Мнение Фолксваген Голф 8 Комби 1.5 TSI 150 к.с
- mitko66
- Мнения: 416
- Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
- Автомобил: MK8 eTSI DSG
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение Фолксваген Голф 8 Комби 1.5 TSI 150 к.с
100 % за майлд хибрид с ДСГ - изобщо не се усещат дразнещите иначе старт/стоп и изключване на цилиндрите (за последното разбирам единствено по индикацията на дисплея - еко) "Слизам" от ТСИ с ръчни скорости и трудно нещо може да ме накара да се върна обратно към тях (шофирам доста градско все пак). Ако имаш възможност избери ниво стайл, можеш да се лишиш от разни допълнителни разходи като дискавър про (10 инча), защото дискавър медиа от моделна 2021 също е 10 инча, и на практика почти няма разлика (някаква по-добра резолюция единствено сочат в немси форуми, която не мога да различа с просто око). Впрочем след ъпдейт на мултимезията от вчера, доста от дразнещите неща, вече не се появяват...да видим.
- mukot
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Мнение Фолксваген Голф 8 Комби 1.5 TSI 150 к.с
Може да изглежда смешно, но предпочитанията ми към ниво Лайф са основно заради по-малките джанти - 16 инча. По софийските улици колкото по-голямо е разстоянието от пътя до ръба на джантата, толкова по-добре.
- mitko66
- Мнения: 416
- Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
- Автомобил: MK8 eTSI DSG
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение Фолксваген Голф 8 Комби 1.5 TSI 150 к.с
ако разликата в цената не е от значение, стайл е препоръчително - 17 ките са красиви, нямам проблеми с влошаване на комфорта, дори в софийските улици с дупки и кръпки. Може би най-важното което получаваш от ниво Стайл (оставям на страна медия, лед плюс и т.н визуални разлики) са страхотните седалки - най-вече тази на водача и тапицерията с арт велур, както и тризоналния климатроник.
Сега проверих - нито един наличен голф 8 хеч няма в Бг (само едно комби за 60 плюс хил лв) ужас...
Сега проверих - нито един наличен голф 8 хеч няма в Бг (само едно комби за 60 плюс хил лв) ужас...
Re: Мнение Фолксваген Голф 8 Комби 1.5 TSI 150 к.с
Е то в момента наличните са си кът и не само при VW e така.
- mukot
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Мнение Фолксваген Голф 8 Комби 1.5 TSI 150 к.с
Малко отклонихме и разводнихме темата на човека, за което се извинявам. Като цяло на мен комбинацията от този мотор и кутия в Голфа ми харесва и тези дребни особености не развалят цялостното добро впечатление. Така че, успех!
Re: Мнение Фолксваген Голф 8 Комби 1.5 TSI 150 к.с
Благодаря отново за всички мнения. Фен съм на ръчните скорости, а и автоматичната версия е точно с 5000 лв по-скъпа, което си е сериозна разлика. Конфигурираният Голф ми е 46000 лв след отстъпката на дилъра - не държа на скъпи фарове, големи екрани, лед мигачи, разни технологии и други алабализми... лошото е че, постоянно се появят идеи от хора около мен - за тези пари си вземи нова Шкода Карок, вземи си нова Октавия, вземи се 5-годишно БМВ 5 и т.н.... На мен ми трябва кола, която да вози нормално към меко на лоши пътища, да е с тих двигател и сравнително тихо окачване, да не е много шумна при 140 на магистрала и да побира спокойно семейство с багаж, както и да е достатъчно надеждна, когато тръгна до Европа и обратно на разходка да не се развали по средата на пътя :-) В общи линии това стига... Мисля, че Голф Комби бензин е най-доброто за тези пари. Темата ще се разводни сигурно, но ако някой има друго мнение по въпроса, да сподели :-)
Re: Мнение Фолксваген Голф 8 Комби 1.5 TSI 150 к.с
Важното е ти да си удовлетворен от покупката. Да те убеждаваме за друго ще е безмислено, ако ти не харесваш. Естествено, че се съобразяваш с бюджет, но впоследствие липсата на тези "алабализми", могат да ти помрачат първоначалната еуфория от покупка на нов автомобил.
