Покупка на Passat B8 2016 г. 1.4 TSI 150 к.с.?

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Bork0
Мнения: 13
Регистриран на: Съб 14 май 2011 2:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нашият град е вашата столица!!
Контакти:

Покупка на Passat B8 2016 г. 1.4 TSI 150 к.с.?

Мнениеот Bork0 » Нед 19 юли 2020 20:25


Здравейте, от известно време чета темата и прочетох всички то 2016та година до сега и съм с противоречиво мнение. Трябва ми комби и тъй като вече страдахме от коли 2ра употреба, комби, дизел с неизвестна история сега съм се насочил към dasweltauto и коли с проверена история и гарантиран пробег на автомобила. В тази връзка искам да попитам за мнение, тъй като не срещнах много по темата за 1.4 TSI 150 коня na Passat B8 2016та на 77 хил. км. По това, което видях до момента е, че трябва в тази сглобка вече да не са с верига, а с ремък. Също така си има проблемът с харченето на масло. Колата, която гледам е с ръчна 6ст. кутия и поне проблемите на DSG се надявам да ги прескочим. Има ли нещо, което трябва да направя, след като я взема преди да стане на 100 хил. км.

Четох в едно мнение по-назад на колегата със Суперб, дето му е направил основен ремонт, че задължително между 100 - 120 хил. км се сменят дюзите, защото се запушвали и от там идвал проблемът с бедна смес и неконтролирани детонации. Та вероятно след 30тина хил. км. ще го направя, но трябва ли да направя и нещо друго? Другото, което съм запланувал е да си сменя маслото веднага с 5w40, защото е по-добро във високите температури и щади повече турбото, като след това да започна да го сменям на 10-12 хил. км, тъй като тези смени на по 30 хил. км. са нелепи.

Благодаря ви много за отделеното време.




lafcheto
Мнения: 37
Регистриран на: Пон 02 юни 2014 10:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот lafcheto » Нед 19 юли 2020 20:57


Значи аз бих ти препоръчал Seat Leon комби, има върнати от лизинг в Аутотехника.


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 303
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Двигател TSI

Мнениеот beboyan » Пон 20 юли 2020 14:08


Точно тези внимавайте какво взимате от тях, че моя пасат се оказа с помляна задница и правен после, а по документи само задното стъкло било сменяно.

Edit: техниката

Последна промяна от beboyan на Чет 23 юли 2020 15:49, променено общо 1 път.


lafcheto
Мнения: 37
Регистриран на: Пон 02 юни 2014 10:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот lafcheto » Пон 20 юли 2020 14:10


Аутотехника или DasAuto?


Пламко
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 16 мар 2018 10:38
Автомобил:
Двигател:

Re: Покупка на Passat B8 2016 г. 1.4 TSI 150 к.с.?

Мнениеот Пламко » Вто 21 юли 2020 17:07


Bork0 написа:Четох в едно мнение по-назад на колегата със Суперб, дето му е направил основен ремонт, че задължително между 100 - 120 хил. км се сменят дюзите, защото се запушвали и от там идвал проблемът с бедна смес и неконтролирани детонации.

Ще смениш профилактично дюзите. Сериозен ли си?


Bork0
Мнения: 13
Регистриран на: Съб 14 май 2011 2:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нашият град е вашата столица!!
Контакти:

Re: Покупка на Passat B8 2016 г. 1.4 TSI 150 к.с.?

Мнениеот Bork0 » Вто 21 юли 2020 22:40


Това което аз гледам е в DasWeltAuto и колата е на 77хил. км. уж доказуеми. Не съм я гледал още на живо, но ще ходя скоро да я видя. Идеята ми е, дали трябва да се притеснявам за нещо?

Пламко написа:
Bork0 написа:Четох в едно мнение по-назад на колегата със Суперб, дето му е направил основен ремонт, че задължително между 100 - 120 хил. км се сменят дюзите, защото се запушвали и от там идвал проблемът с бедна смес и неконтролирани детонации.

