Здравейте! Искам да си взема VW New Beetle и тъй като това ще е първата ми кола, имам няколко въпроса:
1. Можете ли да ми препоръчате сервиз, в който да закарам колата след като я взема?
2. Можете ли да ми препоръчате човек (или фирма), който разбира от тези коли и би могъл да дойде на огледа, да покара колата и да идентифицира евентуални проблеми (срещу съответното заплащане, разбира се)?
3. Каква е горе долу цената за прехвърляне?
Благодаря предварително :)
Избор и покупка на VW New Beetle
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Избор и покупка на VW New Beetle
Здравейте, дайте малко инфо, откъде сте, бензин-дизел? За какво ще се ползва автомобила? Колко километра ще се минават годишно?
Re: Избор и покупка на VW New Beetle
От София съм, планирам да ходя с колата до работа и от време на време по-далеч (родителите ми живеят в провинцията) - около 8000-9000км годишно. Нямам претенции към бензин или дизел (съветите са добре дошли тук :) ), но държа колата да е автоматик.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Избор и покупка на VW New Beetle
Автомат само на нова кола при това акоо не смяташ да я караш 20г. или пък ваденето на 4-5хилки не би ти затруднило повече отколкото да си изкараш дъвка от джоба....
Инак за целите за които ще ползваш тази кола ...си е ок.
Инак за целите за които ще ползваш тази кола ...си е ок.
-
- VW експерт
- Мнения: 1995
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Избор и покупка на VW New Beetle
Тоя модел всъщност е Голф 4 под ламарините, и до 2003-2004г има класически четиристепенен автомат, последния собствено производство на VAG. За някои модели и пазари се слага до края на производството на модела. Кутията си е достатъчно здрава, ремонтът и също не струва толкова хиляди, и се различава лесно по лоста на скоростите.
Освен това в някои модели след определени години се слага също класическия шестстепенен автомат на Айсин, който също е сравнително здрав и ремонтопригоден.
Проблемното първо поколение DSG-кутии се слага само няколко години, няма много голямо предлагане с такива(обяснимо, защото оцелелите не са много), и с малко акъл може лесно да се избегне.
Освен това, още не знаем какъв е бюджета. Може и въобще да не стига за бройки, където да има някакво съмнение какъв точно е автомата.
ПП: Тоя модел е доста непрактичен. Не виждам причина някой да го предпочете пред нормален Голф 4, освен естествено ако не му е много важен външния вид на колата.
Освен това в някои модели след определени години се слага също класическия шестстепенен автомат на Айсин, който също е сравнително здрав и ремонтопригоден.
Проблемното първо поколение DSG-кутии се слага само няколко години, няма много голямо предлагане с такива(обяснимо, защото оцелелите не са много), и с малко акъл може лесно да се избегне.
Освен това, още не знаем какъв е бюджета. Може и въобще да не стига за бройки, където да има някакво съмнение какъв точно е автомата.
ПП: Тоя модел е доста непрактичен. Не виждам причина някой да го предпочете пред нормален Голф 4, освен естествено ако не му е много важен външния вид на колата.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Избор и покупка на VW New Beetle
4 степенния 01М автомат е прилична кутия. Цялото обслужване с филтър масло и гарнитура струва 240лв. Карам го от 2г в А3 1.8Т. Най-често му се прецаква valve body, т.нар мозък - има го рециклиран в ибей по 200eur, не е кой знае каква драма. Масовката битъли на нашия пазар, са с него и мога да кажа, че категорично си струва евентуалния допълнителен разход.
За моторите - 2.0 115кс бензин е евтин за поддръжка, харчи масло, но може да се кара на доливане. 1.8Т също е здрав и сравнително поносим. Като втори избор - ТДИ с 90/110кс.

За моторите - 2.0 115кс бензин е евтин за поддръжка, харчи масло, но може да се кара на доливане. 1.8Т също е здрав и сравнително поносим. Като втори избор - ТДИ с 90/110кс.

Re: Избор и покупка на VW New Beetle
Благодаря Ви на всички за съветите. Бюджетът ми е 4000лв (само за колата, без ремонтите, прехвърлянето и другите такси).
-
- VW експерт
- Мнения: 1995
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Избор и покупка на VW New Beetle
Няма 110 коня дизел. 90 роторна помпа ALH, после помпа-дюза 101 и 105 коня.
1,6 бензин също го има с автомат, както и американския 2,5
След около 2003г има и автомат 09G, което е Aisin TF-60SN. Кабриолетите май са само с такъв.
ПП: Като гледам до 4000лв и с автоматик има пет обяви за цяла България. Но и без ограничение в цената, до 2010г с автомат излизат още пет-шест обяви.
1,6 бензин също го има с автомат, както и американския 2,5
След около 2003г има и автомат 09G, което е Aisin TF-60SN. Кабриолетите май са само с такъв.
ПП: Като гледам до 4000лв и с автоматик има пет обяви за цяла България. Но и без ограничение в цената, до 2010г с автомат излизат още пет-шест обяви.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта