддръжка ако е като 1.6fsi то предпочитам бензина.
Изобщо всяка информация ще ми бъде полезна, нямам много опит с ваг групата, единствено имам опит с голф 4 1.6 101кс.
Полезни ще са дори и линкове към теми, смятам и за следващи като мен ще бъде полезно да е събрано в 1 тема.
Благодаря предварително.
Покупка на Golf V
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Съб 19 мар 2011 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Chirpan
Re: Покупка на Golf V
Ако може модератор да премести темата там, май е по-удачно.
Извинявам се за недоглеждането за раздела
Извинявам се за недоглеждането за раздела
- stefan4o
- Мнения: 19284
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Покупка на Golf V
Веригата е била предимство при колите от 80-те години - разбирай, когато се правиха здрави автомобили. Нека това да не ти е водещ критерий при избор на двигател.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Съб 19 мар 2011 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Chirpan
Re: Покупка на Golf V
Друг водещ критерии, е че не въртя много километри и смятам, че нямам нужда от дизел...
Но ако изпадне читав дизел бих взел.
Не ми е водещо това да е с верига, но ми се струва предимсто ?
В общи линии дизела просто смятам, че има по-скъпа поддръжка, но като се замисля то и на 1,6fsi отново няма да е евтина поддържката. От гледна точка на дюзи, помпа, маховик, е няма да има турбина...
Но да ако намеря читав дизел бих взел.
Но ако изпадне читав дизел бих взел.
Не ми е водещо това да е с верига, но ми се струва предимсто ?
В общи линии дизела просто смятам, че има по-скъпа поддръжка, но като се замисля то и на 1,6fsi отново няма да е евтина поддържката. От гледна точка на дюзи, помпа, маховик, е няма да има турбина...
Но да ако намеря читав дизел бих взел.
-
- VW експерт
- Мнения: 1994
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Покупка на Golf V
При положение, че има и 1,6 без директно впръскване и с ремък, баш 1,6fsi малко се обезсмисля за нашия пазар. Още повече, ако пък решиш да слагаш газова уредба.
Дизела за градско е добре да е е без DPF, има такива през целия период на производство на този модел.
Дизела за градско е добре да е е без DPF, има такива през целия период на производство на този модел.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта