Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9869
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion

Мнениеот group® » Съб 20 фев 2021 12:18


Vlad777 написа: Тук е хубаво да се добави и при какъв пробег обикновено започват да се появяват гореизброените проблеми.


Трудно е да се каже.
Няма достатъчно данни.
Но има някои показатели.
Примерно за инжекторите - Бош им дава живот от около 200хил км. (От обучение на Бош за тях)
Маховикът търпи упгрейд 2018г, ма беше. На моята кола са сменяни 2бр. Първият на 50-60хил км.
Турбото търпи някаква промяна (може и да е само софтуер) към 2016г, защото се оказва, че има проблем.
Сменени съединители и мехатрпник на DQ250 има и при 150хил км. Обикновено карат повече.
Халдекси (помпи) се сменят често, най-вече заради интервала за смяна на маслото, в комбинация с агресивно каране.
NOx-ове има също доста сменени на 100-150-200 хил км.
Фаровете си имат детска болест да прегряват. Още няма много случаи и деянат, но си е потенциален проблем.

Естествено никой не очаква да му се случи всичко. Но тези суми за ремонти трябва се имат предвид. Особено след 150000км.
За DCC има данни около 150хил км и по-малко. Но те могат да де сменят с обикновени, ако човек реши, че не са му нужни.
Скоро карах с такива на нормален модел и сменях доста режимите. Действително, както бях чел, от нормал към комфорт няма съществена разлика. Има от комфорт към спорт. А сравнено комфорт със стандартното на олтрак - второто е осезаемо по-комфортно. Никога не съм карал значимо разстояние на олтрак с DCC и не мога да сравня там.

Относно тигуана и олтрак (освен казаното дотук):
Тигуана има 2 предимства - висока позиция (на мен малко ми липсва, но се компенсира от повече стабилност) и една идея повече офроуд възможности. За второто дори ме
човърка да го нарека офроуд - просто трябва да се отбележи малко по-големия просвет и ход.
За градско би имал предимството на висока кола, но извън града е недостатък.
За разхода - разликата основно ще е извънградско, като зависи от скоростта (челното съпротивление).
Аз на моя пасат имам над 20000км за 9 месеца. Определено това подсказва, че Тигуана не би бил удачен за мен.




Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3923
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion

Мнениеот joro_kem » Съб 20 фев 2021 15:58


Vlad777 написа:Тази нова версия кой ти я инсталира? В представителството ли? Сервизна акция и ти се обадиха или случайно разбра за нея?

Колата е гаранционна и всичко се случва в Еуратек. Не знам да има сервизна акция, вкарах колата за друг проблем и я взех с променен софт.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9869
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion

Мнениеот group® » Съб 20 фев 2021 16:10


Предполагам си разбрал от разпечатката?

Май често правят така, за да не признават проблем.
Възможно е проблемите да се оправят софтуерно. Доколкото бях чел за нея, оплакванията бяха свързани с прегряване и оттам мехатроник. Чести и неадекватни смени на скорости, в комбинация с определено налягане биха могли да се оправят софтуерно и да се окаже, че не е лоша кутията.


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3923
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion

Мнениеот joro_kem » Съб 20 фев 2021 16:36


Дори и разпечатка нямам, предполагам, че е отразено в е-сервизната книжка, но пък в момента My Skoda не работи, та е пълна мистерия ъпдейта. Най-неадекватно се държи при спускане, когато трябва да сваля предавки и ако се наложи при движение напред да спреш и веднага да включиш на задна.


IazNeZnam
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 26 сеп 2020 23:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion

Мнениеот IazNeZnam » Пон 22 фев 2021 10:11


Благодаря за изчерпателната информация на всички!


IazNeZnam
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 26 сеп 2020 23:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion

Мнениеот IazNeZnam » Чет 20 май 2021 18:40


Днес гледах тези двете:
- https://www.dasweltauto.bg/detail/20110 ... ieb=Allrad

- https://www.dasweltauto.bg/detail/20110 ... ieb=Allrad

Моля да споделите лични мнения и съвети от опита ви с модела, защото много се чудя към коя от двете да се насоча.
Едната е Alltrack, което аз лично предпочитам, с нормални амортисьори е въпреки, че има режими на каране, има абсолютно всичко което съм искал (печка, сляпа точка, Heаd-up дискплей и т.н.) но пък интериорът е светъл и по-труден за поддръжка, на повече км е и има панорама (аз лично май го смятам повече за минус, тъй като освен потенциалните проблеми, усетих че купето държи по-висока температура въпреки щората, която е доста тънка), с по-старата навигация е (не зная дали е плюс или минус, но по-новата ме грабва повече).
Белият Пасат пък и той има всичко (без сляпа точка и Head-up дисплей на пръв поглед), не е Alltrack и, с DCC е (но нали споделихте, че може да се заменят амортисьорите с обикновенни), но пък този е на доста по-малко км (50 000 по-малко от другия).
Не съм правил тест драйв днес, умувам го за утре.
Реално и на двете им предстои скоро смяна на ангренажа, защото ако не греша някои от вас казват, че се сменя на 210К км или 5 години (в случая ще е заради годините)
Какво бихте ме посъветвали?
Благодаря предварително!


Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion

Мнениеот Sarafov_03 » Пет 21 май 2021 10:54


На мен ми харесва белия (не заради цвета), 50 000 км. не са никак малко, черен салон (голямо предимство за поддръжка), по- новата навигация, тонирани стъкла, фор моушън с адаптивни амортисьори- какво да искаш повече? Според мен липсата на панорамен покрив е само плюс- колата е по- лека и нямаш грижи по обслужването, но някои може да искат точно тази екстра.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4228
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion

Мнениеот tdi fen » Пет 21 май 2021 13:49


на мен ми се виждат скъпи при полжение че в Германия има
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... c6abd30f7d


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9869
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion

Мнениеот group® » Пет 21 май 2021 15:32


Този немския няма фарове, което е един огромен минус. А и е БиТДИ, което е съвсем различен филм. Най малко трябва да и сложиш, че ангренажа е за смяна вече.
А и като сложим отстъпка при дас велт (евентуално), гаранцията, докарване ... - май няма такава съществена разлика. Аз поне, бих платил отгоре някой лев дори само заради фаровете.

Относно дилемата - и двата са възможно най-гадните цветове за боядисване. Не че това трябва да е водещо, но за мен има значение.
Белият салон изисква повече поддръжка, но има и предимства - не се напича и изглежда яко.

Олтрака струва винаги повече и ако не е нужно, са пари на вятъра. Но ако е нужно - обикновен пасат ще е мъка.
Та аз бих се фокусирал върху тази дилема преди конкретния избор.

Пак да повторим - DCC е екстра за спортисти и не случайно е много рядко срещана при олтрак. Олтрака е за комфорт и лоши пътища, където DCC има повече недостатъци от нормалното окачване.
Та тези две коли са диаметрална противоположност.
Първо да се изясни предназначението.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта