Ауди A3 2.0 ТДИ 140 к (2008) или Голф 5 1.9 ТДИ 105 к. (2004-2008)
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 16 авг 2020 21:59
- Автомобил:
- Двигател:
Ауди A3 2.0 ТДИ 140 к (2008) или Голф 5 1.9 ТДИ 105 к. (2004-2008)
Здравейте колеги предстои ми закупуване на 1-ва кола ,чел съм много теми но тей като са стари и реших да пусна една нова намерих едно ауди а3 2008 година 2.0 140 к.с. (автоматик DSG ) и един голф 5 1.9 105 к.с. (ръчка)от темите които съм чел разбрах че автоматика прави много проблеми и искам да питам какво може да се счупи и горе долу ремонта на колко лв. ще ми излезе (със сегашните цени на частите) ,ако се счупи едно нещо задължително ли се сменя цялата кутия какво друго още трявба да се гледа ,както разбрах на 2.0-та дюзите също им са били проблемни подръжката на коя кола е по евтина ,като цяло който има или е карал такива коли може ли да сподели мнение (кодът на двигателя на аудито е БММ )
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Съб 29 дек 2012 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazardjik
Re: Ауди A3 2.0 ТДИ 140 к (2008) или Голф 5 1.9 ТДИ 105 к. (2004-2008)
На Аудито двигателя е правилния 8 клапанов ,но като цяло всичко е на късмет,просто гледай най-запазения екземпляр и съответно с повече и рботещи екстри!!!!!!Иначе за поддръжка моето мнения ,че и двата варианта са идентични от към цени на части и труд!!!
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: Ауди A3 2.0 ТДИ 140 к (2008) или Голф 5 1.9 ТДИ 105 к. (2004-2008)
Според мен има разлика между двата автомобила , като покупна цена , мощност , разход на гориво , вероятност от скъпи ремонти.
1.9 tdi е по- евтиния и достъпен вариант , по- ниска покупна цена , по масов(има избор на пазара), по – икономичен в срвнение с 2.0 пд dsg. Двигателя е супер , ще останеш доволен като динамика и разход...,особенно за първа кола. Гледай просто Голфчето като интериор да не е от най- грозните. Аз бих избягвал тези с грозните врътки за климатик , някви там като нива на оборудване Трендлайн.
Аудито е в друг ценови клас. Първо е Ауди , а не Голф. Второ е с по- големия двигател. DSG то също вдига покупната цена. 2.0 tdi с dsg е много търсена комбинация , защото 6 степенното dsg го водят надежно. Самото Ауди като чисто ново от магазина в тази комбинация е струвало значително повече от Голфчето. Като цяло автоматиците сякаш стават все по търсени , защото все повече хора търсят комфорт, лекота. Няма съмнение ,че Ауди е много по – добрата кола , но е по- скъпа с по- висок разход на гориво и евентуално някакъв риск за скъп ремонт. Ако ще се взема dsg е важно да има сервизна история, да се гледа дали dsg то е обслужвано , да не е над 200 к.. ,коли които отговарят на тези критерии са скъпи !
Познат си взе Шкода 1.6 tdi със 7 степенното dsg(дето го водят ненадежно). Все я много евтино обявена ,че dsg-то е за ремонт. Ремонта му излезе 4 к лева...,но не съм сигурен дали не сменяха и други неща..
1.9 tdi е по- евтиния и достъпен вариант , по- ниска покупна цена , по масов(има избор на пазара), по – икономичен в срвнение с 2.0 пд dsg. Двигателя е супер , ще останеш доволен като динамика и разход...,особенно за първа кола. Гледай просто Голфчето като интериор да не е от най- грозните. Аз бих избягвал тези с грозните врътки за климатик , някви там като нива на оборудване Трендлайн.
Аудито е в друг ценови клас. Първо е Ауди , а не Голф. Второ е с по- големия двигател. DSG то също вдига покупната цена. 2.0 tdi с dsg е много търсена комбинация , защото 6 степенното dsg го водят надежно. Самото Ауди като чисто ново от магазина в тази комбинация е струвало значително повече от Голфчето. Като цяло автоматиците сякаш стават все по търсени , защото все повече хора търсят комфорт, лекота. Няма съмнение ,че Ауди е много по – добрата кола , но е по- скъпа с по- висок разход на гориво и евентуално някакъв риск за скъп ремонт. Ако ще се взема dsg е важно да има сервизна история, да се гледа дали dsg то е обслужвано , да не е над 200 к.. ,коли които отговарят на тези критерии са скъпи !
Познат си взе Шкода 1.6 tdi със 7 степенното dsg(дето го водят ненадежно). Все я много евтино обявена ,че dsg-то е за ремонт. Ремонта му излезе 4 к лева...,но не съм сигурен дали не сменяха и други неща..
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Ауди A3 2.0 ТДИ 140 к (2008) или Голф 5 1.9 ТДИ 105 к. (2004-2008)
И колко е разликата на гориво, между 1,9 и 2,0 помпа-дюза?
Кутията е проблема, а не разлика в моторите.
Кутията е проблема, а не разлика в моторите.
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: Ауди A3 2.0 ТДИ 140 к (2008) или Голф 5 1.9 ТДИ 105 к. (2004-2008)
Според мен разликата в разхода на гориво е поне половин литър. Не казвам,че е много.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 16 авг 2020 21:59
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ауди A3 2.0 ТДИ 140 к (2008) или Голф 5 1.9 ТДИ 105 к. (2004-2008)
Разбрахме се за ауди-то вземам го от познат 8500 лв.регистриран,сменен маховик,масло(каза че и е сложил 2 л.) ,филтър на кутията и двигател от вътре и вънка е без забележки(черен на цвят) просто перфектен,колата е карана 20 к. км. след ремонта.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Ауди A3 2.0 ТДИ 140 к (2008) или Голф 5 1.9 ТДИ 105 к. (2004-2008)
Ако успееш да ги караш по абсолютно еднакъв начин, може и толкова разлика да няма.
BMM е даже по-здрав от точно тоя 1,9, но винаги е с DPF(който не е проблемен), докато 1,9 го има и заводски без DPF.
Но ремонт на DSG 4К, не, мерси.
BMM е даже по-здрав от точно тоя 1,9, но винаги е с DPF(който не е проблемен), докато 1,9 го има и заводски без DPF.
Но ремонт на DSG 4К, не, мерси.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Ауди A3 2.0 ТДИ 140 к (2008) или Голф 5 1.9 ТДИ 105 к. (2004-2008)
gogogo79 написа:Според мен разликата в разхода на гориво е поне половин литър. Не казвам,че е много.
аз пък твърдя (от личен опит), че при идентично шофиране (себе си имам предвид), 1.9 TDI PD 74 kW в шкода октавия 1, с 5 степенна ръчна кутия, харчи около литър отгоре на 100 км пробег спрямо 2.0 TDI CR 110 kW в шкода октавия 3, със 7 степенна DSG кутия
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта