VW Passat CC vs Peugeot 508
- Tsankovski
- Мнения: 360
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: VW Passat CC vs Peugeot 508
За Пежака винаги трябва да имаш едни 3-4000лв заделени за дюзи, мой човек на скоро си купи такова и му побеляха косите като смени дюзите за добре дошла, автомата също е много бъгав
Re: VW Passat CC vs Peugeot 508
Да колега, супер е бъгав автомата - затова го слагат и в Пасат / Октавия / Q3 / почти всички волва / половината тойоти .... Много си е хубав японеца. Пък дюзите, че приятеля ти е дал 3-4к... Още повече след като направиш дюзите караш 100к+ км. Ама пежака не е на цената на CC. Като абсолютен минимум можеш да поръчаш от Бош сервиз за 450лв парчето с гаранция. Това че, един се е натресъл на лоша кола, не означава, че всичките са такива. Ако се абстрахираме от субективната визия. Пежата си е доста прилична голяма комфортна кола.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: VW Passat CC vs Peugeot 508
Aisin в пасат, октавия и ауди ку3?
Re: VW Passat CC vs Peugeot 508
Американските версии накратко. NMS Passat / Q3 - e Aisin TF-60SN (09M) - пак за хамериканците / Октавия в Китай е с Aisin, не с DSG.
На когото му е любопитно, нека види къде слагат японския 6 степенен автомат - https://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC
На когото му е любопитно, нека види къде слагат японския 6 степенен автомат - https://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: VW Passat CC vs Peugeot 508
От другата страна на океана е ясно :)
Re: VW Passat CC vs Peugeot 508
Колегата tsankovski просто спомена, че автомата е бъгав. Aisin 6 степенен си е прекрасна класическа кутия. Исках да обърна внимание, че не е коректно да се генерализира за автомобил по 1 конкретен случай.
Re: VW Passat CC vs Peugeot 508
Така, за пасата не знам нищо, за това няма и да коментирам.
Карам Пежо 407, което споделя същото окачване с 508 - като цяло безпроблемно, карам моята от 3 години и вече около 40хил км - сменил съм една задна биалетка и предните два шарнира.
При 508 като горивна система трябва да се внимава, защо?
2.0HDI - 140/163к.с. са с Delphi. Делфито е страшно пиклива система, 9/10 са със скапани инжектори. Съдя по факта, че търсихме Citroen C5 за приятел. Първо гледахме 3.0HDI с Bosch - запалихме я в 8ч сутринта, за първи път - отзад нямаше и прашинка. Качихме я на диагностика - инжекторите като нови! След това качихме 7 или 8 с 2.0HDI и Delphi, всичките изпушиха бяло при студен старт и стойностите на инжекторите им бяха някакви огромно високи, дори не знам как работеха с такива инжектори - пълна леща!
Удачния мотор за 508 е 2.2HDI GT - 204к.с. - малко по-висок данък, иначе абсолютно всичко друго е сходно, но там горивната система е Bosch и нещата са като хората!
Не казвам, че няма и Делфита, които си работят - познат с такава, купена нова, за служебна, навъртя 300 000км в България за 5 години и единствено накрая вече турбината започна да се чува по-силно, иначе - никакви сериозни ремонти до 300 000км - въпрос, както уцелиш!
Аз имах Форд Мондео с Delphi система - първо, че в БГ почти няма кой да ти я оправи, има едни - Bosch сервиз и ти обявяват цена от 3800лв за рециклиране на инжектори/помпа, сваля и чистене на резервоара и ти става едно хубаво такова, щото е такава инструкцията на Делфи.
Френските коли, като цяло - имат страшно много електроника датчици, глезотийки. Ако колата не е поддържана правилно и не е обръщано внимание на дребни детайли през годината - ще ходиш по мъките. Ако е гледана, както взех моята - 3 години единствените ми проблеми с електрониката беше, че ми светна ESP на екрана, че не е активно. Отидох, взех си стоп машинка за 20лв, смених си я, нещата се оправиха.