От VW(особено Голф) не очаквай меко возене, по-скоро стегнато.
П.С. Тества ли модел с DSG?
От VW(особено Голф) не очаквай меко возене, по-скоро стегнато.
П.С. Тества ли модел с DSG?
Re: Мнение Фолксваген Голф 8 Комби 1.5 TSI 150 к.с
Да тествах автоматик - при дилъра тестовия Голф беше 1.5 еTSI DSG. Нямам лошо впечатления от смяната на предавките.
Re: Мнение Фолксваген Голф 8 Комби 1.5 TSI 150 к.с
Няма и да имаш:) Предполагам си карал на спорт и ръчен режим и си установил, че няма общо със CVT. DQ200 е подобрена софтуерно и хардуерно и е приятна за шофиране с 1.5TSI/eTSI.
П.С. DSG е преселективна ск. кутия.
П.С. DSG е преселективна ск. кутия.
- mukot
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Мнение Фолксваген Голф 8 Комби 1.5 TSI 150 к.с
trib написа: На мен ми трябва кола, която да вози нормално към меко на лоши пътища, да е с тих двигател и сравнително тихо окачване, да не е много шумна при 140 на магистрала и да побира спокойно семейство с багаж, както и да е достатъчно надеждна, когато тръгна до Европа и обратно на разходка да не се развали по средата на пътя :-)
Относно возията мога да споделя лични впечатления, тъй като освен Голфа от подписа имам и Вариант 7,5 като мисля, че сравнението е валидно, защото Г8 е със същото окачване. Определено комбито вози по-меко от хеча. Возията е по-близо до пасат и то с еднакъв размер гуми и джанти, даже гумите са абсолютно еднакви /марка, модел и година на производство/ като налягането е посоченото за модела. Така че успех при постигането на цена!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение Фолксваген Голф 8 Комби 1.5 TSI 150 к.с
Golf8 вариант вози още по-добре, заради по-голямото междуосие
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Мнение Фолксваген Голф 8 Комби 1.5 TSI 150 к.с
В Октавия има плъг-ин хибрид и при комбито, докато в Голф, не. Ако има къде да го зареждаш, е добра опция, върви повече, харчи по-малко. Разбира се, ако се стигне до автомат.
Там пускането по инерция от 50 до нула, и въобще при всяко спиране, автомат с хибрид събира голяма част от енергията, и после я ползва при тръгване, вместо да топлиш с нея околната среда търкайки дискове и накладки.
Отделно, че ръчни кутии се търсят все по-малко, и след няколко години може да е проблем да се продаде, или поне да падне по-значително цената.
Ако Октавия комби с DSG и плъг-ин хибрид при сравнимо оборудване, струва малко повече от Голф с ръчни скорости, според мен си заслужава да се помисли. Освен това, до сега всички поколения Октавия държат една идея по-добри цени на старо, т.е. обезценяват се малко по-бавно.
Там пускането по инерция от 50 до нула, и въобще при всяко спиране, автомат с хибрид събира голяма част от енергията, и после я ползва при тръгване, вместо да топлиш с нея околната среда търкайки дискове и накладки.
Отделно, че ръчни кутии се търсят все по-малко, и след няколко години може да е проблем да се продаде, или поне да падне по-значително цената.