Ще смениш профилактично дюзите. Сериозен ли си?


Ще ги сменя след 50 хил. км. или по-скоро ще отида да ги замеря какви стойности дават и след това, ако има нужда, ще ги сменя. Смятам, че е по-добре от колкото да правя цял мотор в последствие.


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 303
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Покупка на Passat B8 2016 г. 1.4 TSI 150 к.с.?

Мнениеот beboyan » Чет 23 юли 2020 16:30


От 2008 година карам изключително само 1.4 тси, различни разновидности с времето. Никога не съм имал проблеми с дюзи/инжектор.
Голф 5 122кс 2008 1.4 тси на 110 000км - единствен проблем губеше по малко антифриз, смениха водна помпа и се оправи.
Сеат леон 1.4 CAXA 125кс тси 2009 сега е на почти 180 000 км, веригата смених на 143 000 и скоростна кутия лагерите още като я взех на 114 000км. Губеше антифриз за 24 часа около 1 литър. С добавка на ксенум от 6 години не съм губил и грам антифриз. Ако не сложа добавката и започва да тече. Смених водна помпа и същото, само добавката го лекува.
Пасат Б7 160кс 1.8 тси - 2012, автобус го тотализира и пих една студена вода от военното каско. За 39 000км нула проблеми.
Пасат 1.4 тси 2014 - на 107 000 км смених предни амортисьори. На 72000 смених съединителния диск с такъв на LUK за Транспортер Т3 - заспа работата. Оригиналният има заводски проблем с тракане на демпферните пружинки по диска - не пожелаха да го сменят по гаранция.... Смяната на задни дискове и спирачки беше проблемна. Рециклирах задни спирачни апарати, промих спирачната система и смених сервото на спирачките (че май го развалиха от натискане тип "айде дай" при обезвъздушаването, което трябва да се прави през компютъра на колата, а не крачно...). Водната помпа се разпадна на 115 000км - много скапана водна помпа има този модел двигател CTHD.
Пасат Б8 1.4 тси 150кс, взех го от "техниката" дек 19, къде гледах...., заблудих се от това, че е в гаранция към Порше Изток още 2.5г и още 114 000 км. Много нестабилно поведение, изпуснали амортисьори - и 4те. Уж оригиналните, но нямам вяра, дали преди това не са изкарали едни 250 000км на друга кола. На 36 000км не може да са изпуснали и 4те. По гаранция казаха, че колата е супер комфортна и всичко й е на 6 с окачването. Е не била толкова стабилна като Опел Астра на майсторът, който я провери на тест драйв ??!??!
Смених и 4те амортисьори с такива на Закс и закърпих работата за моя сметка. Двигателят е супер икономичен. Ще ходя да проверя на стенд геометрията на колата, че очевидно е имала сериозен удар отзад - не беше опоменато в подпечатаното и подписано извлечение от "техниката". Стъклата на колата в задните врати са съответно от 2015 и 2016 година. Задното е от 2018. Обезшумителния стиропор в багажника над резервната гума е от 2019. Оригинални са всички части, но според мен са изпуснали да нагласят геометрията на шасито... и са пропуснали да сложат всички части, понеже има дупки по шасито, а нищо прикрепено към тях. Както и да е търсих евтин Б8 1.4 тси и си го намерих....

Съвет: купете си нов или втора употреба лично от чужбина с много гледане (пак не е гаранция). Почти всички коли в БГ втора употреба не от частни лица са блъснати и правени.


Bork0
Мнения: 13
Регистриран на: Съб 14 май 2011 2:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нашият град е вашата столица!!
Контакти:

Re: Покупка на Passat B8 2016 г. 1.4 TSI 150 к.с.?

Мнениеот Bork0 » Нед 02 авг 2020 17:58


Много благодаря за изчерпателния отговор. Ще трябва да помисля и да разгледам какви за възможностите.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kockara124 и 139 госта