Заключение: Кола като всяка друга - Ако случиш, ще заобичаш марката, ако не - ще я намразиш. Иначе, здрави, надежни, комфортни, а и повечето оригинални части в СФА са горе-долу на цената на афтърмаркета и може да си я поддържаш с оригинални, а не разни заместители, правени незнайно къде.
Карам Пежо 407, което споделя същото окачване с 508 - като цяло безпроблемно, карам моята от 3 години и вече около 40хил км - сменил съм една задна биалетка и предните два шарнира.
При 508 като горивна система трябва да се внимава, защо?
2.0HDI - 140/163к.с. са с Delphi. Делфито е страшно пиклива система, 9/10 са със скапани инжектори. Съдя по факта, че търсихме Citroen C5 за приятел. Първо гледахме 3.0HDI с Bosch - запалихме я в 8ч сутринта, за първи път - отзад нямаше и прашинка. Качихме я на диагностика - инжекторите като нови! След това качихме 7 или 8 с 2.0HDI и Delphi, всичките изпушиха бяло при студен старт и стойностите на инжекторите им бяха някакви огромно високи, дори не знам как работеха с такива инжектори - пълна леща!
Удачния мотор за 508 е 2.2HDI GT - 204к.с. - малко по-висок данък, иначе абсолютно всичко друго е сходно, но там горивната система е Bosch и нещата са като хората!
Не казвам, че няма и Делфита, които си работят - познат с такава, купена нова, за служебна, навъртя 300 000км в България за 5 години и единствено накрая вече турбината започна да се чува по-силно, иначе - никакви сериозни ремонти до 300 000км - въпрос, както уцелиш!
Аз имах Форд Мондео с Delphi система - първо, че в БГ почти няма кой да ти я оправи, има едни - Bosch сервиз и ти обявяват цена от 3800лв за рециклиране на инжектори/помпа, сваля и чистене на резервоара и ти става едно хубаво такова, щото е такава инструкцията на Делфи.
Френските коли, като цяло - имат страшно много електроника датчици, глезотийки. Ако колата не е поддържана правилно и не е обръщано внимание на дребни детайли през годината - ще ходиш по мъките. Ако е гледана, както взех моята - 3 години единствените ми проблеми с електрониката беше, че ми светна ESP на екрана, че не е активно. Отидох, взех си стоп машинка за 20лв, смених си я, нещата се оправиха.
Заключение: Кола като всяка друга - Ако случиш, ще заобичаш марката, ако не - ще я намразиш. Иначе, здрави, надежни, комфортни, а и повечето оригинални части в СФА са горе-долу на цената на афтърмаркета и може да си я поддържаш с оригинални, а не разни заместители, правени незнайно къде.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Passat CC vs Peugeot 508
Делфи се правят на много места. Качествения ремонт не е толкова скъп както преди...макс 500лв. на дюза...което разбира се не променя факта че са страшно кекави и капризни дюзи....проблема им е в клапаните които много лесно протичат от некачествено или недобре филтрирано гориво...
Ако имате дизел с инжектори Делфи си купувайте горивни филтри само от оторизирания сервиз на вашата марка.... няма да обеднееете но ще си спестите неприятности....никой не може да ви гарантира че заместител на вашия горивен филтър е наистина заместител на оригиналния ви фабричен филтър и филтрира горивото така както го прави оем филтъра ....за Делфи инжекторите това в повечето случаи е критично...
Ако имате дизел с инжектори Делфи си купувайте горивни филтри само от оторизирания сервиз на вашата марка.... няма да обеднееете но ще си спестите неприятности....никой не може да ви гарантира че заместител на вашия горивен филтър е наистина заместител на оригиналния ви фабричен филтър и филтрира горивото така както го прави оем филтъра ....за Делфи инжекторите това в повечето случаи е критично...
Re: VW Passat CC vs Peugeot 508
Здравейте,
Все още се чудя и доста чета по темата. Харесал съм едно ЦЦ в Стара Загора от частно лице като той я е купил от близък човек. А друго ЦЦ в Хасково пак от частно лице като автомобилът е купуван от автокъща в Австрия, казва се Бренау или нещо подобно беше, като я проверих и до колкото разбрах, те изкупуват коли само с доказана история. Цените на двете са едни и същи 13, 600 и 13, 660 лева с ръчни скорости.