Ако Октавия комби с DSG и плъг-ин хибрид при сравнимо оборудване, струва малко повече от Голф с ръчни скорости, според мен си заслужава да се помисли. Освен това, до сега всички поколения Октавия държат една идея по-добри цени на старо, т.е. обезценяват се малко по-бавно.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Мнение Фолксваген Голф 8 Комби 1.5 TSI 150 к.с
Моето мнение едва ли ще е полезно, но все пак. Аз също бях много голям фен на ръчните кутии с мисли от рода на " Да бе, ще ми определя нещо кога на каква предавка ще карам, може да искам да тръгвам на втора с малко газ, да контролирам оборотите на мотора и какви ли още не мисли от това естество"
Да, обаче ми се наложи да поседя 2 часа в задръстване под наклон на изкачване, след него категоричен бях че вече ще си купя автоматик. Е, купих си и макар архаичен почти 20 годишен автоматик, карам го от две години и никога повече ръчна кутия за моята кола. 1000 лева го ремонтирах че риташе, но това е цената на един комплект съединител с маховик за голф.
Карал съм съвременни овтоматици по няколко километра на коли от различни марки след 2015 година, бмв, ауди, фв, мерцедес, волво, форд и други и според мен за толкова малко каране, няма лоша скоростна кутия, а шофирането е повече от удоволствие.
Единственото което ми липсва от ръчката е, че веднъж миналата зима потънах в един дълбок кишав сняг и нямаше как да лашна колата със смяна на първа и задна и подритване със съединителя. Ако можех да го направя щях да излезна със сигурност, но не можех и просто ме дръпнаха. От тогава гледам да не закъсвам
Да, обаче ми се наложи да поседя 2 часа в задръстване под наклон на изкачване, след него категоричен бях че вече ще си купя автоматик. Е, купих си и макар архаичен почти 20 годишен автоматик, карам го от две години и никога повече ръчна кутия за моята кола. 1000 лева го ремонтирах че риташе, но това е цената на един комплект съединител с маховик за голф.
Карал съм съвременни овтоматици по няколко километра на коли от различни марки след 2015 година, бмв, ауди, фв, мерцедес, волво, форд и други и според мен за толкова малко каране, няма лоша скоростна кутия, а шофирането е повече от удоволствие.
Единственото което ми липсва от ръчката е, че веднъж миналата зима потънах в един дълбок кишав сняг и нямаше как да лашна колата със смяна на първа и задна и подритване със съединителя. Ако можех да го направя щях да излезна със сигурност, но не можех и просто ме дръпнаха. От тогава гледам да не закъсвам
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Мнение Фолксваген Голф 8 Комби 1.5 TSI 150 к.с
Една кола за да вози добре трябва да има какво да я натисне към пътя т.е трябва да е тежка което при голф е труднопостижимо освен ако не е 4х4.
Успех. Лично аз не бих взел 1.5 бензин след тези думи
Ако ти трябва кола за повече извънградско и магистрално малолитражния бензин винаги е лош избор
DSG-то е въпрос на избор, на мен например не ми харесва толкова остра кутия като DSG за ежедневно каране и предпочитам 9G Tronic-a на мерцедес или някой 8 степенен ZF,
просто като има торк превключванията са в пъти по плавни, но това далеч не означава, че тези кутии са бавни, по новите особено последните 2 за които говоря превключват също достатъчно бързо,
иначе DSG-то за писта е супер стига да не ти се налага да свалиш 2-3 предавки надолу,че малко се шашка,
но като цяло това няма значение защото в Golf няма място за кутия с торк.
Успех. Лично аз не бих взел 1.5 бензин след тези думи
trib написа:На мен ми трябва кола, която да вози нормално към меко на лоши пътища, да е с тих двигател и сравнително тихо окачване, да не е много шумна при 140 на магистрала и да побира спокойно семейство с багаж, както и да е достатъчно надеждна, когато тръгна до Европа и обратно на разходка да не се развали по средата на пътя :-)
Ако ти трябва кола за повече извънградско и магистрално малолитражния бензин винаги е лош избор
DSG-то е въпрос на избор, на мен например не ми харесва толкова остра кутия като DSG за ежедневно каране и предпочитам 9G Tronic-a на мерцедес или някой 8 степенен ZF,
просто като има торк превключванията са в пъти по плавни, но това далеч не означава, че тези кутии са бавни, по новите особено последните 2 за които говоря превключват също достатъчно бързо,
иначе DSG-то за писта е супер стига да не ти се налага да свалиш 2-3 предавки надолу,че малко се шашка,
но като цяло това няма значение защото в Golf няма място за кутия с торк.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение Фолксваген Голф 8 Комби 1.5 TSI 150 к.с
1.5 TSI има 250 Nm при 1500 до 3500 оборота, а още при 1200 оборота има 200 Nm, което го прави много приятен за каране и в никакъв случай не може да се определи като "малолитражка", какъвто например бих нарекъл двигател 1.0 TSI. С мекия хибрид пък, който помага още повече - съвсем приятен двигател.
