Избор на автомобил 4 по 4 . Колебание между Audi a3 2.0 tdi(07-12) и Toyota Rav4(06-09).
Re: Избор на автомобил 4 по 4 . Колебание между Audi a3 2.0 tdi(07-12) и Toyota Rav4(06-09).
Не знам дали авторът приема други предложения, но ако е склонен, може да погледне и Киа Спортидж. За годините си са със супер цени, нямат проблеми и се конкурират с япончетата. Има и бензинова версия 2.8 170 коня, автомат, който се газифицира нормално. Ако е с по- високо оборудване е доста приличен джип.
- tdi fen
- Мнения: 4245
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Избор на автомобил 4 по 4 . Колебание между Audi a3 2.0 tdi(07-12) и Toyota Rav4(06-09).
освен дпф и турбото с променлива геометрия няма да ок на тези къси разстояния много сажди и проблеми
Re: Избор на автомобил 4 по 4 . Колебание между Audi a3 2.0 tdi(07-12) и Toyota Rav4(06-09).
cecoa1 написа:dobrin написа:Относно препоръките за бензиновия двигател на тази и предната Тойтота - трудно се намира по-куц и лаком двигател. Карал съм и двете в пряко сравнение - разликата е поне 50 % нагоре за бензиновата като разход на гориво, а като вървене дизеловата е по-приятна за каране и почти сигурно по-пъргавата, особено за града.
Дълго се чудих дали няма да сме много оффтопик ако коментирам цитираното, но все пак:
Цитираният бензинов мотор е един от много добрите такива мотори въобще. Сравняваш го с по-голям мотор, дизел с комън рейл, и турбо. Да, дизелът има малко по-добро субективно усещане за тяга, но на максимално ускорение от място бензиновия не отстъпва. Разходът на бензин естествено, че е по-висок от на дизела, но тия бензинови се карат без проблем на газ. Всичко друго са негативи за тоя дизел, които докато е нов и се кара и на дълго, не са от значение. Но на старо бензиновите са за предпочитане, не случайно и държат по-високи цени. На дизела само като му сметнеш комплект съединител, дюзи/помпа, DPF, и бензиновата става по-изгодна дори и да се кара на бензин. А като сметнеш, че на газ е и много по-изгодно от на нафта, хептен няма база за сравнение.
По принцип не е зле да се погледне и Хонда CRV, ако стига бюджета за трета генерация. Като размери е пренебрежимо малко по-голяма от Рав4. Там и дизелите са с дюзи Бош, бензина също е безпроблемен.
Първо , искам да кажа ,че мнението изразено от cecoa1 за мен е много компетентно. Съгласявам се със всичко. Защо не искам бензинов Rav4. Като сравнявах цените в Немско за 3 та генерация ми направи впечатление,че разликата в цената между читав бензинов и читав дизелов е поне 2 к евро . 2 к евро е сигурно ,че ги даваш в повече ..,докато при дизела не е сигурно ,че ще трябва да сменяш всички скъпи консумативи, дюзи , съединител, дпф (особенно ако е със сервизна история и е видно ,какво е сменяно и какво не). Цената на бензиновия допълнително се оскъпява от поставяне на газово... и при поставяне на газово , то няма как да е под кората на багажника , следователно се губи от товарната площ. Ако се купи екземпляр с газово съм чувал,че Тойота двигатели карат до към 100 к на газ и след това са за сериозен ремонт. И все пак , когато се случи да се кара и извънградско, там предимствата на дизел с турбо вече са ясни , въртящ момент от ниски обороти и т.н.
Honda CR V(трета генерация) , като интериор и екстериор ми харесват много повече от Равката. Но дължината на тая Хонда е 4530 мм , докато на Рав ката е 4400 мм(на модификацията с гумата отзад.А ако и махнеш гумата ставала 4300 (Колкото а3 спортбак)..Не съм ги мерил лично , инфото е от разни специализирани сайтове.
samo_pechka написа:cecoa1 написа:..
+1 Тъй като насоката за "съвременен" дизел е плашеща за коли на сериозен пробег, лично аз ако ще е дизел от по-новите , не бих си позволил да поглеждам коли на над 100-120к.км . 200+ к.км е притеснителен пробег, отделно, че ако се случи на замаскирани км, картинката става страшна , без проблем ти изкормва от сметката още 5-6-7 бонбона, отделно от "планираните" разходи, за да влезе в релси.
Ще се повторя : успех желая.
Oтносно съвремнния дизел , моето мнение е ,че не трябва всички дизели да се слагат под общ знаменател. Например един от дизелите на Toyota 1.4 d4d слагаха го до последно(аурис , корола, ярис) ..мисля 2018 докато не се отказаха изобщо от дизела..Дюзите му до живот , с ангренажна верига , която не подлежи на смяна , съединителя му без демпфер( струваше нещо от сорта на 440 лв) , носи на чип..Единствено ,че има dpf..Не виждам тоя двигател с какво ще е по скъп от поддръжката на бензинов. Има екземпляри
kamaza11 написа:Не знам дали авторът приема други предложения, но ако е склонен, може да погледне и Киа Спортидж. За годините си са със супер цени, нямат проблеми и се конкурират с япончетата. Има и бензинова версия 2.8 170 коня, автомат, който се газифицира нормално. Ако е с по- високо оборудване е доста приличен джип.
Киа е марка към която имам интерес. В рамките на въпросния бюджет(5-6к евро) бих си купил Сийд или Рио , ако ми трябва кола само на предно. Гледах Спортиж-а.Второ поколение , като интериор и екстериор не е по добре от Рав. Трето поколение Спортидж е доста над бюджета.
Re: Избор на автомобил 4 по 4 . Колебание между Audi a3 2.0 tdi(07-12) и Toyota Rav4(06-09).
Ще съм благодарен ако изкажете мнение от долните три обяви , коя кола става най- много:
https://www.mobile.de/ru/%D0%90%D0%B2%D ... 83579.html
https://www.mobile.de/ru/%D0%90%D0%B2%D ... 34728.html
https://www.mobile.de/ru/%D0%90%D0%B2%D ... 77487.html
https://www.mobile.de/ru/%D0%90%D0%B2%D ... 83579.html
https://www.mobile.de/ru/%D0%90%D0%B2%D ... 34728.html
https://www.mobile.de/ru/%D0%90%D0%B2%D ... 77487.html
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Избор на автомобил 4 по 4 . Колебание между Audi a3 2.0 tdi(07-12) и Toyota Rav4(06-09).
От тия трите Аудито е най-добре според мен. Там от тия години тоя мотор е само BMM, помпа-дюза с осем клапана. Няма съществени проблеми, но е винаги с DPF(не е съществено проблемен също). След април 2008г това Ауди вече е с комън рейл, което е още по-добре, тогава вече и 170к.с. е ОК.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Walkobg и 68 госта