Мислите ли, че за тези пари може да се вземе свястно ЦЦ като оставим късмета настрани?
Колите ги има и в cars.bg
А за Пежото, хвърлил съм око на едно в Пловдив, купувано е от магазина на Пежо и първите 5 години е поддържан автомобилът при тях, като след това не. Цената на автомобила е 14,500 лева с 2.0 дизел 140кс.
Все още се чудя и доста чета по темата. Харесал съм едно ЦЦ в Стара Загора от частно лице като той я е купил от близък човек. А друго ЦЦ в Хасково пак от частно лице като автомобилът е купуван от автокъща в Австрия, казва се Бренау или нещо подобно беше, като я проверих и до колкото разбрах, те изкупуват коли само с доказана история. Цените на двете са едни и същи 13, 600 и 13, 660 лева с ръчни скорости.
Мислите ли, че за тези пари може да се вземе свястно ЦЦ като оставим късмета настрани?
Колите ги има и в cars.bg
А за Пежото, хвърлил съм око на едно в Пловдив, купувано е от магазина на Пежо и първите 5 години е поддържан автомобилът при тях, като след това не. Цената на автомобила е 14,500 лева с 2.0 дизел 140кс.
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Passat B6 4motion
- Двигател: AXZ 2009
Re: VW Passat CC vs Peugeot 508
Не мога да разбера как на едно купе като СС- то му слагат ръчна скоростна кутия. Знам, че зависи от двигателя, но да караш стотина коня СС с ръчка е голяма недомислица.
Re: VW Passat CC vs Peugeot 508
Не съм привърженик на автомата втора ръка, иначе нямам нищо против, но да е нов. Чета,.че са доста проблемни и скъпи за ремонт.
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: VW Passat CC vs Peugeot 508
Колко да са проблемни и скъпи, като смениш маховик и съединител на ръчната кутия идва г/д същото.
Re: VW Passat CC vs Peugeot 508
Жоро90 написа:Здравейте,
Все още се чудя и доста чета по темата. Харесал съм едно ЦЦ в Стара Загора от частно лице като той я е купил от близък човек. А друго ЦЦ в Хасково пак от частно лице като автомобилът е купуван от автокъща в Австрия, казва се Бренау или нещо подобно беше, като я проверих и до колкото разбрах, те изкупуват коли само с доказана история. Цените на двете са едни и същи 13, 600 и 13, 660 лева с ръчни скорости.
Мислите ли, че за тези пари може да се вземе свястно ЦЦ като оставим късмета настрани?
Колите ги има и в cars.bg
А за Пежото, хвърлил съм око на едно в Пловдив, купувано е от магазина на Пежо и първите 5 години е поддържан автомобилът при тях, като след това не. Цената на автомобила е 14,500 лева с 2.0 дизел 140кс.
Коя година е пежото и коя година са тези пасати?
- Tsankovski
- Мнения: 360
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: VW Passat CC vs Peugeot 508
Четете и чуди форуми и тогава се мятайте на каляската, повече мнения по добро инфо ще се намери и по малко ядове ще има след това с колата
Re: VW Passat CC vs Peugeot 508
Snuupy написа:Жоро90 написа:Здравейте,
Все още се чудя и доста чета по темата. Харесал съм едно ЦЦ в Стара Загора от частно лице като той я е купил от близък човек. А друго ЦЦ в Хасково пак от частно лице като автомобилът е купуван от автокъща в Австрия, казва се Бренау или нещо подобно беше, като я проверих и до колкото разбрах, те изкупуват коли само с доказана история. Цените на двете са едни и същи 13, 600 и 13, 660 лева с ръчни скорости.
Мислите ли, че за тези пари може да се вземе свястно ЦЦ като оставим късмета настрани?
Колите ги има и в cars.bg
А за Пежото, хвърлил съм око на едно в Пловдив, купувано е от магазина на Пежо и първите 5 години е поддържан автомобилът при тях, като след това не. Цената на автомобила е 14,500 лева с 2.0 дизел 140кс.
Коя година е пежото и коя година са тези пасати?
Пасата е 2010, а Пежото 2011-2012