За сравнение например BMW 325xi E91 с 2.5 двигател има 250 Nm чак при 2750 оборота и 218 кс при 6500 оборота. Това означава, че за да се движи тази кола трябва да я държиш постоянно в обороти, което пък води до разход на гориво градско 12-15 литра/100 км.
При T-Roc 1.5 ТСИ, с моето каране, което доказано харчи много повече от 95% от хората, градското ми е около 9.3 л. на 100. Това означава, че някой по-спокоен шофьор би постигнал около 7.5/100. Особено с мекия хибрид, който при мен го няма.
При извънградското двигателят е доста тих и спокоен при ниски скорости (до 140-150 км/ч). При по-високите магистрални скорости (180-200 км/ч) има шумове, но те се дължат не толкова на двигателя, колкото на самото купе според мен. Там вече и разходът е друг и се вдига значително, в сравнение със скоростите около 140. Наистина ако стилът на шофиране включва често скорости 180-200 е по-добре да заложиш на по-голям двигател, но за каране в ограниченията в България, 1.5 TSI с нищо не е по-лош от 2.0 TSI например или 2.0 TDI (който карам в Пасата 190 к.с.).
Ако трябва да избирам между 1.5 TSI 150 кс и 2.0 TDI 150 кс - всинаги бих предпочел бензина.
Проучвания, а и "живи данни" от мои познати в Германия показват, че търговските пътници вече не се качват на Пасат комби, а именно на Голф комби, защото и комфортът при дълъг път, а и надежността и практичността на този автомобил се подобряват с всяко поколение. И точно тази тенденция е и причината VW да направят Golf 8 Variant с 349 мм по-дълъг и с 67 мм по-голямо междуосие от хечбек-а.
За сравнение например BMW 325xi E91 с 2.5 двигател има 250 Nm чак при 2750 оборота и 218 кс при 6500 оборота. Това означава, че за да се движи тази кола трябва да я държиш постоянно в обороти, което пък води до разход на гориво градско 12-15 литра/100 км.
При T-Roc 1.5 ТСИ, с моето каране, което доказано харчи много повече от 95% от хората, градското ми е около 9.3 л. на 100. Това означава, че някой по-спокоен шофьор би постигнал около 7.5/100. Особено с мекия хибрид, който при мен го няма.
При извънградското двигателят е доста тих и спокоен при ниски скорости (до 140-150 км/ч). При по-високите магистрални скорости (180-200 км/ч) има шумове, но те се дължат не толкова на двигателя, колкото на самото купе според мен. Там вече и разходът е друг и се вдига значително, в сравнение със скоростите около 140. Наистина ако стилът на шофиране включва често скорости 180-200 е по-добре да заложиш на по-голям двигател, но за каране в ограниченията в България, 1.5 TSI с нищо не е по-лош от 2.0 TSI например или 2.0 TDI (който карам в Пасата 190 к.с.).
Ако трябва да избирам между 1.5 TSI 150 кс и 2.0 TDI 150 кс - всинаги бих предпочел бензина.
Проучвания, а и "живи данни" от мои познати в Германия показват, че търговските пътници вече не се качват на Пасат комби, а именно на Голф комби, защото и комфортът при дълъг път, а и надежността и практичността на този автомобил се подобряват с всяко поколение. И точно тази тенденция е и причината VW да направят Golf 8 Variant с 349 мм по-дълъг и с 67 мм по-голямо междуосие от хечбек-а.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 187 госта