Audi 4G C7 (2014-) quattro 3.0d (272hp)
Audi 4G C7 (2014-) quattro 3.0d (272hp)
Здравейте, харесал съм много този модел комби с мотор 3 дизел 272 коня, куатро. Читав ли е мотора, как е като поддръжка. Решил съм да я внасям от Германия,тъй като тук тези модели са с по 5к по евтини, та... доста съмнително относно км. Ще търся да е на макс 170к км.
Re: Audi 4G C7 (2014-) quattro 3.0d (272hp)
Ем ... колега.... скъпо обслужване, висок разход, скъпи части, скъпа електроника. Общо взето всичко е скъпо по тая кола. Ако имаш заделени освен нея 10 хиляди лева, няма да имаш проблеми, ама ако си изтънил бюджета, може да попаднеш и на бая голяма лимонка. Тая кола се гледа след пълен преглед в независим сервиз, не просто бай Тошко да я погледне или да си викнеш човек с теб да я гледате. Вдига се на подемник и се закача всичко да се гледа по електрониката. Ако искаш да се пускаш в това приключение, имай предвидени поне 60к, ако всичко е наред и останат пари, супер. Ама потенциални проблеми - бол. Не ме разбирай грешно, колата е прекрасна за каране, ама не дотам за да си и собственик.
Re: Audi 4G C7 (2014-) quattro 3.0d (272hp)
Добре, от Германия няма ли да е читава колата? От България нямам намерение дс я взимам, точно заради всички непредвидени разходи по обслужването и.
Re: Audi 4G C7 (2014-) quattro 3.0d (272hp)
Колега, не е въпроса дали ще е читава или не. Просто това са клас автомобили дето 1000-2000лв ги гълтат за добро утро. Пак ти казвам, може да намериш перфектен екземпляр и всичко да е точно и да няма допълнителни драми и да минеш само с 1во обслужване за 1500-2000лв. А това, че е от Германия, нищо не значи. Германия от частно лице със сервизна история - Да, Германия от Гюлнер от Щутгарт - без номера си ниво на полу-българска автокъща. Пак казвам, за този клас автомобили, задължително или в сервиз на Audi или независим с качествено оборудване преди да купите колата. Да дадеш 200 Евро за кола дето ще е 20.000 си заслужава, поне да знаеш в какво състояние е. Просто е въпрос на финанси, ако те не са фактор - стреляй - готини са без спор !
Re: Audi 4G C7 (2014-) quattro 3.0d (272hp)
Колега, докато колата е собственост на истинско частно лице и/или върната от лизинг, по закон няма никой да се занимава да ти връща километри, защото има затвор за това в Германия ..... Връщат чак когато я отпишат и дадат на Гюлнер от Щутгарт.... Иначе на теория, могат да видят дали е връщана при дилъра в Германия. И отново, това че колата е от Германия, няма да те отърве от първо обслужване, което може и да надхвърли 3000 лева. Просто се гледа състояние и така. Ако нямаш опит и се натресеш на някоя дето ти харесва визуално, можеш да изядеш голямо дърво. Няма как да очакваш кола с нова цена от порядъка на 50-70 хиляди евро, да я вземеш след гаранцията и да очакваш, че ще караш без проблеми. За тези автомобили просто си трябва предварително заделени пари за непредвидени проблеми.
- Piqndurnik
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Audi 4G C7 (2014-) quattro 3.0d (272hp)
thanis написа:Колега, докато колата е собственост на истинско частно лице и/или върната от лизинг, по закон няма никой да се занимава да ти връща километри, защото има затвор за това в Германия ...
Дори и увеличаване на километрите не правят. Сменяли са ми табло. Исках да ми направят километрите на новото, както бяха на старото, че да не смятам кога какво идва за обслужване, но категорично ми отказаха. Само записаха смяната в сервизната книжка.
Обаче има една уловка: забранено е в Германия. Гледах преди време в някакво предаване, че в Полша, почти до границата имало сервизи, които с това се прехранвали. Дори и фактура издавали. Така смяната ставала законна. Дали все още върви тази далавера, не зная.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], WasteLand_TD и 55 госта