Питане за Мицубиши Аутледър бензин 2000 кубика
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Питане за Мицубиши Аутледър бензин 2000 кубика
Интересувам се от въпросния автомобил с тази моторизация, години 2004- 2008. За предпочитане впечатления от първо лице.
-
- VW експерт
- Мнения: 1994
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Питане за Мицубиши Аутледър бензин 2000 кубика
Да не си объркал годините?! 2001-2006г е първо поколение, после 2006-2012 е следващото.
Тоя мотор при първото го има 4х4 или само на предно, а при второ поколение е малко по-мощен, но е само на предно. Двете поколения нямат почти нищо общо.
Тоя мотор при първото го има 4х4 или само на предно, а при второ поколение е малко по-мощен, но е само на предно. Двете поколения нямат почти нищо общо.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Питане за Мицубиши Аутледър бензин 2000 кубика
За моторите съм наясно, за траkцията-не. Годините, които съм посочил, са съобразени с ценовата рамка.
Последна промяна от muns61 на Пет 16 окт 2020 5:12, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 1994
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Питане за Мицубиши Аутледър бензин 2000 кубика
Разгледах, имаш предвид първото поколение. Здрава кола, основен проблем ръжда.
При тия 4х4 е по-истинско от при следващите, чисто механично постоянно задвижване на четирите колела през диференциал в раздатката. Паралелно на тоя диф, имаш и вискомуфа, която сработва като блокаж, когато единия от двата моста почне да боксува. На същия принцип е Рав 4 второ поколение, Хюндай Санта Фе първа генерация, и др.
Тая муфа има два варианта да се повреди(по принцип и на теория, а не че е проблемна). Единият е, ако гелът изтече, и муфата вече не работи. Колата си върви, четирите колела си се задвижват през дифа в раздатката, но при боксуване на едно колело или един мост, няма кой да блокира дифа в раздатката и не може да прехвърли момент на другия мост, под който сцеплението е по-добро. В нормални условия няма и да го усетиш.
При вторият вариант, от много боксуване и прегряване, гелът в муфата може да се опече, и муфата остава блокирана. Т.е. блокира ти твърдо дифа в раздатката, и така преден и заден мост стават твърдо свързани. Колата почва да влачи гуми в остри завои, и като цяло не е добре, щото хем е опасно, хем товари другите части от трансмисията, и може да счупи я каре, я полуоска, или което е най-слабо. Затова при тоя вариант, ремонтът е задължителен. Та ако гледаш с 4х4, кръгчета, осморки(на сух път с добро сцепление) да видиш дали завива и не влачи гуми. Ремонтира се, но пък ако е здраво, трудно се поврежда, така че по-добре да е ОК.
Ако се вдига на подемник да се гледа, също добре се диагностицират тия неща.
Само с тоя мотор има и само на предно предаване, там всичко е ясно...Само да не търсиш 4х4 и да се опитат да ти продадат 4х2.
Мотора 4G63 има доста инфо в нета. В разни версии се слага на много места, в случая е също ОК.
На същата база излиза по някои време и Митсубиши Грандис, но там го няма тоя мотор(а само 2,4, и дизел 2,0PD на VAG).
От мен толкова, дано някой с личен опит се включи с още информация.
При тия 4х4 е по-истинско от при следващите, чисто механично постоянно задвижване на четирите колела през диференциал в раздатката. Паралелно на тоя диф, имаш и вискомуфа, която сработва като блокаж, когато единия от двата моста почне да боксува. На същия принцип е Рав 4 второ поколение, Хюндай Санта Фе първа генерация, и др.
Тая муфа има два варианта да се повреди(по принцип и на теория, а не че е проблемна). Единият е, ако гелът изтече, и муфата вече не работи. Колата си върви, четирите колела си се задвижват през дифа в раздатката, но при боксуване на едно колело или един мост, няма кой да блокира дифа в раздатката и не може да прехвърли момент на другия мост, под който сцеплението е по-добро. В нормални условия няма и да го усетиш.
При вторият вариант, от много боксуване и прегряване, гелът в муфата може да се опече, и муфата остава блокирана. Т.е. блокира ти твърдо дифа в раздатката, и така преден и заден мост стават твърдо свързани. Колата почва да влачи гуми в остри завои, и като цяло не е добре, щото хем е опасно, хем товари другите части от трансмисията, и може да счупи я каре, я полуоска, или което е най-слабо. Затова при тоя вариант, ремонтът е задължителен. Та ако гледаш с 4х4, кръгчета, осморки(на сух път с добро сцепление) да видиш дали завива и не влачи гуми. Ремонтира се, но пък ако е здраво, трудно се поврежда, така че по-добре да е ОК.
Ако се вдига на подемник да се гледа, също добре се диагностицират тия неща.
Само с тоя мотор има и само на предно предаване, там всичко е ясно...Само да не търсиш 4х4 и да се опитат да ти продадат 4х2.
Мотора 4G63 има доста инфо в нета. В разни версии се слага на много места, в случая е също ОК.
На същата база излиза по някои време и Митсубиши Грандис, но там го няма тоя мотор(а само 2,4, и дизел 2,0PD на VAG).
От мен толкова, дано някой с личен опит се включи с още информация.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Питане за Мицубиши Аутледър бензин 2000 кубика
Да, инфо намерих от руски източници.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Miki и 61 госта